Probeer het op een onopvallende plaats ....quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:26 schreef QuistNix20 het volgende:
Maar eh...is dat wel verstandig, op roestvrijstaal?
dit, kan je ook nog een paar vaatwastabletjes bij gooien. Zo kan je ook aangebrande pannen uitkokenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:21 schreef hofferin het volgende:
in een pan op het vuur zetten met water en soda, even aan de kook laten komen en dan op zacht los laten weken.
Ik doe alles met Dastyquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:26 schreef QuistNix20 het volgende:
werkt anders ook erg goed om vuile handen van het klussen weer schoon te krijgenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:36 schreef Ireth het volgende:
Geef het nog net niet aan mijn dochter mee als ze gaat douchen
Cilinderkoppen in de Dasty, en dan in de vaatwasser...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik doe alles met DastyFrituurpan, gasstel, brommervelgen, grasvlekken in spijkerbroeken, koffiepaddingetjesvandesenseo, alles gaat in de dasty!
Geef het nog net niet aan mijn dochter mee als ze gaat douchen
Ja, dat kanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:26 schreef QuistNix20 het volgende:
gewoon in bakje diesel/benzine leggenquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:47 schreef CafeRoker het volgende:
Zou je niet beter een oplosmiddel als wasbenzine of spiritus proberen? Afwasmiddel is ook al een behoorlijke ontvetter en als dat het niet oplost dan gaat dasty dat ook niet voor elkaar krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |