abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136323689
Hallo mede FOK!ers

Ik ben niet spelfoutgeil en sommige woorden weet ik niet dus mijn excuses

even voor de duidelijkheid
Ik heb zelf adhd pdd-nos en leerachterstand (Hoewel ik wel 2 jaar vmbo heb gedaan)
En dat meisje waar het over gaat heeft alleen pdd-nos

Eerst even de situatie uitleggen.

Voor 2 maanden terug had ik een etentje van het werk waar ik destijds in dienst was (sw bedrijf)
Via daar ben ik in contact gekomen met de dochter van mijn (Nu voormalig) bazin
Hele lieve meid en geloofde tot dan niet in liefde op het eerste gezicht

Zij is 16 en ik 23 dus heb wel overwogen het niet te vertellen
Maar de zeer sterke gevoelens waren mij de baas
En de gesprekken die we daar hadden maakte ook al meer dan duidelijk dat er een klik was
Dus via whatsapp toch maar verteld.. Toen kwam de verbazing

Ze bleek mij ook leuk te vinden, Was stomverbaasd
Dus kijken of we een afspraak konden maken
Maar eerst wou ik (bij mijn afscheid) een gesprek met mijn werkleidster

Dat was niet echt wat ik had verwacht
Zat vol met zenuwen in de bus.
Een goede vriend die mij goed kent dacht door mijn drugsverleden (Ben nu bijna 5 maanden clean van wiet en ook andere dingen gebruikt maar ben daar al meer dan een jaar clean van) dat ik drugs op had... Heb hem duidelijk gemaakt dat ik schoon was en niks had gebruikt
Gelukkig geloofde hij dat (We weten dat we niet tegen elkaar zullen liegen)

In dat gesprek kwam naar buiten dat zei (de ouders) willen dat we eerst als goede vrienden met elkaar omgaan en samen leuke dingen doen en eerst maar moeten wachten tot ze 18 is.

Nu begrijp ik hun zorgen wel maar ik heb van mijn 13e tot mijn 19e een vriendin gehad die nota bene door een ongeluk om het leven is gekomen (kan dus een relatie echt lang volhouden)
En ben nu na een relatie van 8 maanden alweer 7 maanden singel

Maar nu zitten haar ouders ons op alle denkbare punten dwars
Word er moet van en weet niet of ik de kwaadheid nog langer volhoud
Heb tenslotte voor mijn jeugdtrauma ( 6 jaar durende mishandeling in pleeggezin) ook emdr therapie waar ik me ook volop op moet richten

Nu weet de moeder niet eens of we wel KUNNEN uitgaan
Dus ik zit er zelfs aan te denken om hier verder geen energy meer in te stoppen tot ze 18 is.. dan kunnen de ouders ons ook niks meer maken

Wat zouden jullie doen??? ik ben door alle stress in 1 maand 15 kilo afgevallen en van atletich naar slank (tegen mager aan) geworden

Alvast heel erg bedankt voor jullie adviezen
Nieuw op fok<br />Proberen kwaliteit topics te maken
pi_136324072
Gezien je psychologische toestand, raad ik het je af om hier nog verder mee te gaan.
Ik kan je op een briefje geven dat het alleen maar gezeik met zich mee brengt. Dat dwarsbomen gaat namelijk nog veel verder als jullie iets met elkaar zouden hebben.

Dus gewoon wachten of een ander zoeken.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_136324185
Stop je energie in het oplossen van je eigen shit, en luister naar die ouders. Als het goed zit komt het daarna wel weer goed joh
  dinsdag 4 februari 2014 @ 15:34:22 #4
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_136324191
Euh geen woorden voor. Je leven klinkt zuigend dusja, ach ga er lekker voor joh.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_136324407
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 15:31 schreef DuTank het volgende:
Gezien je psychologische toestand, raad ik het je af om hier nog verder mee te gaan.
Ik kan je op een briefje geven dat het alleen maar gezeik met zich mee brengt. Dat dwarsbomen gaat namelijk nog veel verder als jullie iets met elkaar zouden hebben.

Dit dus, daarnaast begrijp ik die ouders ook helemaal. Je bent een stuk ouder, uitgebreide psychiatrische problematiek en een drugsverleden. Ga eens eerst aan jezelf werken voordat je in deze put stort.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_136324480
Die ouders zullen hun zwakbegaafde 16-jarige dochter willen beschermen tegen een mogelijk ongeschikte partner...

Of dat terecht is of niet, is aan jou om te bewijzen, maar gezien je reactie hier:
je opmerkingen over je kwaadheid, trauma's, je woede en je pogingen je verleden als bewijs van goed gedrag op te voeren, direkt nadat je aangegeven hebt jarenlang drugsverslaafd geweest te zijn, vrees ik dat je erg hard zult moeten werken om het vertrouwen van die ouders te winnen.

aangezien je zelf ook al aangeeft geen 'energy' er meer in te willen steken, totdat ze 18 is, is dat misschien ook gewoon de beste keuze die je kunt maken.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_136324807
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 15:31 schreef DuTank het volgende:

is wel Verstandig ja... Het zal moeilijk gaan maar ik ga het proberen
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 15:34 schreef Mr.ACE het volgende:
Stop je energie in het oplossen van je eigen shit, en luister naar die ouders. Als het goed zit komt het daarna wel weer goed joh
Klopt... heb er ook wel vertrouwen in
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 15:34 schreef inslagenreuring het volgende:
Euh geen woorden voor. Je leven klinkt zuigend dusja, ach ga er lekker voor joh.
Mijn leven zuigt aan de ene kant ook ja (Elke nacht flashbacks over mijn verleden) aan anderzijds is mijn leven ook erg leuk... heb leuke vrienden nieuw werk waar ik met plezier heenga etc etc etc
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 15:40 schreef Seam het volgende:

[..]

Dit dus, daarnaast begrijp ik die ouders ook helemaal. Je bent een stuk ouder, uitgebreide psychiatrische problematiek en een drugsverleden. Ga eens eerst aan jezelf werken voordat je in deze put stort.
Das waar... en drugs heeft me deels ook stukgemaakt.. nu nog van aan het genezen
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 15:42 schreef RM-rf het volgende:
Die ouders zullen hun zwakbegaafde 16-jarige dochter willen beschermen tegen een mogelijk ongeschikte partner...

Of dat terecht is of niet, is aan jou om te bewijzen, maar gezien je reactie hier:
je opmerkingen over je kwaadheid, trauma's, je woede en je pogingen je verleden als bewijs van goed gedrag op te voeren, direkt nadat je aangegeven hebt jarenlang drugsverslaafd geweest te zijn, vrees ik dat je erg hard zult moeten werken om het vertrouwen van die ouders te winnen.

aangezien je zelf ook al aangeeft geen 'energy' er meer in te willen steken, totdat ze 18 is, is dat misschien ook gewoon de beste keuze die je kunt maken.
1 ding wel... ze is absoluut niet zwakbegaafd... ik heb een IQ van ergens begin 80 en zij heeft 100 of hoger

Maar kklopt.. ik kan er de energy niet meer voor opbrengen... elke dag weer vraagtekens en niet alleen maar over dat meisje of haar ouders maar ook wat doe ik hier op deze planeet en zien mensen mijn beperking en jeugdtrauma (Lees extreem lage zelfbeeld) niet en dat maakt me om 8 uur al kapot waardoor ik op een nacht (als ik geen nachtmerrie heb) makkenlijk 15 a 16 uur slaap
pi_136325802
Ahhah wat een leven
Ik ben terug.
pi_136327869
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 16:18 schreef Zweetteef het volgende:
Ahhah wat een leven
?
pi_136328556
Ondanks wat iedereen zegt, doen als jij en het meisje er zich goed bij voelen. Is dat niet het geval zou ik mijn handen er niet aan branden. Wel is het verstandig om in acht te nemen, dat jij een stuk ouder bent en in een andere levensfase zit, dat kan op den duur problemen geven. Ook belangrijk, blijf werken aan jezelf en denk vooral niet dat je problemen nu voor de zon verdwijnen.
pi_136329811
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 17:32 schreef aijumu het volgende:
Ondanks wat iedereen zegt, doen als jij en het meisje er zich goed bij voelen. Is dat niet het geval zou ik mijn handen er niet aan branden. Wel is het verstandig om in acht te nemen, dat jij een stuk ouder bent en in een andere levensfase zit, dat kan op den duur problemen geven. Ook belangrijk, blijf werken aan jezelf en denk vooral niet dat je problemen nu voor de zon verdwijnen.
das wel zo en ze heeft ook goede invloed op me... maar (mede) door de stress die haar ouders ons geven ben ik in een maand dik 16 kilo afgevallen
pi_136330022
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:06 schreef Mclaren_mp29 het volgende:

[..]

das wel zo en ze heeft ook goede invloed op me... maar (mede) door de stress die haar ouders ons geven ben ik in een maand dik 16 kilo afgevallen
Maar dan nog ga je als je 16KG afvalt er flink aan onderdoor of niet dan?
pi_136331018
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:12 schreef aijumu het volgende:

[..]

Maar dan nog ga je als je 16KG afvalt er flink aan onderdoor of niet dan?
dat meisje maakt zich ook zorgen om mij.... ben ook een echte sporter... maar daar zie je niks meer van
pi_136332172
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 17:32 schreef aijumu het volgende:
Onzin. Soms moet je je verstand gebruiken ipv je hart. Ik geloof graag dat deze kerel verliefd is en aan het genezen is (waarvoor props), alleen hebben die ouders gewoon gelijk. Ik durf te wedden dat als jij over een tijdje echt alles op een rijtje hebt in je leven dit ook gewoon goed komt. Werk eerst gewoon nog even een tijdje aan jezelf. Komt goed kerel
pi_136333214
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:03 schreef Mr.ACE het volgende:

[..]

Onzin. Soms moet je je verstand gebruiken ipv je hart. Ik geloof graag dat deze kerel verliefd is en aan het genezen is (waarvoor props), alleen hebben die ouders gewoon gelijk. Ik durf te wedden dat als jij over een tijdje echt alles op een rijtje hebt in je leven dit ook gewoon goed komt. Werk eerst gewoon nog even een tijdje aan jezelf. Komt goed kerel
Hoop het... ben wel gek op haar en weet dat zij dat ook van mij is....
Maar het speelt pas een maand (Anderhalf nu)
Dus zitten nog maar op 5% van onze wachttijd...
Hoop dat dat ook voor Dat meisje geld maar de zomers vliegen altijd om
En we gaan nog veel leuke dingen doen...
Overwegen wel een geheime relatie aan te gaan
Maar we houden hoop :)
pi_136335715
Dat meisje is nog mindejarig en jij bent een stuk ouder. Dit kan je alleen maar problemen opleveren. Zou iemand van je eigen leeftijd zoeken.
  Spellchecker donderdag 6 februari 2014 @ 00:08:52 #17
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')