abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136350182
Hey leden van FOK!,

Ik ben opzoek naar een antwoord op mijn vraag..

Mijn vriend heeft vandaag net een punt achter onze relatie gezet.. (ja ik ben homoseksueel)
Maar ik wist al voor dat hij me dumpte dat hij het wou doen.. Zonder dat van hem te kunnen hebben af te lezen.. Ik begin me dan helemaal kut en onzeker te voelen for no reason.

Maar het vage is dat het niet de eerste keer is.. altijd als ik een gevoel ergens over heb dan komt dit ook vaak uit.. Bijv, als mn gevoel zegt dat mensen vreemdgaan.. Als mensen problemen hebben etc etc..

Hoe kan ik dit soort dingen weten voordat het gebeurd is?

Graag serieuze reacties..

En alvast bedankt :)
  woensdag 5 februari 2014 @ 00:22:30 #2
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_136350236
Vraag het Jomanda
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
  woensdag 5 februari 2014 @ 00:22:38 #3
383170 euphoria19
Life is like a dance!!
pi_136350239
Je hebt gewoon een vrouwelijke intuïtie (y)
  woensdag 5 februari 2014 @ 00:26:30 #4
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_136350342
Dat kan niet, je verbeeld je dat.
Anti-Turkije
pi_136350703
Schopje TRU?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  woensdag 5 februari 2014 @ 00:42:18 #6
409561 SchavuitPiet
He in love with that coco
pi_136350761
Faal
Haha gay!
pi_136350780
quote:
7s.gif Op woensdag 5 februari 2014 00:40 schreef deadprez het volgende:
Schopje TRU?
_O-
-XOXO-
pi_136351227
"Altijd"...

Hoe vaak zat je ernaast? Precies.
pi_136352657
Haha in dit geval maakt het dus wel een flikker uit :D
pi_136352817
Waarschijnlijk zendt je vriend wel degelijk signalen uit en heb jij die opgepikt.
Het is praktisch onmogelijk dat iemand geen signalen uitzend, ik acht de kans groter dat het er gewoon al langere tijd aan zat te komen en dat jij zijn signalen niet bewust maar onbewust hebt opgemerkt.

Mensen zijn nou eenmaal sociale wezens, we zijn er letterlijk op gemaakt om elkaars signalen zo goed mogelijk te begrijpen.
Ik doe mijn best.
pi_136352835
Probleem met dit soort bijgeloof is dat je de keren dat het wel zo was onthoudt en de keren dat het niet zo was, wat in de praktijk veel vaker voorkomt, niet.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_136352921
Nooit het tegendeel gehad? Dat je dacht, 'voelde' dat er heel iets ergs zou gaan gebeuren, maar dat dat helemaal niet uitkwam?

Zoniet, tsja, dan ben je misschien wel helderziend ofzo.
  woensdag 5 februari 2014 @ 10:47:43 #13
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_136355783
Je gevoel werkt gewoon net als bij iedereen prima.
De één luistert er wat beter naar dan de ander.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_136356946
je pikt niet alleen bewust dingen op, ook onbewust, en dan beinvloedt het je staat van zijn.
pi_136357124
ik zeg niet dat ik het altijd heb, maar vaak wel.. en helderziend ben ik echt niet :p
  woensdag 5 februari 2014 @ 11:44:45 #16
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_136357377
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 11:36 schreef MrBadass het volgende:
ik zeg niet dat ik het altijd heb, maar vaak wel.. en helderziend ben ik echt niet :p
Dat is dus gewoon compleet normaal, hoewel vrouwen dat over het algemeen iets meer hebben, iniedergeval ze luisteren beter naar hun intuitie.
Er hoeft maar een klein iets te veranderen in het dagelijks gedrag van mensen die je regelmatig ziet dat dat je onbewust opvalt en dus weet dat er iets gaande is.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_136359379
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 11:44 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat is dus gewoon compleet normaal, hoewel vrouwen dat over het algemeen iets meer hebben, iniedergeval ze luisteren beter naar hun intuitie.
Er hoeft maar een klein iets te veranderen in het dagelijks gedrag van mensen die je regelmatig ziet dat dat je onbewust opvalt en dus weet dat er iets gaande is.
hmm wie weet is dat het ja.. dat ik het opvang in mn onderbewuste..
pi_136389582
Self fulfilling prophecy? (zelf vervullende profetie)

Dus wanneer je denkt dat iets gaat gebeuren, het ook daadwerkelijk gebeurd. Dit omdat je gedrag veranderd door de gedachten die je zelf hebt?

Vb: Jantje is er zeker van dat Piet bij hem weg gaat.
Jantje doet door deze gedachte naar tegen Piet.
Piet denkt "wat the f*ck? Ik heb dit niet verdient" en
Piet gaat inderdaad weg bij Jan.

Of

Vb: Kim weet zeker dat ze de toets niet zal halen.
Kim doet niks meer om te leren voor de toets.
Kim doet de toets en haalt een 1
Kim heeft gelijk gekregen omdat ze niets heeft gedaan.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
~Douglas Adams~
pi_136389609
Je merkt het gewoon aan hoe iemand zich gedraagt en de algemene vibe die er hangt.
Nosce te ipsum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')