Bring it onquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zullen wij ook even knipperlichten?
Volgens mij weet de Mocro in kwestie niet dat jij met een ander fucky fucky heb gedaan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:47 schreef baybug het volgende:
[..]
Fuck nee. Ze heeft hem er niet in laten lopen. Hij en zij zijn zielsgelukkig met de zwangerschap. Maar de angst heeft haar in haar macht. Never mind. Blijkbaar is iedereen hier verstandig en heilig.
Er was geen plan.
quote:
Vergeet de webcam niet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zullen wij ook even knipperlichten?
En de condoomsquote:
Ja, maar wij willen dramaquote:
Die ronde heb ik al gehad.quote:
die condooms weerhouden Nicht ook niet van drama.quote:
Presteer je zo dramatisch ja?quote:
Gaatjes erin prikkenquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
die condooms weerhouden Nicht ook niet van drama.
Nee ik heb fucky gedaan met mijn eigen vrienden. Met condoom!quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Volgens mij weet de Mocro in kwestie niet dat jij met een ander fucky fucky heb gedaan.
Godver! Das geil!quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik presteer juist beter voor publiek.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:46 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nee. Er komt pas een slotje op zodra de bevalling is geweest en wij ook weten wat het nou geworden is. We leven intens met jullie mee
Zelfs dan is het nog mogelijk, dat het kindje EN geen spleetogen heeft EN blank is (al is het statistisch een kleine kans, dat dat gebeurt)quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Want als er 1 fokker is die zegt: "ja, ik heb die test ook gedaan en de ene vadermogelijkheid was een chinees en de ander een neger en de test zei dat de neger de vader was en het kind was ook donker-zonder-spleetoogjes" dan ben je gerustgesteld omdat de test dus klopt?
Dat spoort niet hoor. Voor het geval je dat nog niet door had.
Hoe kan hij nou gekwetst zijn als hij al wéét dat er een inieminie kans is dat de ander de vader is omdat ze met hem geneukt heeft in die periode? Tis niet dat zij zelf kan bepalen welk zaadje uiteindelijk uitgroeit tot een kindje he.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:27 schreef baybug het volgende:
[..]
Die gast en zij gaat way back. Altijd een zwak voor elkaar gehad. Die relatie gaat zeker lukken mits t zijn kind is. Hij zou te gekwetst zijn als t niet zo is. Hij vertrouwt de test wel.
Ik las 'Het zaad is al geschied'quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoe kan hij nou gekwetst zijn als hij al wéét dat er een inieminie kans is dat de ander de vader is omdat ze met hem geneukt heeft in die periode? Tis niet dat zij zelf kan bepalen welk zaadje uiteindelijk uitgroeit tot een kindje he.
Het kwaad is al geschied, ze heeft met 2 mannen geneukt in dezelfde periode, daar kan hij kennelijk wél mee leven. Dus ik snap niet waarom hij gekwetst zou zijn als nou per ongeluk de ander de vader blijkt te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |