abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136345394
beste Fokkers,

Ik heb sind,s ruim 2 jaar een heel erg lieve vriend. We hebben samen best wat moeilijke tijden meegemaakt, ik ben vorig jaar voor een aantal maanden depressief geweest. hij was de enige met wie ik dit durfde te delen, wat natuurlijk een enorm zware last voor hem is geweest.
Sinds een halfjaar ben ik er weer helemaal bovenop, maar onze relatie heeft het zwaar te verduren gehad.
We maken geen ruzie, dat is het probleem niet, maar alles wat we doen lijkt zo automatisch te gaan. Ik heb niet het idee dat we nog echt van elkaar genieten.. Ik praat hier ook met hem over, maar we weten niet zo goed wat we moeten doen.
Ik wil gewoon mijn relatie terug. Ik hou van hem, en ik wil hem niet kwijt, maar ik wil wel wat passie en spanning.
het probleem is alleen dat ik niet echt weet wat er aan de hand is.. het kan zijn dat het komt door mijn eerdere depressie; door alle ruzies die we toen hebben gemaakt, dat het nu gewoon niet meer goed is... maar het kan ook gewoon zijn dat dit altijd gebeurt als je al zo'n tijd een relatie hebt.. Ik heb nooit eerder een lange relatie gehad; hij ook niet; dus we weten het niet.
heeft iemand tips voor ons wat we kunnen doen om er weer wat leven in te krijgen? Om te zorgen dat we elkaar weer opmerken, en dat er zo nu en dan weer een klein beetje van die spanning terug komt.

alvast heel erg bedankt!

Summer
  dinsdag 4 februari 2014 @ 22:44:59 #2
381517 Zapata
held op sokken
pi_136345858
vakantie zou mooi zijn maar das niet altijd mogelijk natuurlijk..
pi_136345940
Jeetje
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_136346122
Een vakantie zou inderdaad heerlijk zijn.. helaas zijn we allebei studenten en kunnen we dat ons even niet veroorloven. Vooral hij zit heel krap in zijn geld aangezien zijn ouders helemaal niet bij kunnen springen qua geld.
Dat is natuurlijk ook een belemmering in andere dingen. We zien elkaar alleen in het weekend, maar we kunnen niet altijd even iets leuks doen samen. naar de bios, uit eten, of gewoon een drankje doen.. het is op dit moment gewoon even heel moeilijk..
pi_136350874
Doorbreek de sleur! Oh, lees net dat het met geld nogal krap zit:

Sex is in een relatie ook een vorm van teambuilding, zoek daar de spanning op, probeer nieuwe dingen.

[ Bericht 4% gewijzigd door yukon op 05-02-2014 00:48:35 (typo's) ]
  woensdag 5 februari 2014 @ 08:35:50 #6
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_136353357
Ah je bent student. Dat maakt het juist gemakkelijk, want gratis vervoer. Ga couchsurfen!

Hoe is het qua seksleven, overigens?
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_136353793
Wat mist er? Spanning? Romantiek? Lust?
pi_136354238
Misschien denk je er teveel over na? Het is natuurlijk gebruikelijk dat het allemaal gewoner gaat worden naarmate je langer bij elkaar bent.

Ga wat leuke dingen doen, zonder na te denken of het allemaal nou net zo is als vroeger. Dan merk je vanzelf of hij nog de ware liefde is voor je.
Mee doen is belangrijker dan winnen!
pi_136354487
Neem initiatief!
Een depressie kost voor beide erg veel energie zonder er veel voor terug te krijgen. Hierdoor wordt je automatisch voorzichtiger met het tonen van affectie, passie, etc. Puur omdat je niet teleurgesteld wilt worden. Als het echt over is, moet je die spanning zelf weer opzoeken. Dat gaat niet over een nacht ijs, maar op den duur kan je je relatie best weer een spark geven. Ga inderdaad leuke dingen doen. Dat hoeft niet altijd veel geld te kosten, wat vinden jullie beiden leuk? Terrasje pakken kan al vrij cheap en je bent er even uit, of ergens wandelen, whatever. En inderdaad seks is een uitstekend middel hiervoor. Maar actie ondernemen, anders blijf je in een sleur hangen en hoe langer dat het geval is, hoe lastiger je hier weer uit komt!
Net toen je dacht dat je veilig was..
  woensdag 5 februari 2014 @ 19:28:09 #10
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_136373296
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 22:49 schreef Summerrain1993 het volgende:
Een vakantie zou inderdaad heerlijk zijn.. helaas zijn we allebei studenten en kunnen we dat ons even niet veroorloven. Vooral hij zit heel krap in zijn geld aangezien zijn ouders helemaal niet bij kunnen springen qua geld.
Dat is natuurlijk ook een belemmering in andere dingen. We zien elkaar alleen in het weekend, maar we kunnen niet altijd even iets leuks doen samen. naar de bios, uit eten, of gewoon een drankje doen.. het is op dit moment gewoon even heel moeilijk..
Genieten jullie lichamelijk dan niet zo van elkaar, maak het wat spannender op dat gebied en zorg daarnaast een beetje dat je elkaar complimenten geeft bv.
En geef elkaar even en knuffel tussendoor bv.
Probeer een hobby samen te vinden die je beide leuk vind.
Het zijn vaak de eenvoudige dingen in het leven die het hem doen.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_136414924
Hoe staat je vriend tegenover jullie relatie op dit moment? Vindt hij ook dat er minder spanning is? MIsschien is het een oplossing als je elkaar wat minder dan normaal ziet? Of ga s avonds een keertje geen tv kijken of iets dergelijks maar met elkaar praten en lachen, benoem de dingen die je leuk vindt en waardeert aan elkaar. Kost geen geld, het enige wat je nodig hebt is tijd en een goed humeur.
  donderdag 6 februari 2014 @ 23:22:01 #12
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_136423993
Je hebt tijdens je depressie veel ruzie met hem gemaakt blijkbaar, maar je bent ook een half jaar lang depressief geweest en opeens verwacht je na de relatie weer spanning en sensatie? Ik denk dat je even een pas op de plaats moet nemen en rustig aan moet doen om de relatie weer soepel op te bouwen. Je wil spanning, maar van wat ik begrijp loopt de relatie an sich überhaupt niet echt super? Wat katastrofe inderdaad zei: neem veel initiatief om leuke dingen te doen. Dat hoeft niet altijd geld te kosten. Probeer piekeren zoveel mogelijk uit de weg te gaan. Dat is namelijk je valkuil voor depressie :)
pi_136428954
Toch wel herkenning hier. Ook wel eens een ex gehad die in een depressie zat, mij als stront behandelde en daarna het lef had om te zeggen dat ze toch wel spanning miste binnen de relatie :'). En die dat ook binnen korte termijn verwachtte..

Dat liep uiteindelijk ook op niks uit..
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 9 februari 2014 @ 22:17:06 #14
405257 Fred0w
Life is Music
pi_136528184
Herkenbaar, niet zozeer de depressie maar meer die sleur waar je het over heb.
Alles wat we deden ging automatisch, er zat totaal geen spanning meer in.
We genoten niet meer van elkaar en wisten niet meer wat te doen.

Zo hebben we weken lang in die sleur gehangen, op een gegeven moment kwam ze tot de conclusie dat ze de liefde die ik gaf niet kon beantwoorden en heeft ze er een punt achter gezet.
Terwijl we 5 dagen daarvoor het nog over toekomstplannen hadden.

De sleur is de doodsteek van de liefde.
Sleur is een roofdier.
Het ligt op de loer, bespringt je onverhoeds en scheurt de grootste liefde kapot met zijn scherpe tanden.'
  maandag 10 februari 2014 @ 11:00:57 #15
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_136540406
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 22:37 schreef Summerrain1993 het volgende:
alvast heel erg bedankt!
Als je nog iets van dit kuttopic wil maken, dan moet je natuurlijk wel antwoord geven op vragen die gesteld worden.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 13:20:44 #16
282425 Morton_Koopa
De eckte sinds 1988
pi_136584200
It sounds to me, Tom, like some of the passion has gone out of your marriage.
And perhaps you're not providing enough excitement for her.
It's a normal thing in long-term relationships.
And you can help me fix it?
Hell no.
I'm gonna help you make that bitch behave.
She wants excitement, she can take her ass to the movies.

Stop met zeuren
Op vrijdag 8 april 2011 22:44 schreef Nikmans het volgende:
sowieso kwaliteitsuser die TS
pi_136605144
Sorry dat ik niet reageerde, ik heb er door gigantische drukte er echt niet aan gedacht om hier weer online te komen.
Het feit dat we student zijn maakt het niet veel makkelijker, want het betekend dat ik in friesland woon en hij in Gelderland. doordeweeks zien we elkaar dus niet. ook onze vakanties vallen in andere weken, dus samen dagjes weg o.i.d. is niet heel makkelijk met gratis vervoer!
ons seksleven is wel goed, daar mankeert het niet aan. maar waar het wel aan mankeert...
Hij voelt het ook zo. We houden van elkaar, we maken elkaar ook nog wel aan het lachen, we maken eigenlijk nooit ruzie, maar er is geen leven in de brouwerij meer. En ik ben ten einde raad. Ik heb geen idee wat ik zonder hem zou moeten, maar elke week raak ik hem ietsje meer kwijt voor mn gevoel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')