quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:40 schreef deadprez het volgende:
Stuur maar op, ik vat het wel en doe een live verslag.
goedkoopste r&d everquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:40 schreef deadprez het volgende:
Stuur maar op, ik vat het wel en doe een live verslag.
Alles voor de wetenschap jatoch.quote:
XTC waarschijnlijk gewoon, wat maakt het ook uit? Vraag het die gast gewoon als je hem weer eens ziet en laat hem meteen wat voor jou regelen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:44 schreef danzazlol het volgende:
Ik kan hier dus uit opmaken dat niet iedere drug een specifieke kleur oid heeft? Hebben jullie dan niet een lijst wat het kan zijn en wat realistisch voor een 15-jarige om te kunnen betalen.
zal waarschijnlijk wel xtc zijn, groene canadees ofzo. ik zou zeggen gooi het erin en geniet ervan!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:34 schreef danzazlol het volgende:
Iemand liet mij laatst een zakje zien met groen poeder / een groen pilletje.
Iemand het idee wat het had kunnen zijn? Ik denk zelf XTC
voor 1 xtc pil zit je rond de 3-5 euro, bij uitgaansgelegenheden op 5, en soms 5+ euroquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:44 schreef danzazlol het volgende:
Ik kan hier dus uit opmaken dat niet iedere drug een specifieke kleur oid heeft? Hebben jullie dan niet een lijst wat het kan zijn en wat realistisch voor een 15-jarige om te kunnen betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |