abonnement Unibet Coolblue
pi_136396589
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 11:53 schreef theodoor9 het volgende:
Oja wat zouden we dit jaar krijgen op zaterdag ochtend?
Of een Duits thema met Denny Christian, Lucilectric, Nena en Geier Sturzflug.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_136396617
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 11:53 schreef theodoor9 het volgende:
Oja wat zouden we dit jaar krijgen op zaterdag ochtend?
Okee maar serieus: de Red Hot Chili Pipers en hun doedelzakcovers van bekende nummers.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_136396675
De eerste namen van Beacons Festival, het weekend voor Lowlands:
Darkside, Daughter, Jon Hopkins, Toy, Dixon, Jackmaster, Mano le Tough, Daniel Avery en veel meer!!
http://greetingsfrombeacons.com/view/line-up/
pi_136396721
En dan niet te vergeten de nieuwste alias van Kees van Hondt! Kinderkees!

http://www.keesvanhondt.nl/kinderkees-op-helemaal-melkweg-junior/
pi_136396776
quote:
7s.gif Op donderdag 6 februari 2014 12:06 schreef theodoor9 het volgende:
De eerste namen van Beacons Festival, het weekend voor Lowlands:
Darkside, Daughter, Jon Hopkins, Toy, Dixon, Jackmaster, Mano le Tough, Daniel Avery en veel meer!!
http://greetingsfrombeacons.com/view/line-up/
Darkside en Hopkins zijn vet, maar de laatste ga ik al zien op WTWTA dus dat hoeft niet persé vor mij.

Toy was erg slecht bij Placebo in het voorprogramma. Mogen we dus overslaan.
pi_136397607
Maar de 3e Alpha Headliner zal toch wel "gewoon" Arctic Monkeys worden?
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_136397634
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 12:36 schreef Sino_Ganti het volgende:
Maar de 3e Alpha Headliner zal toch wel "gewoon" Arctic Monkeys worden?
nee, die zijn dan in Japan
pi_136397707
quote:
7s.gif Op donderdag 6 februari 2014 12:37 schreef theodoor9 het volgende:

[..]

nee, die zijn dan in Japan
Oh, dat wist ik dan weer niet....
Dan vrees ik voor Blink 182
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_136397788
Blink 182 verwacht ik toch niet. De vorige keer waren ze net terug van een hiatus van een aantal jaar, wat ze nog wel relevant maakte. Veel oude fans (waaronder ik, was als puber gek van Blink) wilden ze nog wel eens zien. Laatste jaren in Nederland toch compleet irrelevant geworden en minder een status opgebouwd dan bijvoorbeeld The Offspring of Placebo, zou ik zeggen.
pi_136398097
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 12:43 schreef ohnikua het volgende:
Blink 182 verwacht ik toch niet. De vorige keer waren ze net terug van een hiatus van een aantal jaar, wat ze nog wel relevant maakte. Veel oude fans (waaronder ik, was als puber gek van Blink) wilden ze nog wel eens zien. Laatste jaren in Nederland toch compleet irrelevant geworden en minder een status opgebouwd dan bijvoorbeeld The Offspring of Placebo, zou ik zeggen.
Ik hoorde ook bij de mensen die ze dolgraag nog een keer wilde zien. Wat een deceptie was het uiteindelijk..
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_136398261
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 12:54 schreef Sino_Ganti het volgende:

[..]

Ik hoorde ook bij de mensen die ze dolgraag nog een keer wilde zien. Wat een deceptie was het uiteindelijk..
Ik vond het voor een keer nog wel leuk eigenlijk. Natuurlijk is het geen geweldige muziek, zijn Tom en Mark veel te flauw voor hun leeftijd en is Travis wel een goede drummer, maar is zo'n stellage die omhaag gaat en het dan ook nog eens niet doet best triest.

Maar ik kon lekker springen op Dumpweed, What's My Age Again? en Dammit, toch 3 van mijn 'lijfnummers' van vroeger, samen met andere twintigers die er ook een nostalgisch gevoel bij leken te hebben. Dat was eigenlijk nog best wel leuk voor een keer.
pi_136398704
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 12:58 schreef ohnikua het volgende:

[..]

Ik vond het voor een keer nog wel leuk eigenlijk. Natuurlijk is het geen geweldige muziek, zijn Tom en Mark veel te flauw voor hun leeftijd en is Travis wel een goede drummer, maar is zo'n stellage die omhaag gaat en het dan ook nog eens niet doet best triest.

Maar ik kon lekker springen op Dumpweed, What's My Age Again? en Dammit, toch 3 van mijn 'lijfnummers' van vroeger, samen met andere twintigers die er ook een nostalgisch gevoel bij leken te hebben. Dat was eigenlijk nog best wel leuk voor een keer.
Eens, daarom zou ik ze ook nog graag eens zien. Helaas nog niet eerder meegemaakt.
pi_136398910
Het meeste wat me van Blink destijds is bijgebleven, de falende stellage en het feit dat ik inderdaad alles mee kon zingen.

Feest op het moment zelf, maar niet iets waar ik nu speciale herinneringen aan heb of met plezier aan terug denk.
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
  donderdag 6 februari 2014 @ 13:19:48 #289
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_136399006
Als Qotsa de vrijdag of zaterdag afsluit ben ik al tevreden. Doe Skrillex maar lekker als zondagafsluiter, dan ben ik op tijd thuis :P

Jason Isbell mogen ze van mij boeken voor een avond in de Grolsch, lekker relaxed.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_136399632
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 13:17 schreef Sino_Ganti het volgende:
Het meeste wat me van Blink destijds is bijgebleven, de falende stellage en het feit dat ik inderdaad alles mee kon zingen.

Feest op het moment zelf, maar niet iets waar ik nu speciale herinneringen aan heb of met plezier aan terug denk.
Beetje hetzelfde idee als The Offspring 2011? Dat vond ik best aardig.
pi_136400356
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 13:38 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Beetje hetzelfde idee als The Offspring 2011? Dat vond ik best aardig.
Bij The Offspring viel het me alleen op dat de zanger een enorm dikke kop gekregen had.
Verder vond ik dat leuker / beter dan Blink.

Blink waren echte jeugdhelden, door Lowlands toch iets verpest. Soms is de herinnering mooier zoals die was.
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
  donderdag 6 februari 2014 @ 14:00:21 #292
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_136400452
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 23:39 schreef Nielsch het volgende:
Ik moet trouwens erg lachen om al die mensen die "per ongeluk" teveel kaarten hebben gekocht en nu in alle macht er vanaf proberen te komen tegen de normale kostprijs. Hadden natuurlijk gehoopt even een snelle winst te maken. _O- _O-
In veel gevallen zijn er ook mensen uit een vriendengroep die voor de zekerheid meer kaarten kochten zodat als iemand anders niet erdoorheen kwam in de wachtrij en te laat was, er alsnog kaarten voor die personen waren. Vorig jaar hadden we daardoor al net geluk, omdat de helft van onze vriendengroep er gewoonweg niet doorheen kwam online. Dit jaar ineens niet uitverkocht, dus kwamen we er ook allemaal doorheen.

BTW denkt dat het ook wel scheelt dat dit jaar geen bekerrapers meer welkom zijn, dus toch een aantal (ik zeg geen 5000 hoor haha) kaarten minder verkocht daardoor ;).
put
your
clothes
on!
pi_136401172
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 11:53 schreef theodoor9 het volgende:
Oja wat zouden we dit jaar krijgen op zaterdag ochtend?
Toen heb ik één van de mooiste optredens van Lowlands gezien: Half Moon Run :)
pi_136401249
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 14:00 schreef Jerruh het volgende:

[..]

In veel gevallen zijn er ook mensen uit een vriendengroep die voor de zekerheid meer kaarten kochten zodat als iemand anders niet erdoorheen kwam in de wachtrij en te laat was, er alsnog kaarten voor die personen waren. Vorig jaar hadden we daardoor al net geluk, omdat de helft van onze vriendengroep er gewoonweg niet doorheen kwam online. Dit jaar ineens niet uitverkocht, dus kwamen we er ook allemaal doorheen.

Maar dan doe je elkaar toch even op de hoogte houden via de whatsappgroep? Of heb je gelijk die kaarten gekocht het moment dat je erdoor heen bent?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_136401282
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 14:21 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Toen heb ik één van de mooiste optredens van Lowlands gezien: Half Moon Run :)
Ik ook: Little Green Cars
  donderdag 6 februari 2014 @ 14:27:07 #296
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_136401373
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 14:23 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Maar dan doe je elkaar toch even op de hoogte houden via de whatsappgroep? Of heb je gelijk die kaarten gekocht het moment dat je erdoor heen bent?
We hebben elkaar wel op de hoogte gehouden, alleen als de kaartverkoop zo rap gaat als vorig jaar en het is kwestie van minuten of seconden, dan is het kiezen voor zekerheid :). Dit jaar zijn er trouwens wel een paar uit de rij gestapt nadat we overlegd hadden, alleen hadden we 1 kaartje teveel uiteindelijk.
put
your
clothes
on!
  donderdag 6 februari 2014 @ 14:28:31 #297
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_136401424
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 14:24 schreef ohnikua het volgende:

[..]

Ik ook: Little Green Cars
Die waren inderdaad zeer relaxed.

Zelf ben ik vorig jaar wel tevredengesteld met veel synthpop/rock maar waren juist de leuke momenten de vrij onbekende bandjes als LGC.
put
your
clothes
on!
pi_136401558
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 14:27 schreef Jerruh het volgende:

[..]

We hebben elkaar wel op de hoogte gehouden, alleen als de kaartverkoop zo rap gaat als vorig jaar en het is kwestie van minuten of seconden, dan is het kiezen voor zekerheid :). Dit jaar zijn er trouwens wel een paar uit de rij gestapt nadat we overlegd hadden, alleen hadden we 1 kaartje teveel uiteindelijk.
Gebruiken jullie geen skype of whatsapp om alles te overleggen? Dan houd je makkelijk bij hoeveel kaartjes nog besteld moeten worden. Als iemand kaartjes gereserveerd heeft, heb je nog 15 minuten om de rest ervan op de hoogte te brengen, voordat die kaartjes vervallen..
pi_136402293
Ik hoop dat London Grammar iets komt goed maken van vorig vorig jaar
pi_136402365
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 14:21 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Toen heb ik één van de mooiste optredens van Lowlands gezien: Half Moon Run :)
Eens, kan ook niet wachten op het tweede album.

quote:
14s.gif Op donderdag 6 februari 2014 14:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik hoop dat London Grammar iets komt goed maken van vorig vorig jaar
Inderdaad, dat zou mooi zijn.
It's you my love, you who are the stranger
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')