Ja, maar gaat wel goedkomen denk ik. Werchter mist ook altijd een flinke headliner. En bijvoorbeeld T In The Park heeft ook nog maar 1 headliner.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:49 schreef Loveless85 het volgende:
Daar blijft t ook ineens vrij stil over hè
anyone?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:39 schreef theodoor9 het volgende:
Weet iemand zo hoeveel kaarten voor pitch je kan kopen pp? Kan het nergens vinden.
Ben benieuwdtwitter:5meiGroningen twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 19:36:58Morgen wederom nieuwe #bf050 namen! Wie o wie komen naast @TheHives, @douwe_bob en @WeAreAugustines naar het Stadspark afgereisd op 5 mei? reageer retweet
Jett Rebel, Fresku, De Sluwe Vos, Abstract Division, Dimitri, KOFFIE, KiT, Krach, Digitzz, Ares, Rather Real, Elias Mazian en Odin staan in Nijmegen in ieder geval.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:45 schreef BillDauterive het volgende:
Ben benieuwdtwitter:5meiGroningen twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 19:36:58Morgen wederom nieuwe #bf050 namen! Wie o wie komen naast @TheHives, @douwe_bob en @WeAreAugustines naar het Stadspark afgereisd op 5 mei? reageer retweet
Als er nog een paar leuke namen komen, ga ik daar weer heen.
Jack Parow is de grootste clown die er rondloopt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:32 schreef indiaantje89 het volgende:
"Chef’Special, Daryll-Ann, Cloud Nothings, Jack Parow, Kraantje Pappie, Birth of Joy, Go Go Berlin, Fratsen, The Backcorner Boogie Band en De Pioniers zijn bevestigd voor Dauwpop.
Daryll-Ann, Cloud Nothings en Jack parow zijn degelijke namen.
Die zie ik 20x liever dan een Kraantje Pappie, die nog echt denkt serieus genomen te worden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:46 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Jack Parow is de grootste clown die er rondloopt.
Betekent dit dat Slowdive niet naar Lowlands komt?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Angus & Julia Stone, Slowdive, Factory Floor, Miles Kane, Moss, The Horrors, together PANGEA, Archie Bronson Outfit, Ballet School, Bombay Show Pig, Jessy Lanza, Night Beats, Roosevelt, Ry X, September Girls, The Bots, To Kill A King en Young Fathers.
Voor Best Kept Secret
Lijkt me niet inderdaad.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:29 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Betekent dit dat Slowdive niet naar Lowlands komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |