abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136337494
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:37:46 #2
383170 euphoria19
Life is like a dance!!
pi_136338034
Alles in de spoiler zetten :')
pi_136338644
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:37 schreef euphoria19 het volgende:
Alles in de spoiler zetten :')
Verder nog iets? :)
  dinsdag 4 februari 2014 @ 21:07:01 #4
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_136339845
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:29 schreef danzazlol het volgende:
Nu zou ik het aan de ene kant wel willen want ze is heel aardig en ook qua karakter wel goed enzo. Maarja, ik denk niet dat ik ècht van haar houd (hoe kom je hierachter?).
Je weet dat het zo is als je het hebt. Je kan niet checken of je van iemand houdt, dat weet je diep in je hart.

Je twijfelt, omdat ze wel leuk is maar je er eigenlijk niks bij voelt?
pi_136341609
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 21:07 schreef aequus het volgende:
Je weet dat het zo is als je het hebt. Je kan niet checken of je van iemand houdt, dat weet je diep in je hart.
Lekker vaag ben jij :P Dan wanneer weet je hart het? :P

Ik besef het pas als ik de ander kan vergeven als hij bepaalde zaken heeft geflikt die hij niet moest doen. Een beetje aan de late kant, dat wel _O- :')
---------------------

TS, wat jij hebt zijn gewoon gezonde zenuwen. Je voelt verwachtingen, omdat er druk erbij is gekomen. Ga gewoon daten met haar, je ziet wel hoe het afloopt :)
  woensdag 5 februari 2014 @ 10:14:33 #6
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_136354985
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 21:35 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Lekker vaag ben jij :P Dan wanneer weet je hart het? :P

Ik besef het pas als ik de ander kan vergeven als hij bepaalde zaken heeft geflikt die hij niet moest doen. Een beetje aan de late kant, dat wel _O- :')
---------------------

TS, wat jij hebt zijn gewoon gezonde zenuwen. Je voelt verwachtingen, omdat er druk erbij is gekomen. Ga gewoon daten met haar, je ziet wel hoe het afloopt :)
Als je iemand echt leuk vind/verliefd bent is er geen twijfel mogelijk, je zal misschien denken over je omgeving of wat andere ervan vinden, of zelfs twijfelen aan haar. Maar het goede/irritante van verliefd zijn is dat je het toch wilt.
pi_136358170
Gast, 2x afgesproken. Van 'iets hebben', 'iets willen' of 'uitmaken' is dan nog echt geen sprake :')

En leuk dat je van hun ouders mag afspreken, poe poe. Hang de vlag uit als je over 2 jaar er eens mag blijven slapen. Als je nu al in paniek raakt of je het al wilt is het sowieso al teken genoeg dat je dit gewoon moet laten voor wat het is en wat anders gaan zoeken.
pi_136358236
Heb je post gelezen en jij zou de vrouw van je dromen laten gaan vanwege haar ouders en het feit dat je haar via internet ontmoet heb? Niet dat dit de vrouw van je dromen hoeft te zijn maar dit zijn wel de enige redenen die je nu noemt...
pi_136358727
Pff klinkt als een hele toestand voor just a flirt. Ik denk dat het genoeg zegt dat je überhaupt twijfelt. Normaal gesproken moet je dit immers niet willen, blijkbaar vind je haar leuk. Weeg voor jezelf af: wil ik dit, haar ouders en de hele toestand. Kortom: is ze leuk genoeg?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 5 februari 2014 @ 12:47:59 #10
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_136359111
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:29 schreef danzazlol het volgende:
Ik zou echt niet weten hoe ik het zou moeten uitmaken met haar... Ik zou haar zoveel pijn doen want tja, de gedachte dat het nooit wat zou worden heb ik eigenlijk nooit met haar gedeeld.
Weet je zeker dat het niks gaat worden? Dan afkappen.

Maar als het slechts een beetje koudwatervrees is: probeer het nou maar. Ik wist ook niet zeker of mijn huidige vriendin wel de vrouw van mijn dromen was. Maar we zijn nu al goed op weg, hoor.

En tsja, uitmaken is altijd lastig. Maar daar zou ik me nu niet meteen druk om gaan maken.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')