Bedankt. Ik had net een nieuwe koptelefoon nodig.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:51 schreef Tuzzz het volgende:
A&O Hostel, ik dacht het heeft niet zoveel zin om de naam van het hotel te geven en het adres omdat mensen die dit kunnen ophalen mij toch moeten PM'en, neem ik aan. (Je kunt toch PM'en op fok forum? of niet?)
het is iig dit adres:
Königswall 2, 44137 Dortmund, Duitsland
Ik ga morgen ff langs!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:53 schreef mujentas het volgende:
[..]
Bedankt. Ik had net een nieuwe koptelefoon nodig.
Te laat, ik ben er vandaag langs geweest, had een motordagje met een kameraad..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:53 schreef mujentas het volgende:
[..]
Bedankt. Ik had net een nieuwe koptelefoon nodig.
Heb je snel gedaan. Hij heeft net 5 minuten geleden het adres gepostquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:57 schreef Ingstelo het volgende:
[..]
Te laat, ik ben er vandaag langs geweest, had een motordagje met een kameraad..
mooi ding trouwens!!
aahhww bustedquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:58 schreef mujentas het volgende:
[..]
Heb je snel gedaan. Hij heeft net 5 minuten geleden het adres gepost![]()
precies, en als ik in de buurt was of toevallig in dortmund moest zijn, zou ik voor 5 euro de moeite en verantwoording niet nemen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:06 schreef Pap89 het volgende:
Moet er wel iemand heel specifiek daarheen gaan.
Voor 200 euro zou ik er al niet naartoe rijden
Lol hoe verzin je het. Geniaal.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:31 schreef eight het volgende:
Best een inventieve manier om drugs binnen te smokkelen
RACISME!quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:15 schreef Wespensteek het volgende:
Waarom eigenlijk een "Nederlandse werknemer"?
quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:15 schreef Wespensteek het volgende:
Waarom eigenlijk een "Nederlandse werknemer"?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:31 schreef eight het volgende:
Best een inventieve manier om drugs binnen te smokkelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop