Toen hij 13 was al ....quote:Op maandag 3 februari 2014 21:33 schreef euphoria19 het volgende:
Wtf ga je al op he 14e insanity doen -_- ontzettend slecht voor je lichaam.
Dat maakt t niet gezonder.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:38 schreef maily het volgende:
[..]
Toen hij 13 was al ....
TS doe jezelf (en je moeder) een plezier en ga normaal eten voor je lengte .....
Nee, nog erger ....quote:
Meer gezond eten naar binnen schuiven.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:54 schreef larsvh12 het volgende:
Ik wilde gewoon van me babyvet af en had besloten fanatiek elke dag een ruim halfuur jezelf helemaal kapot te werken. Ik doe het nu nog 2/3 x per week. Fiets ook elke dag een uur. Ik eet gewoon normaal en pak af en toe ook iets lekkers/ongezonds. Maar iemand tips wat ik nu het beste kan doen? Sportschool al geprobeer maar in je eentje oersaai en ook nog is duur.
Sommige mensen schieten vroeg de lucht in.quote:
Als-ie zo doorgaat, groeit TS straks helemaal niet meerquote:Op maandag 3 februari 2014 21:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Meer gezond eten naar binnen schuiven.Die 60 kilo is echt te weinig hoor voor iemand die vol in de groei is.
Niet met dat gewicht.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:45 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Als-ie zo doorgaat, groeit TS straks helemaal niet meer.
Alsof je op je 13e al naar een sportschool magquote:Op maandag 3 februari 2014 21:54 schreef larsvh12 het volgende:
Ik wilde gewoon van me babyvet af en had besloten fanatiek elke dag een ruim halfuur jezelf helemaal kapot te werken. Ik doe het nu nog 2/3 x per week. Fiets ook elke dag een uur. Ik eet gewoon normaal en pak af en toe ook iets lekkers/ongezonds. Maar iemand tips wat ik nu het beste kan doen? Sportschool al geprobeer maar in je eentje oersaai en ook nog is duur.
Je bent 14 (13 toen). Je bent nog een baby.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:54 schreef larsvh12 het volgende:
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:33 schreef euphoria19 het volgende:
Wtf ga je al op he 14e insanity doen -_- ontzettend slecht voor je lichaam.
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:38 schreef maily het volgende:
[..]
Toen hij 13 was al ....
TS doe jezelf (en je moeder) een plezier en ga normaal eten voor je lengte .....
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:30 schreef larsvh12 het volgende:
Mijn buik is gewoon normaal, maar mijn heupgewrichten steken een beetje uit. Laatst was ik ook zwemmen en toen gleed ik vanaf mijn buik van de glijbaan en toen deed het enorm pijn omdat die botten schaafde.
Proteine, opzouten met je konijnenvoer.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Eten.. en stop alsjeblieft met krachttraining tot je bent uitgegroeid. Je heupen trekken wel bij, je bent volop in de groei/pubertijd ETEN ETEN ETEN. GROENTE EN FRUIT
Hou eens een tijdje bij wat je eet in een programma. Deze gebruik ik, werkt prima. Niet slaafs gaan volgen maar zo zie je ongeveer wat je binnenkrijgt en of dat een beetje voldoet aan de minimale eisen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:30 schreef larsvh12 het volgende:
Mijn buik is gewoon normaal, maar mijn heupgewrichten steken een beetje uit. Laatst was ik ook zwemmen en toen gleed ik vanaf mijn buik van de glijbaan en toen deed het enorm pijn omdat die botten schaafde.
Vergeet even niet de rest van de users hier te vermelden die hetzelfde zeggen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:41 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wat een onzin.. Een BMI van 17,3 is op de leeftijd van TS prima.. Het zit zelfs in de 'groene' zone..
Als je 13 bent is tussen 15 en 22 gezond. TS hoeft dus helemaal niet aan te komen ofzo..
Ik vraag me echt af waar o.a. trovey en maily de onzin vandaan haalt dat 60kg te weinig is op die leeftijd met die lengte. In ieder geval niet van een diëtetiekstudie, wellicht van de cursus gewichtsconsulent?
TS gaat vanzelf wel groeien in de breedte.. Destijds zat met 1m56 en 40kg zelfs nog een stuk lager, maar nog steeds veilig. Inmiddels heb ik voor een volwassene ook een 'normaal' BMI, dat komt allemaal uiteindelijk wel.
Onderbouw dat eens?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:49 schreef BlauweTijger het volgende:
en stop alsjeblieft met krachttraining tot je bent uitgegroeid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |