FOK!forum / Planes, Trains & Automobiles / Theorie examen
Susterendinsdag 4 februari 2014 @ 14:56
Ik ben eindelijk gestopt met uitstellen en ga volgende week op voor theorie. Oefenen heb ik met iTheorie gedaan, en zak meestal op ongeveer 12 fouten gevaar en 5 fouten rest van theorie. M'n instructeur zegt echter dat het echte examen makkelijker is dan de oefenexames op iTheorie, klopt dit?

Verder vraag ik me af hoe ik het beste nog beetje kan oefenen. Opnieuw alle stof doorlezen, of vooral zoveel mogelijk oefentoetsen maken en de fouten nakijken?

Iemand nog tips? M'n instructeur had een paar goede zoals letten of op een weg buiten bebouwde kom een lantaarnpaal staat (geeft zijweg aan, dus vaak remmen/gas loslaten), spelende kinderen bijna altijd remmen etc.

Zelf maak ik constant fouten tussen gas minderen en remmen. Echter zijn er situaties die ik zelfs als ik de vraag nakijk nogsteeds niet snap, veelal zou ik remmen ipv gas loslaten.
#ANONIEMdinsdag 4 februari 2014 @ 14:57
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:56 schreef Susteren het volgende:
Echter zijn er situaties die ik zelfs als ik de vraag nakijk nogsteeds niet snap, veelal zou ik remmen ipv gas loslaten.
Screenshots.
Raphaelodinsdag 4 februari 2014 @ 15:02
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:57 schreef zarGon het volgende:

[..]

Screenshots.
Remmen doe je alleen bij acuut gevaar, gas los bij een mogelijk gevaarlijke situatie.

Een kind dat op de weg staat is dus bv remmen, een kind dat aan de zijkant van de weg staat is gas los.
Susterendinsdag 4 februari 2014 @ 15:06
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:57 schreef zarGon het volgende:

[..]

Screenshots.
Zal nog eentje maken en screenshots maken van m'n fouten! :)

Een keer vond ik ook de uitleg heel gaar. Ik had remmen, antwoord was gas los en uitleg was iets van:

"in deze situatie komt gevaar aan en moet je gas loslaten EN remmen". :')
CherryOnTopdinsdag 4 februari 2014 @ 15:07
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:56 schreef Susteren het volgende:
M'n instructeur zegt echter dat het echte examen makkelijker is dan de oefenexames op iTheorie, klopt dit?
Lijken de vragen op die in je theorieboek? Dan is het niet makkelijker.
RetepVdinsdag 4 februari 2014 @ 15:07
Gas loslaten en remmen.

Remmen doe je alleen als het nodig is. Je remlichten lichten namelijk op. Dat veroorzaakt onrust achter je.

En als het regent en er zit een motorrijder achter, ziet hij telkens niks meer wanneer jij op je rem trapt. Elke regendruppel op zijn vizier verandert dan in een rood remlicht. Duizend remlichten in je smoel wanneer je voorganger remt. Dus rem alleen als het nodig is.

De overige momenten laat je gewoon je gas los wanneer je snelheid moet verminderen. Daartoe hou je voldoende afstand tot je voorganger en anticipeer je de wegsituatie.

Dus... Als er iets onverwachts gebeurt: altijd remmen. Als er niks onverwachts gebeurt: altijd gewoon gas los.
Pablo88dinsdag 4 februari 2014 @ 15:08
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 15:06 schreef Susteren het volgende:

[..]

"in deze situatie komt gevaar aan en moet je gas loslaten EN remmen". :')
Ja, goh. Dat is altijd het geval hoor wijsneus :')
RetepVdinsdag 4 februari 2014 @ 15:09
Zo kun je in het werkelijke leven zien of je goed anticipeert of niet: als je vaak je rem moet intrappen, dan weet je zeker dat je niet voldoende anticipeert.

Of je bent aan het racen op de openbare weg... Maar dat is even slecht. :)
imikethatdinsdag 4 februari 2014 @ 15:15
Je kan gewoon spieken. De antwoorden komen stuk voor stuk opt scherm en bij de goede gaat iedereen zijn hand al naar die knop. I also like to live dangerously
Susterendinsdag 4 februari 2014 @ 15:25
Toevallig nu geslaagd :')

2j0gtc5.png

Maar alsnog van m'n fouten screenshots gemaakt, ze zijn hier te downloaden als zipje:

http://www.4shared.com/zip/blo1_cqUce/Archief.html
Susterendinsdag 4 februari 2014 @ 15:26
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 15:07 schreef RetepV het volgende:
Gas loslaten en remmen.

Remmen doe je alleen als het nodig is. Je remlichten lichten namelijk op. Dat veroorzaakt onrust achter je.

En als het regent en er zit een motorrijder achter, ziet hij telkens niks meer wanneer jij op je rem trapt. Elke regendruppel op zijn vizier verandert dan in een rood remlicht. Duizend remlichten in je smoel wanneer je voorganger remt. Dus rem alleen als het nodig is.

De overige momenten laat je gewoon je gas los wanneer je snelheid moet verminderen. Daartoe hou je voldoende afstand tot je voorganger en anticipeer je de wegsituatie.

Dus... Als er iets onverwachts gebeurt: altijd remmen. Als er niks onverwachts gebeurt: altijd gewoon gas los.
Het grappige is dat ik in het echt prima kan oordelen wat ik moet doen, maar vaak zijn die afbeeldingen gewoon op verschillende manieren te bekijken. Het is lastiger oordelen dan dat je het in het echt meemaakt.
Susterendinsdag 4 februari 2014 @ 15:27
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 15:08 schreef Pablo88 het volgende:

[..]

Ja, goh. Dat is altijd het geval hoor wijsneus :')
Dan is het antwoord toch remmen, en niet gas loslaten "wijsneus"? :')
#ANONIEMdinsdag 4 februari 2014 @ 15:29
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 15:25 schreef Susteren het volgende:
Toevallig nu geslaagd :')

[ afbeelding ]

Maar alsnog van m'n fouten screenshots gemaakt, ze zijn hier te downloaden als zipje:

http://www.4shared.com/zip/blo1_cqUce/Archief.html
heb je een account voor nodig om te kunnen downloaden :')
Susterendinsdag 4 februari 2014 @ 15:57
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 15:29 schreef zarGon het volgende:

[..]

heb je een account voor nodig om te kunnen downloaden :')
Hmm ja klopt.
Louboutindinsdag 4 februari 2014 @ 18:30
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 15:15 schreef imikethat het volgende:
Je kan gewoon spieken. De antwoorden komen stuk voor stuk opt scherm en bij de goede gaat iedereen zijn hand al naar die knop. I also like to live dangerously
De antwoorden staan er volgens mij allemaal tegelijk hoor?
Roadtripdinsdag 4 februari 2014 @ 21:43
Als je een beetje hersenen hebt komt het wel goed joh. Die test is op VMBO niveau.

De vragen zijn gewoon heel logisch. Als je een beetje verkeersinzicht hebt moet je tegen probleem zijn.

Ik was om 4 uur snachts een half uurtje dronken gaan leren, en haalde hem ook.
Anteacdinsdag 4 februari 2014 @ 22:41
heb net zo'n gratis examen geprobeerd te maken, kom uit op 19 fout totaal zonder enig ervaring met cbr enzo en dat te vergelijken met 12 van jou :')
LompeWorstdinsdag 4 februari 2014 @ 23:02
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 21:43 schreef Roadtrip het volgende:
Als je een beetje hersenen hebt komt het wel goed joh. Die test is op VMBO niveau.

De vragen zijn gewoon heel logisch. Als je een beetje verkeersinzicht hebt moet je tegen probleem zijn.

Ik was om 4 uur snachts een half uurtje dronken gaan leren, en haalde hem ook.
De 20 minuten die je bij het CBR voor de toets aanwezig moet zijn, zijn al voldoende :D
Roadtripdinsdag 4 februari 2014 @ 23:28
quote:
16s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 23:02 schreef LompeWorst het volgende:

[..]

De 20 minuten die je bij het CBR voor de toets aanwezig moet zijn, zijn al voldoende :D
Niu ja, eigenlijk wel. Helemaal als TS al in de auto heeft gereden.
RetepVdinsdag 4 februari 2014 @ 23:41
Tjonge, ik doe net zo'n theorie examen, en die maakt er echt een potje van. Antwoorden fout rekenen die ik goed heb.

Ook een aantal gas los/remmen vragen fout. Maar ik kwam er pas bij de 10e vraag ofzo achter dat de snelheid van de auto aangegeven werd op het dashboard. :+

Gelukkig heb ik mijn rijbewijzen al, dus hoef ik er niet nog eens doorheen. :P

4 jaar geleden mijn motorrijbewijs gehaald, dus zo lang geleden is het nog niet dat ik een theorie examen deed. En ik had er toen maar eentje fout.
vannelledinsdag 4 februari 2014 @ 23:56
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 23:28 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Niu ja, eigenlijk wel. Helemaal als TS al in de auto heeft gereden.
Ja, en automatisch ken je dan voldoende theorie om je examen te halen.
Pizza_Boomwoensdag 5 februari 2014 @ 00:04
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 23:56 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ja, en automatisch ken je dan voldoende theorie om je examen te halen.
Joah, Bradie is daar het levende voorbeeld van.
vannellewoensdag 5 februari 2014 @ 00:15
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 00:04 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Joah, Bradie is daar het levende voorbeeld van.
Het gaat niet om Braddie maar om de best wel domme opmerking van Roadtrip.
.Neovo.woensdag 5 februari 2014 @ 09:42
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 00:15 schreef vannelle het volgende:

[..]

Het gaat niet om Braddie maar om de best wel domme opmerking van Roadtrip.
+1

Hangt van persoon af, de ene kan beter leren dan de ander.

En sommige mensen kunnen blijkbaar wel hun theorie halen, maar verneuken hun wieldoppen/velgen van een gifgroene Fiesta omdat ze niet kunnen parkeren bij een stoeprand. :')
Roadtripwoensdag 5 februari 2014 @ 09:47
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 23:56 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ja, en automatisch ken je dan voldoende theorie om je examen te halen.
OK ik begrijp je punt. Als je olie fucking dom bent, of hersendood in het ziekenhuis ligt op afwachting van orgaan transplantaties niet nee.

Intelligente mensen die goed kunnen nadenken en dingen kunnen onthouden wel.
Susterenwoensdag 5 februari 2014 @ 09:47
Ik ga gewoon nog veel oefenen en hoop dinsdag in 1 keer te slagen. Hoor van velen dat bijna iedereen er 2x over moet doen, maar heb 't het liefste meteen.

Iemand nog tips?
Roadtripwoensdag 5 februari 2014 @ 09:49
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 09:42 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

+1

Hangt van persoon af, de ene kan beter leren dan de ander.

En sommige mensen kunnen blijkbaar wel hun theorie halen, maar verneuken hun wieldoppen/velgen van een gifgroene Fiesta omdat ze niet kunnen parkeren bij een stoeprand. :')
Ik maak de bewuste keuze om tijdens het parkeren door te rijden tot hij boem doet. Niet alleen bij stoepranden.

Je hebt niet voor niets bumpers.
#ANONIEMwoensdag 5 februari 2014 @ 09:51
quote:
99s.gif Op woensdag 5 februari 2014 09:47 schreef Susteren het volgende:
Ik ga gewoon nog veel oefenen en hoop dinsdag in 1 keer te slagen. Hoor van velen dat bijna iedereen er 2x over moet doen, maar heb 't het liefste meteen.

Iemand nog tips?
Niet stressen als je er een slecht gevoel over hebt. Niet stressen als het daadwerkelijk slecht verloopt. Niet stressen als je 'm een keertje over moet doen.

Je bent hooguit een paar tientjes extra kwijt. En moet je er wat meer tijd insteken. Voor de rest boeit het niet hoe je theorie ging als je je praktijk eenmaal hebt.
over_hedgewoensdag 5 februari 2014 @ 10:18
quote:
99s.gif Op woensdag 5 februari 2014 09:47 schreef Susteren het volgende:
Ik ga gewoon nog veel oefenen en hoop dinsdag in 1 keer te slagen. Hoor van velen dat bijna iedereen er 2x over moet doen, maar heb 't het liefste meteen.

Iemand nog tips?
45% slaagt in 1x was op de radio van de week.
.Neovo.woensdag 5 februari 2014 @ 10:35
Als je goed leert, en je begrijpt de stof, dan is het wel in de eerste keer te doen. Ik had de theorie ook in de eerste keer.
.Neovo.woensdag 5 februari 2014 @ 10:42
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 09:49 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Ik maak de bewuste keuze om tijdens het parkeren door te rijden tot hij boem doet. Niet alleen bij stoepranden.

Je hebt niet voor niets bumpers.
:')

Enig idee wat een bumper kost als er een nieuwe op je auto moet?

Dan zit je zo over de 1000 euro. En anders zou je eens een paar lessen extra moeten nemen om wat meer inzicht te krijgen, want dit slaat nergens op.

Ik zou jou al in een file rijden.
Ener-Gwoensdag 5 februari 2014 @ 10:43
Koop gewoon een up-to-date boek (Vekabest oid.), en ga alle examens maken die erin staan. Noteer alle vraagnummers en antwoorden. Na elk examen de opgaven die je fout hebt nog een keer maken, en als je die eenmaal snapt haal je het wel.
Annewoensdag 5 februari 2014 @ 11:31
Een hoop stoerdoenerij hier.. :')

Maar ik vind toevallig het theorie-examen van tegenwoordig echt wel een stukkie lastiger als 8 jaar geleden. Komt vooral door dit soort vragen die ze tegenwoordig stellen:

auto-examens-2.png

Praktijkvragen die ze in een theorievorm hebben gegoten.
Ik heb verder geen tips, behalve braaf leren. En voor een ieder werkt dat weer anders. Ik was altijd van de last minute, maar het schijnt dat je beter alles kunt verspreiden over een week ;).
Ener-Gwoensdag 5 februari 2014 @ 11:34
Ik zou zeggen 'Niets', want binnen de bebouwde kom is vmax 50. Maar een van mn instructeurs zei altijd 'kies het langste antwoord' dus zal het wel gas los laten zijn vanwege die kids, zeker ook met die onoverzichtelijke bocht van links en rechts waar je niet kan zien wat er aan komt zeilen.

Tegenwoordig is het wel een stukje lastiger dan 10 jaar geleden ja :)
Annewoensdag 5 februari 2014 @ 11:37
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 11:34 schreef Ener-G het volgende:
Ik zou zeggen 'Niets', want binnen de bebouwde kom is vmax 50. Maar een van mn instructeurs zei altijd 'kies het langste antwoord' dus zal het wel gas los laten zijn vanwege die kids, zeker ook met die onoverzichtelijke bocht van links en rechts waar je niet kan zien wat er aan komt zeilen.

Tegenwoordig is het wel een stukje lastiger dan 10 jaar geleden ja :)
Dan is bij elke sheet het antwoord "Gas loslaten", aangezien dat elke keer het langste antwoord is.
Maar dat is dus niet zo ;) Vaak genoeg moet je inderdaad "Niets" doen.
Susterenwoensdag 5 februari 2014 @ 11:37
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 11:31 schreef Anne het volgende:
Een hoop stoerdoenerij hier.. :')

Maar ik vind toevallig het theorie-examen van tegenwoordig echt wel een stukkie lastiger als 8 jaar geleden. Komt vooral door dit soort vragen die ze tegenwoordig stellen:

[ afbeelding ]

Praktijkvragen die ze in een theorievorm hebben gegoten.
Ik heb verder geen tips, behalve braaf leren. En voor een ieder werkt dat weer anders. Ik was altijd van de last minute, maar het schijnt dat je beter alles kunt verspreiden over een week ;).
Gas loslaten aangezien er mogelijk gevaar is met kinderen, toch?
over_hedgewoensdag 5 februari 2014 @ 11:40
quote:
99s.gif Op woensdag 5 februari 2014 11:37 schreef Susteren het volgende:

[..]

Gas loslaten aangezien er mogelijk gevaar is met kinderen, toch?
Ik zou voor remmen kiezen. Er staat namelijk een fiets op de weg. Die moet toch eerst weg voordat je naar links kan. En met gas loslaten sta je nog niet helemaal stil als je bij de fiets bent.
Thinkk-Pinkkwoensdag 5 februari 2014 @ 11:43
Remmen lijkt mij. Er staat een fiets midden op de weg.
Susterenwoensdag 5 februari 2014 @ 11:46
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 11:40 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ik zou voor remmen kiezen. Er staat namelijk een fiets op de weg. Die moet toch eerst weg voordat je naar links kan. En met gas loslaten sta je nog niet helemaal stil als je bij de fiets bent.
Tsja in ieder geval zo'n vragen heb je de hele tijd met gevaarherkenning. :P
Annewoensdag 5 februari 2014 @ 11:48
Whehe, het was eigenlijk maar een voorbeeld! Maar het goede antwoord is ook "Remmen" trouwens.
quote:
(1) Remmen
Als je uit gaat van de maximaal toegestane snelheid rem je bijna altijd binnen een verkeersbeeld met:
 Acuut gevaar
 zwakkere / instabiele verkeersdeelnemers
 tegenliggers op zeer smalle wegen
 voorbijrijden van werkzaamheden of obstakels op de rijbaan
 inhalen en tegelijk passeren van tegenliggers
 zeer onoverzichtelijke en gevaarlijke kruispunten
 drukke (woon/winkel)gebieden, scholen e.d.
 onoverzichtelijke of scherpe bochten
 ontstaan van stremming of file
 grote snelheidsverschillen onderling

(2) Gas loslaten
 Bij latent gevaar
 Als je de situatie niet vertrouwt
 Als je de situatie wel goed kunt overzien
 Als er geen acuut gevaar is
 Als de snelheid aangepast is

(3) Niets doen
 Als je de situatie goed kunt overzien
 Als er geen acuut of latent gevaar is
 Als er voldoende volgafstand/ ruimtekussen is om je handeling uit te voeren
 Als er weinig snelheidsverschil onderling is
 Als er goede vluchtmogelijkheden zijn
over_hedgewoensdag 5 februari 2014 @ 11:50
quote:
99s.gif Op woensdag 5 februari 2014 11:46 schreef Susteren het volgende:

[..]

Tsja in ieder geval zo'n vragen heb je de hele tijd met gevaarherkenning. :P
Nou dit geval is redelijk duidelijk.
Maar om deze dingen moet je je sowieso niet te druk maken. Want je mag 50% fout hebben of zo toch?
.Neovo.woensdag 5 februari 2014 @ 11:51
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 11:31 schreef Anne het volgende:
Een hoop stoerdoenerij hier.. :')

Maar ik vind toevallig het theorie-examen van tegenwoordig echt wel een stukkie lastiger als 8 jaar geleden. Komt vooral door dit soort vragen die ze tegenwoordig stellen:

[ afbeelding ]

Praktijkvragen die ze in een theorievorm hebben gegoten.
Ik heb verder geen tips, behalve braaf leren. En voor een ieder werkt dat weer anders. Ik was altijd van de last minute, maar het schijnt dat je beter alles kunt verspreiden over een week ;).
Deze gevaarherkenningsvragen had je 8 jaar geleden ook nog niet, die zijn er een paar jaar terug bijgekomen. :P
Annewoensdag 5 februari 2014 @ 11:51
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 11:50 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Nou dit geval is redelijk duidelijk.
Maar om deze dingen moet je je sowieso niet te druk maken. Want je mag 50% fout hebben of zo toch?
Bijna goed :P :

1. Gevaarherkenning. Je krijgt 25 vragen over gevaarherkenning. Je hebt 8 seconden de tijd om een vraag te beantwoorden. Dit lijkt kort, maar straks op de weg moet je vaak nog sneller beslissen! Je moet van Gevaarherkenning 13 vragen of meer goed hebben.
2. Verkeersregels en verkeersinzicht. Je krijgt 30 vragen over Verkeersregels en 10 vragen over Verkeersinzicht. Je moet van Verkeersregels en Verkeersinzicht 35 vragen of meer goed hebben.
Annewoensdag 5 februari 2014 @ 11:52
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 11:51 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

Deze gevaarherkenningsvragen had je 8 jaar geleden ook nog niet, die zijn er een paar jaar terug bijgekomen. :P
Dat zeg ik toch ook?
over_hedgewoensdag 5 februari 2014 @ 12:01
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 11:51 schreef Anne het volgende:

[..]

Bijna goed :P :

1. Gevaarherkenning. Je krijgt 25 vragen over gevaarherkenning. Je hebt 8 seconden de tijd om een vraag te beantwoorden. Dit lijkt kort, maar straks op de weg moet je vaak nog sneller beslissen! Je moet van Gevaarherkenning 13 vragen of meer goed hebben.
2. Verkeersregels en verkeersinzicht. Je krijgt 30 vragen over Verkeersregels en 10 vragen over Verkeersinzicht. Je moet van Verkeersregels en Verkeersinzicht 35 vragen of meer goed hebben.
Bijna 50% dus :P Kan me haast niet voorstellen als je al wat rijervaring hebt door je lessen dat je hier meer dan 12 fouten in maakt.
Susterenwoensdag 5 februari 2014 @ 12:05
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 12:01 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Bijna 50% dus :P Kan me haast niet voorstellen als je al wat rijervaring hebt door je lessen dat je hier meer dan 12 fouten in maakt.
Het is echt een stuk lastiger als je zou zeggen, zitten een hoop twijfelgevallen tussen.
#ANONIEMwoensdag 5 februari 2014 @ 12:11
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 11:51 schreef Anne het volgende:

[..]

Bijna goed :P :

1. Gevaarherkenning. Je krijgt 25 vragen over gevaarherkenning. Je hebt 8 seconden de tijd om een vraag te beantwoorden. Dit lijkt kort, maar straks op de weg moet je vaak nog sneller beslissen! Je moet van Gevaarherkenning 13 vragen of meer goed hebben.
2. Verkeersregels en verkeersinzicht. Je krijgt 30 vragen over Verkeersregels en 10 vragen over Verkeersinzicht. Je moet van Verkeersregels en Verkeersinzicht 35 vragen of meer goed hebben.
Probleem zit 'm in punt 2.

Edit: Never mind, had niet teruggelezen. :P.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2014 12:12:40 ]
Annewoensdag 5 februari 2014 @ 12:13
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 12:11 schreef zarGon het volgende:

[..]

Probleem zit 'm in punt 2.
Ja en nee. Punt 2 kun je gewoon echt leren (het woord "inzicht" zou je anders doen denken, maar toch is het zo).
Dat zijn regeltjes uit je hoofd kennen.
over_hedgewoensdag 5 februari 2014 @ 12:21
quote:
99s.gif Op woensdag 5 februari 2014 12:05 schreef Susteren het volgende:

[..]

Het is echt een stuk lastiger als je zou zeggen, zitten een hoop twijfelgevallen tussen.
Ik heb 1.3 jaar geleden of zo mijn theorie gehaald. (in 1x *O* Rijbewijs zelf wel in 2x :( )
En ik moest dit ook doen. had er 5 fout geloof ik. Als je online paar keer die toetsen leert dan is het echt niet meer moeilijk. Zijn steeds de zelfde soort vragen.
Ener-Gwoensdag 5 februari 2014 @ 13:00
En anders kan je nog altijd bij deze toko terecht:

over_hedgewoensdag 5 februari 2014 @ 13:25
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:00 schreef Ener-G het volgende:
En anders kan je nog altijd bij deze toko terecht:

Zou dan wel je telefoon en portemonnee thuis laten als je daar heen gaat aan dat filmpje te zien. :X

[ Bericht 0% gewijzigd door over_hedge op 05-02-2014 15:58:48 ]
#ANONIEMwoensdag 5 februari 2014 @ 15:56
Volgens mij is het over met de pret(altijd geslaagd) want er zijn intussen mensen aangehouden/gearresteerd volgens de laatste berichten. I.i.g is er schot in de zaak na de PowNews uitzending.
Susterenmaandag 10 februari 2014 @ 20:38
Het gaat al beter!

5fj8ex.png
Susterendinsdag 11 februari 2014 @ 17:55
Vandaag geslaagd met 6 fouten gevaar en 1 bij theorie!
Roadtripdinsdag 11 februari 2014 @ 18:22
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 17:55 schreef Susteren het volgende:
Vandaag geslaagd met 6 fouten gevaar en 1 bij theorie!
Gefeliciteerd *O* ^O^ :D *O*

Gaat het ook al goed met het rijden zelf?
Susterendinsdag 11 februari 2014 @ 22:29
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 18:22 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Gefeliciteerd *O* ^O^ :D *O*

Gaat het ook al goed met het rijden zelf?
Thx man! Prima, dat was ook eigenlijk het probleem niet. Binnenkort al op voor praktijk!