daarom nooit ringen geven. Ketting, armband, oorbellen, allemaal prima.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:23 schreef krullenbolletje het volgende:
Pas wel op dat ze niet denkt dat je een aanzoek doet
Misschien matcht dat met zijn vriendin.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:22 schreef sylvesterrr het volgende:
Als je in deze fase al een ring wil kopen, niet zo'n goedkoop ding...
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:22 schreef sylvesterrr het volgende:
Als je in deze fase al een ring wil kopen, niet zo'n goedkoop ding...
hilarisch.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:25 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Misschien matcht dat met zijn vriendin.
Dat zal toch wel niet gebeuren op mijn leeftijd? hahaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:23 schreef krullenbolletje het volgende:
Pas wel op dat ze niet denkt dat je een aanzoek doet
owja, je bent piepjong. Dan vind ik t leuk. Die bovenste vind ik mooier persoonlijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:27 schreef Avia1996 het volgende:
[..]
[..]
hilarisch.
als ik nu al iets heel groots geef wat meot ik dan geven als we een half jaar hebben, een jaar 2 jaar? Daar al eens over nagedacht drol
[..]
Dat zal toch wel niet gebeuren op mijn leeftijd? haha
Vind ik ookquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:29 schreef krullenbolletje het volgende:
Ga met haar uiteten of koop een mooie, grote bos rozen. Ik zou daar persoonlijk blijer mee zijn dan een goedkope ring
Valt best mee dat t troep is toch?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:32 schreef datismijnmening het volgende:
Och TS wat naif, nooit een ring geven als je niet een aanzoek gaat doen, regel 1
Regel 2: Nooit goedkope zirkoniatroep aan een meisje geven
Maar omdat ik haar maar 1x per week zie, dacht ik dat ze dan nu iets kan hebben wat haar aan mij doet denken als ze het ziet (moet nog even een leuke romantische tekst bedenken) maar het staat dus voor meer dan alleen maar voor valentijnsdag, maar ik dacht dit is wel een leuk moment om die te geven. Uiteten heb ik vorige week nog gedaan hahaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:31 schreef maily het volgende:
[..]
Vind ik ook
En met uit-eten heeft TS er zelf ook nog wat aan
Zo'n ring kan maar verwachtingen scheppen ..... (16 en 17 jaar .... )
Neequote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:38 schreef Avia1996 het volgende:
[..]
Valt best mee dat t troep is toch?
Of als ze 'm weigert ..... omdat ze 'm te goedkoop vindt ....quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee
Maar dat ga je nog wel leren als je ouder wordt
http://www.yoursurprise.n(...)_source=TRADETRACKERquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:41 schreef Avia1996 het volgende:
[..]
Maar omdat ik haar maar 1x per week zie, dacht ik dat ze dan nu iets kan hebben wat haar aan mij doet denken als ze het ziet (moet nog even een leuke romantische tekst bedenken) maar het staat dus voor meer dan alleen maar voor valentijnsdag, maar ik dacht dit is wel een leuk moment om die te geven.
Je hoeft helemaal geen sieraden cadeau te geven. Als je dat wel wil doen, geen goedkoop ding alsjeblieft.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:27 schreef Avia1996 het volgende:
[..]
[..]
hilarisch.
als ik nu al iets heel groots geef wat meot ik dan geven als we een half jaar hebben, een jaar 2 jaar? Daar al eens over nagedacht drol
[..]
Dat zal toch wel niet gebeuren op mijn leeftijd? haha
Je ziet haar 1x per week en jullie hebben "al" 3 maanden een relatie? En dan al een ring kopen voor je vriendin... Ok.....quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:41 schreef Avia1996 het volgende:
[..]
Maar omdat ik haar maar 1x per week zie, dacht ik dat ze dan nu iets kan hebben wat haar aan mij doet denken als ze het ziet (moet nog even een leuke romantische tekst bedenken) maar het staat dus voor meer dan alleen maar voor valentijnsdag, maar ik dacht dit is wel een leuk moment om die te geven. Uiteten heb ik vorige week nog gedaan haha
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:44 schreef maily het volgende:
[..]
Of als ze 'm weigert ..... omdat ze 'm te goedkoop vindt ....
En ze zijn 16 en 17 ....quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je ziet haar 1x per week en jullie hebben "al" 3 maanden een relatie? En dan al een ring kopen voor je vriendin... Ok.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |