Waarom? Omdat het toevallig niet officieel wordt bevestigd door de media of in eerste instantie het gerechtshof waar Demmink tot voor kort zelf de baas van was.... ?quote:
Dreigen met rechtszaken is altijd het verweer van pedofielen in de hoogste juridische kringen. Daarom mag NOS niks uitzenden en krijgen kranten onmiddellijk een rechtszaak om de oren.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:38 schreef JerryLee het volgende:
Algemeen dagblad kon voor minder een ton aftikken
Jij mag niet stemmen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:45 schreef no_pain_no_gain het volgende:
[..]
Wij leven in een dictatuur
Het gaat over duizenden kinderen die in georganiseerde kinderprostitutie terecht komen.quote:
Ja leuk maar Demmink heeft geen duizenden kinderen misbruikt. Hoogstens 2 ofzo wordt hij van beschuldigt en daarvoor is geen enkel bewijs.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:47 schreef no_pain_no_gain het volgende:
[..]
Het gaat over duizenden kinderen die in georganiseerde kinderprostitutie terecht komen.
Heb jij echt geen hart? Laat jou dit koud?
Ik ben het zo beu dat alles als complottheorie onder de tafel wordt geveegd.
Ze dreigen met rechtszaken om de waarheid verborgen te kunnen houden
Je mag stemmen op iets wat uiteindelijk geen enkel verschil maakt.quote:
Hij zet de sluizen open voor kindermisbruik, door Duitsland te verzoeken om NIET in Nederland te komen zoeken, terwijl Chadwald hier in de prostitutie terecht kwam.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:49 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja leuk maar Demmink heeft geen duizenden kinderen misbruikt. Hoogstens 2 ofzo wordt hij van beschuldigt en daarvoor is geen enkel bewijs.
Dan is Nederland nog geen dictatuur.
Is er dan een referendum gehouden daarover? Nee dus, als een meerderheid op partijen stemt die een strafverhoging wil dan komt die er.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:50 schreef no_pain_no_gain het volgende:
[..]
Je mag stemmen op iets wat uiteindelijk geen enkel verschil maakt.
Je stemt bijvoorbeeld voor strafverhoging voor pedofielen van 1 tot 6 jaar, en vervolgens worden pedofielen gewoonweg niet gearresteerd. Taakstraf, done
Nee dat doet Poetin niet, Rusland heeft enkel Demmink aangehaald in een rapport over mensenrechten.quote:Het buitenland begint grote druk op het Nederlandse OM te zetten, om wille van de omvang van de zaak Demmink. Zelfs Vladimir Poetin begint zich er mee te moeien.
Heb je daar een goede bron voor?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:52 schreef no_pain_no_gain het volgende:
[..]
Hij zet de sluizen open voor kindermisbruik, door Duitsland te verzoeken om NIET in Nederland te komen zoeken, terwijl Chadwald hier in de prostitutie terecht kwam.
Je vergist je, en er zijn sinds afgelopen maand internationaal veel meer mensen dan alleen maar Poetin, die de zaak Demmink helemaal open willen breken. In Turkije zit het heel diep.quote:Nee dat doet Poetin niet, Rusland heeft enkel Demmink aangehaald in een rapport over mensenrechten.
Demmink ookquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:57 schreef Woelwater het volgende:
TS gaat binnenkort een ongeluk krijgen
die kans zit er wel in ja ,en dan word er postuum het ridder groot kruis van oranje nassau aan hem toegekendquote:
JA.quote:
Al is het waar, het gaat maar om 1 jongen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:05 schreef no_pain_no_gain het volgende:
[..]
JA.
In die link hierboven (netwerk) zie je een persoonlijke afspraak met de Duitste politie.
Hun vertegenwoordiger zegt dat er een persoonlijk verzoek van Demmink was om NIET in Nederland te komen zoeken. En toen Chadwald werd gesignaleerd is er met opzet geen melding doorgegeven aan Duitsland.
Hou eens op met alles onder tafel te vegen. Jij wilt de waarheid niet zien
ik word kotsmisselijk van jequote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:08 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Al is het waar, het gaat maar om 1 jongen.
Jij beweert dat Demmink een netwerk van duizenden jongens in stand houd en dan kom je niet verder dan 1 jongenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:12 schreef no_pain_no_gain het volgende:
[..]
ik word kotsmisselijk van je
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:13 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Jij beweert dat Demmink een netwerk van duizenden jongens in stand houd en dan kom je niet verder dan 1 jongen
Lothar Glandorf was de pooier van honderden jongens die uit Polen werden gekidnapt, en nooit werden gevonden. Chadwald werd gevonden omdat hij een Duitser was, en jij maakt hiervan "dat er maar 1 jongetje was "quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:13 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Jij beweert dat Demmink een netwerk van duizenden jongens in stand houd en dan kom je niet verder dan 1 jongen
Omdat ik het niet me je eens ben, ben ik een pedoquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:15 schreef no_pain_no_gain het volgende:
[..]
[..]
Ga niet met mij in discussie, jij partijdige pedofiel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop