SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl
Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.
Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.
Is bij ons ook verlengt. Schijnt erg lekker te zijn. Heeft iemand het al geprobeerd?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:15 schreef einschtein het volgende:
[..]
Die in die bruine papieren zakken? Die staan weer ingetekend bij ons, dacht ik. Dus centrale actie.
Alle autodrop gaat eruit zag ik, maar de Parkeerwachters zijn de enige die ik lust.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:12 schreef exelletor het volgende:
Hier aardig wat WAP-wijzigingen bij drop/snoep ja.
Zit nog wel in het assortiment, maar niet meer in de winkel waar jij komt blijkbaar.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:15 schreef No.name.for.me het volgende:
[..]
Alle autodrop gaat eruit zag ik, maar de Parkeerwachters zijn de enige die ik lust.
Jammer, dacht dat het wel goed liep. ( werk er niet, maar ben gewoon een klant).
Ik ben het met je eens hoor. Volgens mij heb ik dit 30 of 40 topics geleden al een keer gezegd. Als ik de reclamefolder van de Hoogvliet of Digros opensla dan zie ik regelmatig zeer goede aanbiedingen. Als ik de reclamefolder van Appie opensla dan mis ik de zeer goede aanbiedingen een beetje.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:38 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik ben toch hopelijk niet de enige die de bonusaanbiedingen van de afgelopen weken (ik denk inmiddels al wel maanden) echt waardeloos vindt? Vergelijk ze voor de gein eens met die van de C1000. Veel betere en scherpere aanbiedingen. Gewoon 1+1 gratis in plaats van het 2+1 gratis of 2e halve prijs geneuzel waar AH de laatste tijd mee bezig is (of het dieptepunt van de hamsterweken: 3 euro korting op twee pakken pampers á 36 euro!).
Gingen er bij ons ook uit. Hebben we maar lokaal toegevoegd.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:11 schreef No.name.for.me het volgende:
Waarom gaan de parkeerwachters uit het assortiment bij de AH?
Bij ons ook eruit.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:59 schreef einschtein het volgende:
[..]
Gingen er bij ons ook uit. Hebben we maar lokaal toegevoegd.
Er stond maar een half uur voor de snoep dacht ik. Ik ben wel iets langer bezig geweest, want ik controleer ook altijd meteen de hele worp.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:05 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Bij ons ook eruit.
Maar waar presenteer je ze dan?
Ben ik trouwens de enige die de tijdsschattig van de WAP veel te laag vond?
Wij hebben drop ook op een hoek staan. Daar valt altijd wel wat te schuiven, al helemaal met zakken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:05 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Bij ons ook eruit.
Maar waar presenteer je ze dan?
Ben ik trouwens de enige die de tijdsschattig van de WAP veel te laag vond, ik had bij elkaar opgeteld rond de 4.5 uur. Ben uiteindelijk 6.5 uur er mee bezig geweest.
Ze zijn nog wel bestelbaar en volgens het assortimentsboek zitten ze in metrage 100. Maar ja, suikerwerk is een clusterworp geloof ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:59 schreef einschtein het volgende:
[..]
Gingen er bij ons ook uit. Hebben we maar lokaal toegevoegd.
De te-vullen-producten pleuren wij meestal bij de nieuwe vulling op.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:07 schreef mujentas het volgende:
[..]
Er stond maar een half uur voor de snoep dacht ik. Ik ben wel iets langer bezig geweest, want ik controleer ook altijd meteen de hele worp.
9 uur begonnen, was rond half 14 klaar, inclusief de hele worp controleren, uit assortiment tellen en afprijzen, nieuwe producten vullen. Ik heb ook tussendoor nog een kwartiertje kassa moeten draaien. Valt op zich wel mee. Misschien iets van 4 uurtjes bezig geweest bij elkaar.
Moest je die zelf installeren of die automatisch geïnstalleerd?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:16 schreef mujentas het volgende:
Die nieuwe versie van AHcross doet het niet helemaal lekker. Het opstarten gaat al moeizaam en er komt ook een foutmelding in beeld die alleen is weg te krijgen door de computer opnieuw op te starten.
Wordt automatisch geinstalleerd. Hij staat ook niet meer op elke computer apart, maar op de S schijf met een snelkoppeling ernaar toequote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:18 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Moest je die zelf installeren of die automatisch geïnstalleerd?
Daar ben je mooi klaar mee dan als het niet werktquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:20 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wordt automatisch geinstalleerd. Hij staat ook niet meer op elke computer apart, maar op de S schijf met een snelkoppeling ernaar toe
En het lijkt toch alsof het alcohol logo is geupdate, maar ik heb het niet getest.
Ja, ik gebruik het alleen om de lijst met negatieve voorraden uit te printenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:22 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Daar ben je mooi klaar mee dan als het niet werkt. Nu was jij sowieso al geen fan van Cross maar de echte Cross-fanaten krijgen het nu natuurlijk wel weer lastig
Waarom moet je het ook uitprinten? Trouwens kun je het wel pér leverancier doen, trouwens. Althans het tellen ervan. (Selectie tellen)quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:23 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ja, ik gebruik het alleen om de lijst met negatieve voorraden uit te printen
Omdat je in FVOS per handterminalcluster moet printen, je kunt niet in 1 keer een volledige lijst uitprinten
MAar verder doet Cross het wel hoor, alleen lijkt het mij niet dat de wijziging in de telefoonlijst correct is. Volgens mij hebben wij geen 088 nummer
Doe ik ook altijd (vers, pak ook houdbaar automatisch), maar je hebt zoveel leveranciers en ook lokale artikelen dat het een flink werkje is om alles apart te laden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:29 schreef einschtein het volgende:
[..]
Waarom moet je het ook uitprinten? Trouwens kun je het wel pér leverancier doen, trouwens. Althans het tellen ervan. (Selectie tellen)
088 - 659 XXXX waarbij XXXX je filiaalnummer is.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:23 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ja, ik gebruik het alleen om de lijst met negatieve voorraden uit te printen
Omdat je in FVOS per handterminalcluster moet printen, je kunt niet in 1 keer een volledige lijst uitprinten
MAar verder doet Cross het wel hoor, alleen lijkt het mij niet dat de wijziging in de telefoonlijst correct is. Volgens mij hebben wij geen 088 nummer
Gewoon naar die cursus gaan, heb nog nooit gehoord dat je dan niet mee mag doen, zeker als het een herhalingscursus is (eigen map).quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:30 schreef einschtein het volgende:
[ afbeelding ]
Kut Quinton. Ik schrijf me in, in totaal 8 man (inclusief mij) op de lijst. Dus zou goed moeten komen, maar toch sta ik -als enige- op de wachtlijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |