Rebels hoor!quote:Op zondag 2 februari 2014 23:27 schreef Tayu het volgende:
Laura legt een kruik met koud water in Gio zijn slaapzak:
[ afbeelding ]
Een cactus.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:27 schreef Tayu het volgende:
Laura legt een kruik met koud water in Gio zijn slaapzak:
[ afbeelding ]
Gewenning. Daar ze 9 van de 10 keer met haar inktarmen bloot loopt, zal het niet zijn omdat ze het koud heeft.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:27 schreef Blackprinces het volgende:
Waarom loopt laura altijd met een kruik te sjouwen?
Kan ook...maar als iedereen aan het hek nagekeken wordt en jeje persoonlijke spullen moet inleveren geven ze wel een signaal af. Als daar dan nu bewust vanaf wordt geweken gaat dit alleen maar meer gebeuren. Ik vind niet erg! Van mij mag er een hele coffeeshop in.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kan ook door iemand van de club gedaan zijn, om deze discussie uit te lokken.
kunnen ze ouwehoeren zonder zenderquote:Op zondag 2 februari 2014 23:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ze houden nog net niet elkaars jodokus vast, het zijn nou eenmaal billemaatjes.
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:28 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]
Aike gaat wel even een zakelijke presentatie geven.
Toen Jimmy vroeg of ze het niet anders wilde doen dan in de buitenwereld viel er een doodse stilte.quote:
Juist daarom, is vast door een acteur van binnenuit gedaan.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:29 schreef blanket het volgende:
[..]
Kan ook...maar als iedereen aan het hek nagekeken wordt en jeje persoonlijke spullen moet inleveren geven ze wel een signaal af. Als daar dan nu bewust vanaf wordt geweken gaat dit alleen maar meer gebeuren. Ik vind niet erg! Van mij mag er een hele coffeeshop in.
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
Aike wil een presentatie gaan geven achterlijke domme kut
Yeuhquote:Op zondag 2 februari 2014 23:28 schreef Blackprinces het volgende:
Laura gaat knallen mensen. Nederland heeft er even op moeten wachten maar nu...ja nu komt ze los mensen
Nee hoor, die cactus heeft ze nog altijd in haar hand. Die wil ze bij Ruud in bed leggen.quote:
Waarschijnlijk was ze sprakeloos omdat er geluid uit Jimmy kwam.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Toen Jimmy vroeg of ze het niet anders wilde doen dan in de buitenwereld viel er een doodse stilte.
Tja.. het hek is van de dam nu .. toch?.. maar goed, het idee alleen al om daar als bezoeker zijnde even langs te gaan en ff wat wiet af te leveren?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:24 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het hadden moeten afpakken. Het opent de weg naar anderen om van alles mee te gaan nemen wat niet de bedoeling is.
Het gaat nu een sport worden om daar wat binnen te sneaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |