Ben in Veendam geweest en daar zeiden ze dat het uit het assortiment is. Misschien had je mazzel dat ze nog een voorraad hadden.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:42 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb het vorige week nog gekocht bij de praxis..
Heb tot nu toe altijd de muren geverfd met verf van de Action, niks mis meequote:Op maandag 3 februari 2014 20:55 schreef NickosNickos het volgende:
Tip; koop knappe verf, dat werkt zoveel lekkerder
Vast duurder dan 15eu per emmer.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:11 schreef NickosNickos het volgende:
met knappe verfen bedoel ik prisma etc
Inderdaad, op een lichte muur dekt het in 1xquote:Op maandag 3 februari 2014 22:52 schreef NickosNickos het volgende:
inderdaad. maar als de action verf goed is! lekker daarmee verfen toch
Zit een Hornbach in Groningen, zal deze week ff kijken daar. Moet toch nog naar de Ikea dus dan ben ik in de buurt. Thnx voor de tipquote:Op maandag 3 februari 2014 22:59 schreef trovey het volgende:
Hornbach schijnt ze nog wel te hebben, misschien iemand vragen die zo'n winkel in de buurt heeft?
http://www.hornbach.nl/cm(...)verf/mengverf_1.html
Graag gedaan en succes.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:00 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Zit een Hornbach in Groningen, zal deze week ff kijken daar. Moet toch nog naar de Ikea dus dan ben ik in de buurt. Thnx voor de tip.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |