Dit dus, daarnaast begrijp ik die ouders ook helemaal. Je bent een stuk ouder, uitgebreide psychiatrische problematiek en een drugsverleden. Ga eens eerst aan jezelf werken voordat je in deze put stort.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:31 schreef DuTank het volgende:
Gezien je psychologische toestand, raad ik het je af om hier nog verder mee te gaan.
Ik kan je op een briefje geven dat het alleen maar gezeik met zich mee brengt. Dat dwarsbomen gaat namelijk nog veel verder als jullie iets met elkaar zouden hebben.
Dus gewoon wachten of een ander zoeken.
is wel Verstandig ja... Het zal moeilijk gaan maar ik ga het proberenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:31 schreef DuTank het volgende:
Gezien je psychologische toestand, raad ik het je af om hier nog verder mee te gaan.
Ik kan je op een briefje geven dat het alleen maar gezeik met zich mee brengt. Dat dwarsbomen gaat namelijk nog veel verder als jullie iets met elkaar zouden hebben.
Dus gewoon wachten of een ander zoeken.
Klopt... heb er ook wel vertrouwen inquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:34 schreef Mr.ACE het volgende:
Stop je energie in het oplossen van je eigen shit, en luister naar die ouders. Als het goed zit komt het daarna wel weer goed joh
Mijn leven zuigt aan de ene kant ook ja (Elke nacht flashbacks over mijn verleden) aan anderzijds is mijn leven ook erg leuk... heb leuke vrienden nieuw werk waar ik met plezier heenga etc etc etcquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:34 schreef inslagenreuring het volgende:
Euh geen woorden voor. Je leven klinkt zuigend dusja, ach ga er lekker voor joh.
Das waar... en drugs heeft me deels ook stukgemaakt.. nu nog van aan het genezenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:40 schreef Seam het volgende:
[..]
Dit dus, daarnaast begrijp ik die ouders ook helemaal. Je bent een stuk ouder, uitgebreide psychiatrische problematiek en een drugsverleden. Ga eens eerst aan jezelf werken voordat je in deze put stort.
1 ding wel... ze is absoluut niet zwakbegaafd... ik heb een IQ van ergens begin 80 en zij heeft 100 of hogerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:42 schreef RM-rf het volgende:
Die ouders zullen hun zwakbegaafde 16-jarige dochter willen beschermen tegen een mogelijk ongeschikte partner...
Of dat terecht is of niet, is aan jou om te bewijzen, maar gezien je reactie hier:
je opmerkingen over je kwaadheid, trauma's, je woede en je pogingen je verleden als bewijs van goed gedrag op te voeren, direkt nadat je aangegeven hebt jarenlang drugsverslaafd geweest te zijn, vrees ik dat je erg hard zult moeten werken om het vertrouwen van die ouders te winnen.
aangezien je zelf ook al aangeeft geen 'energy' er meer in te willen steken, totdat ze 18 is, is dat misschien ook gewoon de beste keuze die je kunt maken.
das wel zo en ze heeft ook goede invloed op me... maar (mede) door de stress die haar ouders ons geven ben ik in een maand dik 16 kilo afgevallenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:32 schreef aijumu het volgende:
Ondanks wat iedereen zegt, doen als jij en het meisje er zich goed bij voelen. Is dat niet het geval zou ik mijn handen er niet aan branden. Wel is het verstandig om in acht te nemen, dat jij een stuk ouder bent en in een andere levensfase zit, dat kan op den duur problemen geven. Ook belangrijk, blijf werken aan jezelf en denk vooral niet dat je problemen nu voor de zon verdwijnen.
Maar dan nog ga je als je 16KG afvalt er flink aan onderdoor of niet dan?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:06 schreef Mclaren_mp29 het volgende:
[..]
das wel zo en ze heeft ook goede invloed op me... maar (mede) door de stress die haar ouders ons geven ben ik in een maand dik 16 kilo afgevallen
dat meisje maakt zich ook zorgen om mij.... ben ook een echte sporter... maar daar zie je niks meer vanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:12 schreef aijumu het volgende:
[..]
Maar dan nog ga je als je 16KG afvalt er flink aan onderdoor of niet dan?
Onzin. Soms moet je je verstand gebruiken ipv je hart. Ik geloof graag dat deze kerel verliefd is en aan het genezen is (waarvoor props), alleen hebben die ouders gewoon gelijk. Ik durf te wedden dat als jij over een tijdje echt alles op een rijtje hebt in je leven dit ook gewoon goed komt. Werk eerst gewoon nog even een tijdje aan jezelf. Komt goed kerelquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:32 schreef aijumu het volgende:
Ondanks wat iedereen zegt, doen als jij en het meisje er zich goed bij voelen. Is dat niet het geval zou ik mijn handen er niet aan branden. Wel is het verstandig om in acht te nemen, dat jij een stuk ouder bent en in een andere levensfase zit, dat kan op den duur problemen geven. Ook belangrijk, blijf werken aan jezelf en denk vooral niet dat je problemen nu voor de zon verdwijnen.
Hoop het... ben wel gek op haar en weet dat zij dat ook van mij is....quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:03 schreef Mr.ACE het volgende:
[..]
Onzin. Soms moet je je verstand gebruiken ipv je hart. Ik geloof graag dat deze kerel verliefd is en aan het genezen is (waarvoor props), alleen hebben die ouders gewoon gelijk. Ik durf te wedden dat als jij over een tijdje echt alles op een rijtje hebt in je leven dit ook gewoon goed komt. Werk eerst gewoon nog even een tijdje aan jezelf. Komt goed kerel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |