Ze zullen er vast wel zijn, maar hoe lang heb jij je lampen aan in je tuin?quote:Op maandag 3 februari 2014 15:23 schreef Kreator het volgende:
Ik weet dat er van die dingen zijn bij de action e.d. maar dat werkt voor geen meter. Zijn er ook goede kwaliteit buitenverlichtingsdingen op zonne-energie, of moet ik dan echt voor bedraad gaan?
Mijn tuin is vrij donker en de vriezer staat achterin de tuin in de schuur. Beetje verlichting zou wel prettig zijn. De bouwlampen die ik nu heb hangen zijn energievreters, geven verschrikkelijk licht en beschijnen maar een klein stukje vd tuin.
Iemand ideeen of tips?
Het liefst de hele avond, als sfeerverlichting. Verder ook graag bij beweging, maar dat is maar zelden.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:24 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ze zullen er vast wel zijn, maar hoe lang heb jij je lampen aan in je tuin?
ah sfeerverlichting... dan loont het wel.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het liefst de hele avond, als sfeerverlichting. Verder ook graag bij beweging, maar dat is maar zelden.
Zo'n 2000W lamp met detector vind ik maar niks.
Ben alleen totaal geen held met stroom, dus daar zal ik al iemand voor moeten inhuren.
2x0,06 W aan licht? Wat wil je hiermee? Handig als wegwijzer waar je moet lopen maar verder kan je er niks mee.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:32 schreef Kreator het volgende:
Ik zat aan zoiets te denken:
http://www.bol.com/nl/p/r(...)nt/9200000009596124/
Maar ik heb dus geen idee of dat net zulke prut is als die goedkope kutpaaltjes van de Action.
quote:Op maandag 3 februari 2014 15:41 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
2x0,06 W aan licht? Wat wil je hiermee? Handig als wegwijzer waar je moet lopen maar verder kan je er niks mee.
quote:Op maandag 3 februari 2014 15:23 schreef Kreator het volgende:
Mijn tuin is vrij donker en de vriezer staat achterin de tuin in de schuur. Beetje verlichting zou wel prettig zijn. De bouwlampen die ik nu heb hangen zijn energievreters, geven verschrikkelijk licht en beschijnen maar een klein stukje vd tuin.
Lees eens verder of zoek op sfeerverlichting....quote:
Ik vraag hier naar ervaringen. Als je die niet hebt, reageer dan gewoon niet meer.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:42 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Lees eens verder of zoek op sfeerverlichting....
Ben je met je verkeerde been uit het bed gestapt...quote:Op maandag 3 februari 2014 15:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vraag hier naar ervaringen. Als je die niet hebt, reageer dan gewoon niet meer.
Je hebt ook hele energie zuinige lampen die wel veel licht geven. Ik heb laatst bij ibood wat led bouw lampen gekocht voor 50 euro of zo. En die geven heeel veel licht. Was inclusies bewegings sensor.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:32 schreef Kreator het volgende:
Ik zat aan zoiets te denken:
http://www.bol.com/nl/p/r(...)nt/9200000009596124/
Maar ik heb dus geen idee of dat net zulke prut is als die goedkope kutpaaltjes van de Action.
Wij hebben precies hetzelfde, maar dan in de voortuin. We hebben gezocht naar solar lampen, maar da's echt 3x niks qua lichtopbrengst.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:23 schreef Kreator het volgende:
Ik weet dat er van die dingen zijn bij de action e.d. maar dat werkt voor geen meter. Zijn er ook goede kwaliteit buitenverlichtingsdingen op zonne-energie, of moet ik dan echt voor bedraad gaan?
Iemand ideeen of tips?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |