Moest even opzoeken wat een koof precies is, maar idd misschien het beste idee, desnoods gelijk een paar spotjes in verwerken. Voor wbd keuken denk ik de gordijnen dan te ver van het raam komen maar een koof zou ook daar wel kunnen. Bedankt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:56 schreef Burdie het volgende:
Keuken: gordijnen ervoor, badkamer: koof erom of verven.
Ik de woonkamer had ik ze al half rondom boven de vloerplint maar daar geniet in tenminste van een toprendement, de kamer bereikt in no time tropische temperaturenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:02 schreef klipper het volgende:
De buizen gelijk tegen de muur aan monteren zal je ook niet blij van worden, dat creëert juist geluid.
Maar vlak bij de vloer met een koof eromheen zou wel veel mooier zijn geweest.
In de douche moesten van het ietwat in the box denkende huurbaasje koperen buizen ivm kans op roest, verder sloven ze zich vreselijk uit bij het minste geringste euvel dus das wel OK. Idd in mijn eigen woning had ik het zelf wel gedaan maar hier ga ik verder niet teveel in investeren, al zit ik op een fantastische locatie 2min lopen van de zee, dus ik blijf hier voorlopig wel zittenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:09 schreef Gieliovd het volgende:
Als ze nou in de badkamer ook vernikkelde buizen gepakt hadden....
Ach verder is het zoals het is, blijft een huurhuis. Je ziet het een paar weken en dan ben je eraan gewend. Als je ze wit schildert dan zie je het al veel minder.
Ik zou geen koven en dat soort rommel gaan knutselen. Dan wordt het kolossaal.
Ik heb alle leidingen eerst met grondverf voor metaal geverfd (ronde kwast) en daarna 2 lagen radiatorlak (1 was voldoende, maar ik had toch voldoende over). Gewoon wit en het ziet eruit als nieuw. Geen spijt en ik stoor me er echt niet meer aan. Overigens heb ik alle gaten en kieren in de beugels eerst een beetje opgevuld met alabastinekit, zodat je niet zwarte kiertjes gaat zien enzo.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:53 schreef Broadway het volgende:
Wegens een niet te lokaliseren lek in het cv systeem besloot de huisbaas in m'n hele appartement de leidingen te vervangen door een zichtbaar buizensysteem. Ik kon aardig meebeslissen in hoe ik het wilde alleen in de keuken en douche is het ronduit kotslelijk geworden soort van industrieel/melkfabriek-achtig buizennetwerk. Heeft iemand goeie suggesties om ze minder lelijk/minder zichtbaar te maken? Bijv. wit verven of juist niet? Ik ben bang dat het dan helemaal zo'n 50er jaren meuk stijl gaat worden. Of zijn er misschien plastic goten die je er omheen kunt plaatsen oid? Welke artistieke geest hier op Fok heeft de beste oplossing? Wat het extra lelijk maakt is dat ze vrij ver van de muur zitten plm 5cm en ook nog eens vrij ver van elkaar, met heel lelijke verstelbare beugels vastgezet. Naast elkaar en strak tegen de muur was schijnbaar geen optie.
Inderdaad dat is geen optie.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:53 schreef Broadway het volgende:
Naast elkaar en strak tegen de muur was schijnbaar geen optie.
Dat hoort idd zo; heel veel mooier als dat gaat het niet worden, of je moet de leidingen gaan infrezen (if possible).quote:
En vervolgens hier gaan lopen janken dat je die luchtbel er niet uit krijgt..quote:Op zondag 9 februari 2014 23:27 schreef Gieliovd het volgende:
Ja, ik zou er een schommelstoel aan hangen.
Oeh, ideeën. Bellen blazen in die stoel.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:34 schreef cvboer het volgende:
[..]
En vervolgens hier gaan lopen janken dat je die luchtbel er niet uit krijgt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |