abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136327941

Van harte welkom in ons topic over Albert Heijn!

In dit topic kun je al je vragen stellen over het werken bij Albert Heijn, de aanbiedingen van deze week bekijken of even rustig door de nieuwste Allerhande heenbladeren.

De TV Commercials met onze welbekende supermarktmanager zijn hier terug te vinden!

Ook onze fans zijn van harte welkom. Wij, als medewerkers, helpen u graag verder!

AH Plaza

Username - Functie - Regio
bigbass - Senior Medewerker Verkoop
d4v1d - Medewerker Verkoopklaar - Utrecht
Donald500 - Medewerker Verkoopklaar - omg. Utrecht
Einschtein - Medewerker/TL(?) Verkoopklaar Regio Groningen
Etsu - Senior Medewerker Verkoop - omg. Rotterdam
exelletor - Medewerker Verkoopklaar - omg. Rotterdam
Ferry_76 - Senior Medewerker Verkoopklaar - Ede
Franknfurter - Teamleider Verkoopklaar - omg. Utrecht
Halldor - Teamleider Verkoopklaar
Hallyu - Medewerkster Verkoopklaar - omg. Zuidoost-Brabant
Ikbenschipper - assistent-supermarktmanager - Amsterdam/Hilversum e.o.
Janneke141 - supermarktmanager
jffry101 - Medewerker Verkoopklaar - Amsterdam
Kapsalonzondersla - Medewerker Verkoopklaar - Arnhem/Nijmegen
Krullie. - Caissière
MehMeeeh - Teamleider Verkoopafhandeling(In opleiding) - Geldrop
Monsterd. - Senior medewerker verkoop
mujentas - Medewerker Verkoopklaar - Bollenstreek
OudeBok - Kassier (caissière A) - Amsterdam
SausDip - Teamleider Verkoopklaar - Omgeving Zwolle
Schuimpjes - Teamleider Verkoopklaar - Arnhem/Nijmegen
TommieAH - Caissière B

CAO voor het levensmiddelenbedrijf

In deze tabel wordt uitsluitend het starters uurloon weergegeven van Caissière A, Medewerker Verkoop / Medewerker Verkoopklaar / Kwaliteitsmedewerker / Vakantiemedewerker.
De laatste kolom betreft het All-in uurloon dat geldt voor medewerkers met een contract van 12 uur of minder per week.

Wat zijn de vastgestelde toeslagen?
Maandag t/m Vrijdag; 6:00-7:00 25%, 20:00-21:00 33,33%, 21:00-6:00 50%
Zaterdag: 6:00-7:00 25%, 18:00-24:00 50%
Zondag: 100%

Toeslagen voor Ma t/m Za ontvang je alleen wanneer je een contract hebt van méér dan 48 uur per periode of in een week méér dan 12 uur hebt gewerkt.

Wat zijn TvT-uren?
TvT-uren zijn Tijd Voor Tijd-uren. Dit is een saldo die kan worden opgehoogd met de uren die jij boven je contract werkt. Het is opgebouwd uit: overwerkuren en meeruren Wanneer je een Korte Parttimer (KPT) bent, contract van niet meer als 48u per periode, dan worden ze met elke periodieke salarisuitbetaling uitbetaald. Wanneer je een contract van meer dan 48u per periode hebt, dan worden ze in periode 3 en 10 uitbetaald.

Wat zijn BCD-uren?
BCD uren zijn de uren die je normaliter werkt, maar nu niet kunt werken omdat de werkdag op een feestdag valt en de winkel dus gesloten is. Je krijgt BCD uren uitgekeerd, als je in de afgelopen 12 week 4 gelijknamige dagen hebt gewerkt. Het gemiddelde van het aantal gewerkte uren krijg je uitbetaald als BDC-uren. Bovendien krijg je hier een toeslag van 100% bij.

Wat is de hoogte van de maaltijd-vergoeding?
Het maximale bedrag voor de maaltijd-vergoeding is ¤7,50. Dit dien je in de winkel zelf te besteden en alleen aan normaal voedsel. Snoep en dergelijke vallen hier niet onder.

Ik ben mijn Plaza-wachtwoord vergeten, wat nu?
Je (Assistent-)Supermarkt Manager of teamleider kan het wachtwoord voor je Plaza-account resetten. Ga daarvoor dus altijd naar hun toe, vragen of het anders kan is onnodig. Het is simpelweg niet mogelijk.

Van het jaar 2014.

9/12/2013
Meisje plaatst vrij-vraag verzoek op algemene Facebook-pagina van Albert Heijn waarbij d4v1d de status van een troller aanneemt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl

Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.

Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.
pi_136327984
Wijzigingen in de OP? Geef het even door, verander ik het en blijft het ook goed. :P
pi_136328055
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 17:15 schreef einschtein het volgende:

[..]

Die in die bruine papieren zakken? Die staan weer ingetekend bij ons, dacht ik. Dus centrale actie.
Is bij ons ook verlengt. Schijnt erg lekker te zijn. Heeft iemand het al geprobeerd?
pi_136329997
Waarom gaan de parkeerwachters uit het assortiment bij de AH? :o
pi_136330010
Hier aardig wat WAP-wijzigingen bij drop/snoep ja.
pi_136330132
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:12 schreef exelletor het volgende:
Hier aardig wat WAP-wijzigingen bij drop/snoep ja.
Alle autodrop gaat eruit zag ik, maar de Parkeerwachters zijn de enige die ik lust.
Jammer, dacht dat het wel goed liep. ( werk er niet, maar ben gewoon een klant). ;)
pi_136330181
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:15 schreef No.name.for.me het volgende:

[..]

Alle autodrop gaat eruit zag ik, maar de Parkeerwachters zijn de enige die ik lust.
Jammer, dacht dat het wel goed liep. ( werk er niet, maar ben gewoon een klant). ;)
Zit nog wel in het assortiment, maar niet meer in de winkel waar jij komt blijkbaar.
pi_136331821
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 16:38 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik ben toch hopelijk niet de enige die de bonusaanbiedingen van de afgelopen weken (ik denk inmiddels al wel maanden) echt waardeloos vindt? Vergelijk ze voor de gein eens met die van de C1000. Veel betere en scherpere aanbiedingen. Gewoon 1+1 gratis in plaats van het 2+1 gratis of 2e halve prijs geneuzel waar AH de laatste tijd mee bezig is (of het dieptepunt van de hamsterweken: 3 euro korting op twee pakken pampers á 36 euro :')!).
Ik ben het met je eens hoor. Volgens mij heb ik dit 30 of 40 topics geleden al een keer gezegd. Als ik de reclamefolder van de Hoogvliet of Digros opensla dan zie ik regelmatig zeer goede aanbiedingen. Als ik de reclamefolder van Appie opensla dan mis ik de zeer goede aanbiedingen een beetje.

Bij de reclame op tv hoor je ook heel vaak 2e halve prijs voorbij komen. Nou wow zeg, dat zijn toch niet de lokkertjes die in zo'n dure reclame thuishoren.

De Heineken is nu in de aanbieding voor 9.99 bij de Hoogvliet, bij ons voor 10.99. Tsja..

[ Bericht 3% gewijzigd door mujentas op 04-02-2014 19:05:29 ]
pi_136331959
quote:
13s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:11 schreef No.name.for.me het volgende:
Waarom gaan de parkeerwachters uit het assortiment bij de AH? :o
Gingen er bij ons ook uit. Hebben we maar lokaal toegevoegd.
pi_136332272
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:59 schreef einschtein het volgende:

[..]

Bij ons ook eruit.
Maar waar presenteer je ze dan?

Ben ik trouwens de enige die de tijdsschattig van de WAP veel te laag vond, ik had bij elkaar opgeteld rond de 4.5 uur. Ben uiteindelijk 6.5 uur er mee bezig geweest.
pi_136332392
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:05 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Bij ons ook eruit.

Ben ik trouwens de enige die de tijdsschattig van de WAP veel te laag vond?
Er stond maar een half uur voor de snoep dacht ik. Ik ben wel iets langer bezig geweest, want ik controleer ook altijd meteen de hele worp.

9 uur begonnen, was rond half 14 klaar, inclusief de hele worp controleren, uit assortiment tellen en afprijzen, nieuwe producten vullen. Ik heb ook tussendoor nog een kwartiertje kassa moeten draaien. Valt op zich wel mee. Misschien iets van 4 uurtjes bezig geweest bij elkaar.
pi_136332677
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:05 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Bij ons ook eruit.

Ben ik trouwens de enige die de tijdsschattig van de WAP veel te laag vond, ik had bij elkaar opgeteld rond de 4.5 uur. Ben uiteindelijk 6.5 uur er mee bezig geweest.
Wij hebben drop ook op een hoek staan. Daar valt altijd wel wat te schuiven, al helemaal met zakken.
pi_136332707
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:59 schreef einschtein het volgende:

[..]

Ze zijn nog wel bestelbaar en volgens het assortimentsboek zitten ze in metrage 100. Maar ja, suikerwerk is een clusterworp geloof ik.
pi_136332709
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:07 schreef mujentas het volgende:

[..]

Er stond maar een half uur voor de snoep dacht ik. Ik ben wel iets langer bezig geweest, want ik controleer ook altijd meteen de hele worp.

9 uur begonnen, was rond half 14 klaar, inclusief de hele worp controleren, uit assortiment tellen en afprijzen, nieuwe producten vullen. Ik heb ook tussendoor nog een kwartiertje kassa moeten draaien. Valt op zich wel mee. Misschien iets van 4 uurtjes bezig geweest bij elkaar.
De te-vullen-producten pleuren wij meestal bij de nieuwe vulling op. :D
pi_136332842
Plaza, speciaal ontworpen voor Internet Explorer:

He, IBM:
pi_136332952
Die nieuwe versie van AHcross doet het niet helemaal lekker. Het opstarten gaat al moeizaam en er komt ook een foutmelding in beeld die alleen is weg te krijgen door de computer opnieuw op te starten. :)
  dinsdag 4 februari 2014 @ 19:18:13 #17
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_136333064
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:16 schreef mujentas het volgende:
Die nieuwe versie van AHcross doet het niet helemaal lekker. Het opstarten gaat al moeizaam en er komt ook een foutmelding in beeld die alleen is weg te krijgen door de computer opnieuw op te starten. :)
Moest je die zelf installeren of die automatisch geïnstalleerd?
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_136333178
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:18 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Moest je die zelf installeren of die automatisch geïnstalleerd?
Wordt automatisch geinstalleerd. Hij staat ook niet meer op elke computer apart, maar op de S schijf met een snelkoppeling ernaar toe

En het lijkt toch alsof het alcohol logo is geupdate, maar ik heb het niet getest.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 19:22:31 #19
378682 JohnBercow
pi_136333289
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:20 schreef mujentas het volgende:

[..]

Wordt automatisch geinstalleerd. Hij staat ook niet meer op elke computer apart, maar op de S schijf met een snelkoppeling ernaar toe

En het lijkt toch alsof het alcohol logo is geupdate, maar ik heb het niet getest.
Daar ben je mooi klaar mee dan als het niet werkt :P. Nu was jij sowieso al geen fan van Cross maar de echte Cross-fanaten krijgen het nu natuurlijk wel weer lastig :P
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_136333330
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:22 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Daar ben je mooi klaar mee dan als het niet werkt :P. Nu was jij sowieso al geen fan van Cross maar de echte Cross-fanaten krijgen het nu natuurlijk wel weer lastig :P
Ja, ik gebruik het alleen om de lijst met negatieve voorraden uit te printen :P

Omdat je in FVOS per handterminalcluster moet printen, je kunt niet in 1 keer een volledige lijst uitprinten

MAar verder doet Cross het wel hoor, alleen lijkt het mij niet dat de wijziging in de telefoonlijst correct is. Volgens mij hebben wij geen 088 nummer :')

[ Bericht 8% gewijzigd door mujentas op 04-02-2014 19:28:30 ]
pi_136333721
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:23 schreef mujentas het volgende:

[..]

Omdat je in FVOS per handterminalcluster moet printen, je kunt niet in 1 keer een volledige lijst uitprinten

MAar verder doet Cross het wel hoor, alleen lijkt het mij niet dat de wijziging in de telefoonlijst correct is. Volgens mij hebben wij geen 088 nummer :')
Waarom moet je het ook uitprinten? Trouwens kun je het wel pér leverancier doen, trouwens. Althans het tellen ervan. (Selectie tellen)
pi_136333766

Kut Quinton. Ik schrijf me in, in totaal 8 man (inclusief mij) op de lijst. Dus zou goed moeten komen, maar toch sta ik -als enige- op de wachtlijst.
pi_136333830
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:29 schreef einschtein het volgende:

[..]

Waarom moet je het ook uitprinten? Trouwens kun je het wel pér leverancier doen, trouwens. Althans het tellen ervan. (Selectie tellen)
Doe ik ook altijd (vers, pak ook houdbaar automatisch), maar je hebt zoveel leveranciers en ook lokale artikelen dat het een flink werkje is om alles apart te laden.

Bovendien staan artikelen zonder leverancier (bijvoorbeeld losse flesjes bier uit samengestelde sixpacks) er niet bij met selectie tellen leverancier.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 19:31:52 #24
378682 JohnBercow
pi_136333869
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:23 schreef mujentas het volgende:

[..]

088 - 659 XXXX waarbij XXXX je filiaalnummer is.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_136333873
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:30 schreef einschtein het volgende:
[ afbeelding ]
Kut Quinton. Ik schrijf me in, in totaal 8 man (inclusief mij) op de lijst. Dus zou goed moeten komen, maar toch sta ik -als enige- op de wachtlijst.
Gewoon naar die cursus gaan, heb nog nooit gehoord dat je dan niet mee mag doen, zeker als het een herhalingscursus is (eigen map). :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')