SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
![]()
![]()
HUILEN!!Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Aan de ene kant wil ik heel graag de credits voor de photoshop, aan de andere kant vind ik het wel een beetje jammer dat ik daarvoor een marokkaanse pener in photoshop heb moeten openen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:15 schreef Lindgren. het volgende:
Aan de ene kant wil ik heel graag de credits voor de photoshop, aan de andere kant vind ik het wel een beetje jammer dat ik daarvoor een marokkaanse pener in photoshop heb moeten openen.![]()
Lindgren heeft gewoon 10 minuten lang met een snikkel op zijn beeldscherm gezeten.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Droom lekker straks knulquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:15 schreef Lindgren. het volgende:
Aan de ene kant wil ik heel graag de credits voor de photoshop, aan de andere kant vind ik het wel een beetje jammer dat ik daarvoor een marokkaanse pener in photoshop heb moeten openen.![]()
![]()
.....quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:16 schreef Lindgren. het volgende:
Alsof dat voor jou ineens een rare ervaring is.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het was gelukkig wel Ozje zijn idee. Zulke zieke gedachten heb ik niet.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
fypquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Lindgren heeft gewoon 10 minuten lang met zn snikkel op zijn beeldscherm gezeten.![]()
Waarom doe je zijn andere idee dan ook niet even nu je toch bezig bent.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:17 schreef Lindgren. het volgende:
Het was gelukkig wel Ozje zijn idee. Zulke zieke gedachten heb ik niet.
9 snikkels even blurren.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom doe je zijn andere idee dan ook niet even nu je toch bezig bent.
9 snikkels even blurren.![]()
Bloedserieus vragen of ik een bukkake met die rooie kannibaal in het middelpunt wil blurren.![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
Bloedserieus vragen of ik een bukkake met die rooie kannibaal in het middelpunt wil blurren.![]()
![]()
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
[..]![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
SjongejongejongeAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Tering, net een strafschoppenserie gehad van 17 strafschoppen
Een record voor mij. Gelukkig wel gewonnen![]()
![]()
![]()
Ik had er gisteren 1 van 20 strafschoppen.. de keepers konden dus net niet een penalty nemen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:35 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Tering, net een strafschoppenserie gehad van 17 strafschoppen
Een record voor mij. Gelukkig wel gewonnen![]()
In de categorie ''hidden gem'' (). Deze man:
http://www.futhead.com/14/players/6319/muniain/
Speelt bij mij op CF in 433(5). Echt een baas
![]()
![]()
Gast, rot opquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:41 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
In de categorie ''hidden gem'' (). Deze man:
[ afbeelding ]
http://www.futhead.com/14/players/6319/muniain/
Speelt bij mij op CF in 433(5). Echt een baas
[ afbeelding ]
We zijn bezig
Oprottuh!quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:41 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Weer zo'n matige non shiny silver die best goed verkoopt
Ex-Heracles trouwensOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
![]()
quote:
![]()
quote:
![]()
Lijkt godverdomme wel een tiet
Wij gaan deze zondag met de familie lekker bbq'en en jullie?![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ik speel net tegen iemand met dit team
Sta ik binnen 17 minuten achter met 0-2... Ik dacht echt, wat de fuck gebeurt hier...
Gelukkig wel met 5-2 gewonnen maar dat sloeg echt nergens op.![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:11 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik speel net tegen iemand met dit team
[ afbeelding ]
Sta ik binnen 17 minuten achter met 0-2... Ik dacht echt, wat de fuck gebeurt hier...
Gelukkig wel met 5-2 gewonnen maar dat sloeg echt nergens op.
of een van de andere 1000 uitgekauwde memes in dit genrequote:Op woensdag 5 februari 2014 01:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand heeft naar ons plaatje van Serero gekeken: [ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
In de Ibarbo appreciation thread op het EA forum kom ik die Siemenn (je weet wel, van XBW) ook weer tegen. En een 5 atb team in de OP![]()
![]()
Van Persie en Robben doen het trouwens best goed.
RvP 8 games, 7 goals & 6 assists.
Robben 8 games, 7 goals & 3 assists.
Volgens mij heb ik nog niet eerder met een spits gespeeld die zo goed kan schieten.![]()
lukt die nieuwe cup jou wel?quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:34 schreef Tobi-wan het volgende:
Van Persie en Robben doen het trouwens best goed.
RvP 8 games, 7 goals & 6 assists.
Robben 8 games, 7 goals & 3 assists.
Volgens mij heb ik nog niet eerder met een spits gespeeld die zo goed kan schieten.
Ik word hard tegengewerkt![]()
![]()
![]()
Pas 2 potjes gespeeld, over de 1e staat een verhaaltje hierboven.quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:36 schreef n0ir het volgende:
[..]
lukt die nieuwe cup jou wel?
Ik word hard tegengewerkt![]()
2e ging ook moeizaam. Ik speelde best goed en stond snel met 2-0 voor. In de 2e helft scoorde hij de 2-1 en niet veel later levert Lahm de bal in bij de verdediger 10 meter voor hem (terwijl ik 14 seconden X inhield) waardoor hij opeens met 4 man tegen 2 verdedigers stond. Hij passed de bal naar Rooney en die doet een of andere vaag draaischot waardoor de ball zacht langs mijn keeper rolt.
Gelukkig ging Robben in de 93e minuut naar binnen en dribbelde 3 verdedigers voorbij en lanceerde de bal recht in de linkerkruising.... Wat een baas.![]()
Ik heb even die cup geprobeerd, 2-1 gewonnen en 2-3 verloren. Genoeg gezien, nog erger dan divisions.
Terug naar single matches![]()
![]()
Succes man, na 3 van de vier potjes verloren te hebben (en hoe) heb ik het maar opgegeven.quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:40 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Pas 2 potjes gespeeld, over de 1e staat een verhaaltje hierboven.
2e ging ook moeizaam. Ik speelde best goed en stond snel met 2-0 voor. In de 2e helft scoorde hij de 2-1 en niet veel later levert Lahm de bal in bij de verdediger 10 meter voor hem (terwijl ik 14 seconden X inhield) waardoor hij opeens met 4 man tegen 2 verdedigers stond. Hij passed de bal naar Rooney en die doet een of andere vaag draaischot waardoor de ball zacht langs mijn keeper rolt.
Gelukkig ging Robben in de 93e minuut naar binnen en dribbelde 3 verdedigers voorbij en lanceerde de bal recht in de linkerkruising.... Wat een baas.
Hiervoor wel 4 goldcups achter elkaar gewonnen maar die speciale cups zijn voor mij altijd een geval apart.![]()
Die cup is inderdaad vrij lastig moet ik eerlijk zeggen. Na drie pogingen slechts tot 1/2 finale gekomen. Maar ja, die teams zijn soms ook wel erg goed. Ik kan het niet betalen in ieder geval![]()
![]()
Heb hem gelijk de 1e keer gewonnenquote:Op woensdag 5 februari 2014 02:01 schreef n0ir het volgende:
[..]
Succes man, na 3 van de vier potjes verloren te hebben (en hoe) heb ik het maar opgegeven.
Hiervoor wel 4 goldcups achter elkaar gewonnen maar die speciale cups zijn voor mij altijd een geval apart..
Met Robben is het niet eens eerlijk. 12 goals uit 10 wedstrijden en 4 assists.... En dan staat RvP er nog naast die ook 1 op 1 loopt.
Ik ga mijn jumbo pack maar bewaren tot morgen, hopelijk weer een IF of 2 eruit trekken. Het is dus geen premium jumbo... 24 kaartjes, 20 goud en maar 3 rares, wat een vetpot...![]()
Na het toernooi kreeg ik opeens niets meer voor elkaar. Heb opeens problemen om het goede mannetje te worden, dan is het lastig verdedigen...![]()
Genoeg voor vandaag.![]()
![]()
Inderdaad veel, ik heb mijne ook even gechecktquote:Op woensdag 5 februari 2014 08:17 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand in mijn lijst. Doe toch normaal joh
Ik had zelfs aan het einde van FIFA13 niet eens zoveel match coins volgens mij. En ik had toen al het idee dat ik ziekelijk veel speelde
maar ik kom op 550K![]()
![]()
Er is weer een nieuwe rage op Facebook hoor
Mijn facebook-film
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wazda?quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:13 schreef DuTank het volgende:
Er is weer een nieuwe rage op Facebook hoor
Mijn facebook-filmRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Een filmpje met daarin een aantal foto's van dat je facebook net had aangemaakt tot nu en wat veel gelikete posts en welke foto's je hebt gedeeld, met een homoseksueel muziekje eronder.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
O mijn god.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Een filmpje met daarin een aantal foto's van dat je facebook net had aangemaakt tot nu en wat veel gelikete posts en welke foto's je hebt gedeeld met een homoseksueel muziekje eronder.
Zal mijn vriendin ook wel weer gaan maken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
O mijn god.
Zal mijn vriendin ook wel weer gaan maken.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Een filmpje met daarin een aantal foto's van dat je facebook net had aangemaakt tot nu en wat veel gelikete posts en welke foto's je hebt gedeeld, met een homoseksueel muziekje eronder.!!
Heb mijn facebook account uiteindelijk maar opgeheven bij gebrek aan vrienden.![]()
Ik dacht dat het gisteren aan mij lag. Ik vond gisteravond die tegenstanders in die cup veel erger dan de gemiddelde division-tegenstanderquote:Op woensdag 5 februari 2014 01:59 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb even die cup geprobeerd, 2-1 gewonnen en 2-3 verloren. Genoeg gezien, nog erger dan divisions.
Terug naar single matchesEn het leek ook wel of alles tegen zat
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Grandescoquote:Op woensdag 5 februari 2014 09:23 schreef Grandesco het volgende:
Vandaag weer Transfers of heeft EA weer de instelling van de gemiddelde mocro in Nederland?
Ik heb de laatste bid tot zover ik gezien heb op een ronaldo van een smerige bidbumper.
Nu even 4 uur wachten of ik hem heb.![]()
En hoe hoog was jouw bod ?quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:09 schreef KC.PSV het volgende:
Ik heb de laatste bid tot zover ik gezien heb op een ronaldo van een smerige bidbumper.
Nu even 4 uur wachten of ik hem heb.
Ik heb niks bijzonders, misschien een IF Pique voor 120k..![]()
Dat worden de langste 4 uur uit je levenquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:09 schreef KC.PSV het volgende:
Nu even 4 uur wachten of ik hem heb.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Lekkerquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
Gisteren IF Pique uit een pakje gehaald
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat is 8 miljoen te veel.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:40 schreef DutchSL het volgende:
PSV zou 8 miljoen kunnen krijgen van die Russen voor Matavz volgens de Telegraaf
Strik erom.![]()
Hij loopquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:37 schreef Maver24 het volgende:
Xbox servers liggen er ook uit. Das niet de bedoeling. Jp flathead meld het ook al op twitter![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je snap de fout niet maar je snap de verbetering ook niet.
Ribery maar op de transfer list gezet. Ik vind hem erg tegenvallen. Ik ga denk ik kijken voor legend futre met tripple link pauleta![]()
Heb gister die cup gewonnen (halve finale en finale met minder schoten op doel dan de tegenstander, maar ik ben dan ook super klinisch), zitten in dat jumbo pack maar 3 rares. In mijn geval 2 contracten en 1 LB > LWB modifier.
![]()
*triplequote:Op woensdag 5 februari 2014 11:16 schreef Maver24 het volgende:
Ribery maar op de transfer list gezet. Ik vind hem erg tegenvallen. Ik ga denk ik kijken voor legend futre met tripple link pauleta
gr gr![]()
Hebben* en er mist een vraagteken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
hebben jullie niks beters te doen met je leven. ShhhhhRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
hebben jullie niks beters te doen met je leven. Shhhhh'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Neuk ze Trapz!Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik ben ook in voor een nieuw toernooi.
Wil ik wel beschermde status bij de loting voor DutchSL, anders is hij weer zo weg
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:36 schreef DutchSL het volgende:
Ik doe toch niet mee.
Wil alleen tegen DS2 spelen, maar die zit niet op de PS3.
#JBGS
De slechtste op de PS3 tegen de slechtste van de Xbox. Dat wordt spannend.
het gevecht om wie de triangel niet hoeft vast te houdenquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:48 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
#JBGS
De slechtste op de PS3 tegen de slechtste van de Xbox. Dat wordt spannend.
Ik heb DSLs record gezien en dat is niet misselijk.
Daarbij speelt hij ook met golds dus we hoeven het niet door 3 te delen zoals bij DS2.
Formule record bij bronze:
WIN/3
Draw ~
LOSS*3Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik speel single matches, record zegt niks dus, en DS2 neukt gouden teams uit divisie 1 met zijn silvers, ben kanszloozquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik heb DSLs record gezien en dat is niet misselijk.
Daarbij speelt hij ook met golds dus we hoeven het niet door 3 te delen zoals bij DS2.
Formule record bij bronze:
WIN/3
Draw ~
LOSS*3![]()
Het lijkt me sowieso wel toffer om vaker tegen andere fokkers te spelen, om te kijken hoe relatief goed je bent
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik geef je juist een compliment.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik speel single matches, record zegt niks dus, en DS2 neukt gouden teams uit divisie 1 met zijn silvers, ben kanszlooz
Ik heb wel eens tegen DS2 gespeeld. Zo slecht is hij niet...quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik geef je juist een compliment.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ozz kan net zo goed niet mee doen want die heb ik zo vaak laten huilen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jij zit toch op PS3? :\quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb wel eens tegen DS2 gespeeld. Zo slecht is hij niet...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Uhuh. Ik meen toch echt dat het DS2 was die boos werd als ik een bal aflegde naar mijn medespits als ik met 2 man voor de keeper kwamquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat was GJE. gr grquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Uhuh. Ik meen toch echt dat het DS2 was die boos werd als ik een bal aflegde naar mijn medespits als ik met 2 man voor de keeper kwam![]()
"vuile tramper"quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Uhuh. Ik meen toch echt dat het DS2 was die boos werd als ik een bal aflegde naar mijn medespits als ik met 2 man voor de keeper kwam
Als ik zeg dat ik goed ben is dat vaak satire maar ik wil daarmee zeggen dat ik goed voetbal speel. Mijn record is in ieder geval sterk verbeterd de laatste weken.![]()
nog geen plaatje beschikbaar maar die matt geeft een paar hints die er inzitten denk ik. Klik op die twitter links van mij hierbovenquote:![]()
Dan moet ik me registreren.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:01 schreef Maver24 het volgende:
[..]
nog geen plaatje beschikbaar maar die matt geeft een paar hints die er inzitten denk ik. Klik op die twitter links van mij hierbovenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
MattWidz @Matt_Widz · 12 minquote:
What have Alex, Chiellini, Thiago Alcântara and Sneijder got in common?
SluitenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
dank jequote:Op woensdag 5 februari 2014 12:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
MattWidz @Matt_Widz · 12 min
Sluiten![]()
Ah nice.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
MattWidz @Matt_Widz · 12 min
SluitenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die lijkt me wel tantoe sexy.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:07 schreef Maver24 het volgende:
Foto van sif mccormack al gezien. Staat in de eerste link van mij.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
hij kan er nog bij staan. Je weet het nietquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:08 schreef DutchSL het volgende:
Geen SIF Miranda dus ? Voor niks die van mij verkocht voor 78k![]()
Wil jij weer een rondje op mijn staaf van genot?quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ozz kan net zo goed niet mee doen want die heb ik zo vaak laten huilen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
![]()
Maintenance oogst: IF Pique voor 120k, IF Moreno voor 16k, NIF Pique voor 2k, de rest allemaal voor 600 of 650 coins. Niet echt heel bijzonder.
KC.PSV heb je je Ronaldo binnen ?![]()
Sneijder en Chiellini zijn wel leuk.quote:
+5 erbij doen bij Curve, long shots, shot power en finishingquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat voor shooting stats zal Sneijder nu hebben?![]()
Dit is van zijn IF:
[ afbeelding ]![]()
Bijna alles 99 dus.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:29 schreef Confetti het volgende:
[..]
+5 erbij doen bij Curve, long shots, shot power en finishing
Baas.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Niet echt met 35 strength, ombouwen naar wide CAM (daar had ik zijn NIF al in mijn eerste gouden team, maar Valbuena was duidelijk beter).quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:28 schreef Maver24 het volgende:
Cabella als spits. Das ook wel een leuke![]()
kan ookquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niet echt met 35 strength, ombouwen naar wide CAM (daar had ik zijn NIF al in mijn eerste gouden team, maar Valbuena was duidelijk beter).![]()
Zo fucked up. Laat me raden; je bent met die cup bezig?quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:32 schreef Freire het volgende:
Penalty's nemen tegen een laggende tegenstander
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die heeft verkering met de dochter van EA en Sports.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:33 schreef Jorwol het volgende:
Hoe de fuck weet die Matt dit trouwens altijd al zo vroeg?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jep, wel een ronde verder trouwensquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo fucked up. Laat me raden; je bent met die cup bezig?
Ik schoot 3 penalty's over/naast en hij 4![]()
![]()
Oké, bedankt!quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die heeft verkering met de dochter van EA en Sports.![]()
Ik werd gisteravond echt moe van het kaliber tegenstanders. LB-y spammers, alles via voorzetten proberen, volle bak lag, and so on. En ik maar verzorgd voetbal proberen te spelen terwijl de EAids je nektquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:34 schreef Freire het volgende:
[..]
Jep, wel een ronde verder trouwens
Ik schoot 3 penalty's over/naast en hij 4
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zo gaat het bij mij bijna elke dag. Gelukkig heb ik een speler als Choupo die ze er in blijft schietenquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik werd gisteravond echt moe van het kaliber tegenstanders. LB-y spammers, alles via voorzetten proberen, volle bak lag, and so on. En ik maar verzorgd voetbal proberen te spelen terwijl de EAids je nekt![]()
![]()
Raar genoeg valt het mee op het moment dat je een silvercup oid speelt. Dan is Choupo inderdaad een baas. Maar met een thema cup als deze is met silvers gaan spelen helemaal kansloos.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zo gaat het bij mij bijna elke dag. Gelukkig heb ik een speler als Choupo die ze er in blijft schietenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die shit word gewoon ergens online gezet door EA, op een locatie waarvan ze dachten dat die onvindbaar was...quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:33 schreef Jorwol het volgende:
Hoe de fuck weet die Matt dit trouwens altijd al zo vroeg?![]()
Ik heb wel een 4* team dus ik kan een poging wagenquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Raar genoeg valt het mee op het moment dat je een silvercup oid speelt. Dan is Choupo inderdaad een baas. Maar met een thema cup als deze is met silvers gaan spelen helemaal kansloos.![]()
![]()
Doe nou niet, erg slecht voor je recordquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb wel een 4* team dus ik kan een poging wagen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
loopquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die shit word gewoon ergens online gezet door EA, op een locatie waarvan ze dachten dat die onvindbaar was...hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik stop gewoon als het vervelend wordt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doe nou niet, erg slecht voor je record![]()
Zondag belde, ze willen hun idee terugquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:37 schreef Maver24 het volgende:
Ox als CDM. Die kan je mooi als CAM gebruiken.![]()
![]()
Ivanovic zit er ook niet in. Die had ik wel verwacht. Schijnbaar maakt EA de totw al op een maandag anders had ivanovic er wel ingezeten![]()
Ja heb hem binnen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:19 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Maintenance oogst: IF Pique voor 120k, IF Moreno voor 16k, NIF Pique voor 2k, de rest allemaal voor 600 of 650 coins. Niet echt heel bijzonder.
KC.PSV heb je je Ronaldo binnen ?.
Ronaldo voor 2012000.
Twijfel nu of ik hem hou of gelijk ga verkopen![]()
Hoezo? die heeft de hele wedstrijd geen knikker geraakt behalve die goal.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:56 schreef Maver24 het volgende:
Ivanovic zit er ook niet in. Die had ik wel verwacht. Schijnbaar maakt EA de totw al op een maandag anders had ivanovic er wel ingezeten
Hazard was de beste van het veld.![]()
EA let op goals en assists, niet op wie daadwerkelijk goed speelt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:58 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Hoezo? die heeft de hele wedstrijd geen knikker geraakt behalve die goal.
Hazard was de beste van het veld.
Niet dat ze zich altijd aan dat beleid houden anders had Farfan vorige week wel een IF gehad, zit ook een flink sausje EA logic a.k.a. randomness overheen gegoten.![]()
IF Chiellini die gaat zeker wel richting de 300k?
Wel grappig om SIF Sneijder in mijn RvP team te plaatsen, alleen verliest SIF Pedro dan wel zijn plekje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:00 schreef Tobi-wan het volgende:
Wel grappig om SIF Sneijder in mijn RvP team te plaatsen, alleen verliest SIF Pedro dan wel zijn plekje...IF Robben lijkt mij sowieso een baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Smerige vieze pricebumper. Deze Ronaldo heeft 120 owners gehad.
Nu heeft ie verlies want er gaat ook nog 5% tax vanaf voor hem.![]()
Wel grappig om SIF Sneijder in mijn RvP team te plaatsen, alleen verliest SIF Pedro dan wel zijn plekje...IF Thiago kun je ook in dit team zetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Stonden er wel al wedstrijden/goals op ?quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:02 schreef KC.PSV het volgende:
Smerige vieze pricebumper. Deze Ronaldo heeft 120 owners gehad.
Nu heeft ie verlies want er gaat ook nog 5% tax vanaf voor hem.![]()
183 wedstrijden en 55 goalsquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Stonden er wel al wedstrijden/goals op ?![]()
Ja dat moeten NIF RvP en NIF Robben zijn. Ik heb niet eens genoeg coins voor 1 IF Robben.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
IF Robben lijkt mij sowieso een baas.![]()
Wel grappig om SIF Sneijder in mijn RvP team te plaatsen, alleen verliest SIF Pedro dan wel zijn plekje...ik had net hetzelfde team gemaakt op wefut. Wilde een team maken met robben en sneijder en if chiellini en kwam ik uit op precies hetzelfde team. WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NIF Robben is ook een baas.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja dat moeten NIF RvP en NIF Robben zijn. Ik heb niet eens genoeg coins voor 1 IF Robben.
inb4 lindgrenrobbendiscard.gifRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja die zal ook wel niet zo duur worden. Maar ik vind Javi Martinez eigenlijk best lekker spelen. Door hem te wisselen lever ik wel een hoop verdedigend vermogen in.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
IF Thiago kun je ook in dit team zeten![]()
Ja, ja.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik had net hetzelfde team gemaakt op wefut. Wilde een team maken met robben en sneijder en if chiellini en kwam ik uit op precies hetzelfde team. Wtf![]()
![]()
Of niet. Je kan je afvragen of hij in Italie nu ook al een SIF had gehaald.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:14 schreef Grandesco het volgende:
Jammer dat Sneijder in zo'n kutcompetitie speelt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
NIF Robben is ook een baas.
inb4 lindgrenrobbendiscard.gif
Ach, ik lees dagelijks krantenkoppen waarin staat dat Sneijder in topvorm verkeerd... maar hij speelt gewoon in een mickey mouse competitie.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Of niet. Je kan je afvragen of hij in Italie nu ook al een SIF had gehaald.![]()
Ironisch dat je verkeert verkeerd schrijft.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:18 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ach, ik lees dagelijks krantenkoppen waarin staat dat Sneijder in topvorm verkeerd... maar hij speelt gewoon in een mickey mouse competitie.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ironisch dat je verkeert verkeerd schrijft.![]()
![]()
Het gaat niet zo lekker vandaag hier qua spelling.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ironisch dat je verkeert verkeerd schrijft.![]()
Ik heb een excuus. Ik woon niet eens in Nederland.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het gaat niet zo lekker vandaag hier qua spelling.![]()
Het is inderdaad relatief niet zo moeilijk om daar boven het maaiveld uit te steken. Maar dat levert vast nog wel een TIF opquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:18 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ach, ik lees dagelijks krantenkoppen waarin staat dat Sneijder in topvorm verkeerd... maar hij speelt gewoon in een mickey mouse competitie.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is inderdaad relatief niet zo moeilijk om daar boven het maaiveld uit te steken. Maar dat levert vast nog wel een TIF opHelaas is het wel lastig te lyncen zonder Drogba/Melo
![]()
Voor iemand met de lengte van Sneijder wel..quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is inderdaad relatief niet zo moeilijk om daar boven het maaiveld uit te steken. Maar dat levert vast nog wel een TIF opHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Alternatief zijn altijd nog de Nederlanders.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:29 schreef Grandesco het volgende:
[..]Helaas is het wel lastig te lyncen zonder Drogba/Melo
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Amrabat is ook best een goede bontkraag.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:29 schreef Grandesco het volgende:
Ik dacht zelf meer aan zoiets...quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Amrabat is ook best een goede bontkraag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Futhead![]()
![]()
Sneijder, michy en chiellini wil ik...maar heb maar 70k
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ga Taartsneijder ook wel even proberen.Die krijgt echt wel epische stats ja.
Yilmaz en vooral Inan lijken mij gewoon goede spelers, evenals Chedjou. De beide RB's zijn ook acceptabel.![]()
*lynchenquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:29 schreef Grandesco het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Chedjou is wel een beetje klein.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:39 schreef DutchSL het volgende:
Yilmaz en vooral Inan lijken mij gewoon goede spelers, evenals Chedjou. De beide RB's zijn ook acceptabel.![]()
Groter dan Thiogo Silva, Sergio Ramos etcquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:40 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Chedjou is wel een beetje klein.
Matip ernaast![]()
![]()
Zal ik je vanavond even bafakoe geven?quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:36 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga Taartsneijder ook wel even proberen.Die krijgt echt wel epische stats ja.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties Forumhop: Hop naar: