De frambozen vond ik ook erg zuur.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:06 schreef Copycat het volgende:
Gisteren een zak diepvriesfruit gekocht (diverse bosvruchten) voor door mijn yoghurt met muesli. Mijn God, wat een zure zooi. Niet te nassen. Zijn de aardbeien en frambozen wat zoeter van smaak?
Mmm, dan houd ik het maar bij mijn granaatappelpitjes, banaan en blauwe bessen. En mag de groenbak van deze zure hap gaan genieten.quote:
De aardbeien zijn goed te doen vind ik. De bosvruchten idd zuur, ga gewoon weer voor de diepvries blauwe bessen van AH....quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:06 schreef Copycat het volgende:
Gisteren een zak diepvriesfruit gekocht (diverse bosvruchten) voor door mijn yoghurt met muesli. Mijn God, wat een zure zooi. Niet te nassen. Zijn de aardbeien en frambozen wat zoeter van smaak?
Ze hebben nu bij de Lidl ook weer even verse blauwe bessen. Wel aardig aan de prijs, maar imo een stuk lekkerder dan bevroren. Plus dat ik nogal eens vergeet om die vruchten uit de vriezer te halen ...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:14 schreef kvd het volgende:
De aardbeien zijn goed te doen vind ik. De bosvruchten idd zuur, ga gewoon weer voor de diepvries blauwe bessen van AH....
Maar met de snelheid waarmee ik het eet (en vooral vergeet) zal de prullenbak daarvan bij mij gaan genietenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze hebben nu bij de Lidl ook weer even verse blauwe bessen. Wel aardig aan de prijs, maar imo een stuk lekkerder dan bevroren. Plus dat ik nogal eens vergeet om die vruchten uit de vriezer te halen ...
Ah okay. Ik eet elke ochtend een bakje muesli/yoghurt/fruit, dus dat gaat redelijk snel. En die blauwe bessen blijven ook best lang goed. Zakjes maken is voor mij veel te georganiseerd. Daar kan mijn chaotische geest niet mee omgaanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:20 schreef kvd het volgende:
Maar met de snelheid waarmee ik het eet (en vooral vergeet) zal de prullenbak daarvan bij mij gaan genieten
(ik maak meestal zakjes voor in de vriezer waarin zowel de aardbeien als blauwe bessen als banaan zit. Kan ik ook niks vergeten)
Oh, ik vind die echt lekker! Maar ik houd dan ook wel van zuur fruitquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:06 schreef Copycat het volgende:
Ik ben al verzuurd genoeg van mezelf.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, ik vind die echt lekker! Maar ik houd dan ook wel van zuur fruitaalbessen
*padum tssssjjj*quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben al verzuurd genoeg van mezelf.
datquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:00 schreef essnhills het volgende:
Ik gebruik die frambozen van de Lidl voor in smoothies. Gewoon met zoet fruit zoals banaan oid erbij smaakt het prima
Ik de hele tijd denken: wie is deze mod nu weerquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:15 schreef Mord_Sith het volgende:
Ik vergeet dus iedere keer te kijken voor dat diepvriesfruit
Vandaag wel spa rood meegenomen, de prijs is met 6 cent omhooggegaan
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik de hele tijd denken: wie is deze mod nu weer.
Moet ik een bijna volle zak naar je opsturen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
Ik gebruik die diepvriesbosvruchten ook in speltpannenkoekjes tegenwoordig. Nom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |