Nee, ze eten brood gewoon ernaast.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:25 schreef Anne het volgende:
Lasagne.
En ik doe dit in ieder geval niet.
Doe je het dan trouwens óp brood.
Ik ken wel de Ierse variant, da's met friet, maar ook dat lijkt me niet echt een geweldige combinatie.
Het is (gelukkig?) wel losstaand van elkaar:quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:28 schreef Aardappeltaart het volgende:
Nog nooit gezien, gegeten of van gehoord. Ook niet die met friet.
Man man man, die Ieren, Schotten, Engelsen en ander tuig aan de overkant van de zee hebben toch rare eetgewoontenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:25 schreef Anne het volgende:
Lasagne.
En ik doe dit in ieder geval niet.
Doe je het dan trouwens óp brood.
Ik ken wel de Ierse variant, da's met friet, maar ook dat lijkt me niet echt een geweldige combinatie.
Als je er brood bij eet is één velletje misschien wel genoeg.quote:
Dit. Evenals in Oost-Europa, daar wordt ook overal brood bij gegeten. Warme maaltijd met whatever, aardappelen, pasta, rijst, brood mag niet missen. Ik hoef het inmiddels niet meer, behalve als ik weer daar ben en gerechten waarbij jet echt hoort. Dan altijd kraakvers brood dat nog warm is.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:09 schreef mytec het volgende:
Is heel normaal in Italie, brood heb je vaak bij de maaltijd. Je kan dan lekker de restjes saus met het brood naar binnen werken. (in Italie ligt er eigenlijk bij elke maaltijd wel brood op tafel). Maar geen witbrood of plakken brood, Ciabatta of brood met olijf, harde broodjes.
Een goede verse lasagne heeft geen brood nodig omdat het al vullend uit zichzelf is. Dat brood gebruik je om de resten van je bord of schaal schoon te vegen want elke restje is zonde om weg te gooien zeg ik altijd.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
Tuurlijk is toch heerlijk man. Ciabatta erbij en lekker dippen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |