beste Fokkers,
Ik heb sind,s ruim 2 jaar een heel erg lieve vriend. We hebben samen best wat moeilijke tijden meegemaakt, ik ben vorig jaar voor een aantal maanden depressief geweest. hij was de enige met wie ik dit durfde te delen, wat natuurlijk een enorm zware last voor hem is geweest.
Sinds een halfjaar ben ik er weer helemaal bovenop, maar onze relatie heeft het zwaar te verduren gehad.
We maken geen ruzie, dat is het probleem niet, maar alles wat we doen lijkt zo automatisch te gaan. Ik heb niet het idee dat we nog echt van elkaar genieten.. Ik praat hier ook met hem over, maar we weten niet zo goed wat we moeten doen.
Ik wil gewoon mijn relatie terug. Ik hou van hem, en ik wil hem niet kwijt, maar ik wil wel wat passie en spanning.
het probleem is alleen dat ik niet echt weet wat er aan de hand is.. het kan zijn dat het komt door mijn eerdere depressie; door alle ruzies die we toen hebben gemaakt, dat het nu gewoon niet meer goed is... maar het kan ook gewoon zijn dat dit altijd gebeurt als je al zo'n tijd een relatie hebt.. Ik heb nooit eerder een lange relatie gehad; hij ook niet; dus we weten het niet.
heeft iemand tips voor ons wat we kunnen doen om er weer wat leven in te krijgen? Om te zorgen dat we elkaar weer opmerken, en dat er zo nu en dan weer een klein beetje van die spanning terug komt.
alvast heel erg bedankt!
Summer