Ze heeft met 2 mannen seks gehad waarvan met 1 onbeschermd. En nee, niet aangepraat. Ze hebben een niet invasieve prenatale test laten uitvoeren waaruit dit bleek maar ze vertrouwd de test niet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:30 schreef Fripsel het volgende:
Dus als ik het goed begrijp het ze met twee mannen seks gehad. De ene beschermd en de ander onbeschermd en heeft ze de gene met wie ze beschermd seks had aangepraat dat hij de vader is?
25 mei was op of 1 dag voor eisprong...quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk dat de man waar ze met condoom mee heeft gebatst 4 dagen NA de eisprong en die volgens de DNA-test geen band heeft met het kind eigenlijk toch de vader is
quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:28 schreef baybug het volgende:
Iemand ervaring met de betrouwbaarheid van de rest. De website geeft aan dat t >99,9% is maar ja, dat zijn de verkopers.
Glazen bol is niet nodig. Ik ben meer op zoek naar mensen die weten of die test te vertrouwen is.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:34 schreef Pvoesss het volgende:
Dat zie je met een beetje geluk vanzelf wel aan het kleurtje![]()
Maar ik wil anders ook wel even mijn glazen bol er voor je bij pakken?
Ik vind dat op zijn zachtst gezegd wel verwonderlijk dom. Zònder condoom neuken met iemand rondom je vruchtbare dagen, mèt condoom neuken met iemand NA je vruchtbare dagen, en dan tòch denken dat die ander de vader is? Sorry, maarquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:34 schreef baybug het volgende:
[..]
Ze heeft met 2 mannen seks gehad waarvan met 1 onbeschermd. En nee, niet aangepraat. Ze hebben een niet invasieve prenatale test laten uitvoeren waaruit dit bleek maar ze vertrouwd de test niet.
Mijn god, ze bevalt morgen, gewoon een kwestie van naar het kleurtje kijken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:36 schreef baybug het volgende:
[..]
Glazen bol is niet nodig. Ik ben meer op zoek naar mensen die weten of die test te vertrouwen is.
Ja. Dat is die, in ieder geval meer dan een willekeurige schatting aan de hand van condoomseks en eisprong. Waarom is zo overstuur dat ze zwanger is van de getinte meneer?quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:36 schreef baybug het volgende:
[..]
Glazen bol is niet nodig. Ik ben meer op zoek naar mensen die weten of die test te vertrouwen is.
Leg het dan even iets beter uit.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:37 schreef baybug het volgende:
[..]
Fijn dat ik je dag opfleur met iemand die bijna ten gronde gaat.
Ze doet het zelf hoorquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:37 schreef baybug het volgende:
[..]
Fijn dat ik je dag opfleur met iemand die bijna ten gronde gaat.
Volgens mij is het algemeen bekend dat vruchtbare dagen enorm kunnen verschillen en dan een echo ernaast kan zitten. Met die wetenschap kunnen haar vruchtbare dagen van 20 tot 30 mei zijn geweest.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind dat op zijn zachtst gezegd wel verwonderlijk dom. Zònder condoom neuken met iemand rondom je vruchtbare dagen, mèt condoom neuken met iemand NA je vruchtbare dagen, en dan tòch denken dat die ander de vader is? Sorry, maar
En er dan ook 1 dag voor de bevalling een enorm drama van gaan maken... Ze had 9 maanden de tijd, maar nee, we gaan nu moeilijk doen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja. Dat is die, in ieder geval meer dan een willekeurige schatting aan de hand van condoomseks en eisprong. Waarom is zo overstuur dat ze zwanger is van de getinte meneer?
Vandaar ook die test!quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
Oh sorry, ze heeft op vermoedelijke ei-dag ook condoomseks gehad. En die eisprong is bepaald aan de hand van de termijnecho? Ze weet dat die metingen er een paar dagen naast kunnen zitten?
Want dat is echt geen basis om de vader op te bepalen natuurlijk
Heb je al gevraagd waarom ze er zo van overtuigd is dat de man wiens zaad haar lendenen niet heeft bezoedeld tòch de vader is? Daar ben ik wel benieuwd naar!quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:39 schreef baybug het volgende:
[..]
Volgens mij is het algemeen bekend dat vruchtbare dagen enorm kunnen verschillen en dan een echo ernaast kan zitten. Met die wetenschap kunnen haar vruchtbare dagen van 20 tot 30 mei zijn geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |