Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja kom nou, iedere fokker heeft struggles hoor
natuurlijke selectiequote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:08 schreef VeerEli het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=7b2_1391303843
Mijn fucking hemel, wat mankeert die mensen toch.
Wacht wat waaromquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:08 schreef VeerEli het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=7b2_1391303843
Mijn fucking hemel, wat mankeert die mensen toch.
Ja die begrijp ik dus ook gewoon nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wacht wat waaromDachten ze dat het vuur uitging als ie door dat ding vloog ofzo?
volgens mij bestaat "en wat daarna?" helemaal niet voor die mensenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja die begrijp ik dus ook gewoon niet
Inb4 nee maar wat begrijp jij wel xD xD
Mur be likequote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:23 schreef Murdera het volgende:
Oh of wil je nog boos doen veer?![]()
Want mag wel maar is zoveel gedoe
Polen begrijpen geen flikker, wat denk je wel niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja die begrijp ik dus ook gewoon niet
Inb4 nee maar wat begrijp jij wel xD xD
Bijna hetzelfde toch.quote:
Oké, daar ben ik het zeer erg mee eens. Dikke stukken ui vind ik kk smerig.quote:
Wat zegt het over jou dat jij dat daaruit haalt?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Swa stika klinkt als een Antiliaanse stok. Just sayin'.
Hoezo is een stok, een houten voorwerp, gay? Jij bent hier degene met een verdorven geestquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat zegt het over jou dat jij dat daaruit haalt?
[ afbeelding ]
dit gaat een running gag worden he?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde toch.
Hé maar Veer, kan ik ook bij jou terecht om mijn hart te luchten of is dit enkel voor Mur weggelegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |