Mooi he dat blowen, krijg je allemaal waanideeën die onhaalbaar zijn...quote:Op zondag 2 februari 2014 23:19 schreef Prospera het volgende:
Paul wil een ton gaan lenen omdat de rente laag staat.
Moppersmurf en Potigequote:Op zondag 2 februari 2014 23:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat zijn Hakim en Paul.
Ren en Stimpy zijn Rienk en Emil
Paul moeten ze over dat hek tyfen, junkiequote:Op zondag 2 februari 2014 23:14 schreef Ransjih het volgende:
paul wil zaterdag een pannenkoekendag inlassen
Dat is wat Utopia isquote:Op zondag 2 februari 2014 23:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mooi he dat blowen, krijg je allemaal waanideeën die onhaalbaar zijn...
Nu ja 1 regel moge duidelijk zijn en dat is dat ze niks zomaar aan mogen nemen en dat Billy er niet voor betaald heeftquote:Op zondag 2 februari 2014 23:13 schreef Clank het volgende:
Wat ik me afvraag ... eerder vanavond had Isa het met Laura en Vanas het over de wiet die Billy zou hebben. Ze wilden het verder stil houden en als Billy het zou gaan roken zij de gevolgen maar moest dragen. Isa had het over een exit.. ik kreeg van dat gesprek de indruk dat daar dus regels voor waren. Dat drugsgebruik binnen Utopia niet is toegestaan en dat gebruik daarvan een gedwongen exit betekent. Net zoals er de regel is dat er niet geslagen/gevochten mag worden. Paul en Hakim hebben een joint gerookt .. dus.. toedeloe?
Ik vind dat ze het hadden moeten afpakken. Het opent de weg naar anderen om van alles mee te gaan nemen wat niet de bedoeling is.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:23 schreef snetje het volgende:
[..]
Nu ja 1 regel moge duidelijk zijn en dat is dat ze niks zomaar aan mogen nemen en dat Billy er niet voor betaald heeftNiet met geld en ook niet in natura.. Zie het maar als een extraatje van achter voor die 2 jankebakken Paul en Hakim.. Dus echt geen toedeloe hoor
Kan ook door iemand van de club gedaan zijn, om deze discussie uit te lokken.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:24 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het hadden moeten afpakken. Het opent de weg naar anderen om van alles mee te gaan nemen wat niet de bedoeling is.
Het gaat nu een sport worden om daar wat binnen te sneaken.
Had ze er geen ei voor geruild? Ze had het niet zomaar gekregen begreep ik.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:23 schreef snetje het volgende:
[..]
Nu ja 1 regel moge duidelijk zijn en dat is dat ze niks zomaar aan mogen nemen en dat Billy er niet voor betaald heeftNiet met geld en ook niet in natura.. Zie het maar als een extraatje van achter voor die 2 jankebakken Paul en Hakim.. Dus echt geen toedeloe hoor
Het is uperhaupt raar dat Hakim nu die wiet heeft, het was van Billyquote:Op zondag 2 februari 2014 23:24 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het hadden moeten afpakken. Het opent de weg naar anderen om van alles mee te gaan nemen wat niet de bedoeling is.
Het gaat nu een sport worden om daar wat binnen te sneaken.
Rienk is er tegen dat Billy wiet rookt omdat zij altijd de mond vol heeft over duurzaam en Rienk vindt wiet niet duurzaam. Zoiets was zijn motivatie........quote:Op zondag 2 februari 2014 23:23 schreef waxmask het volgende:
Wel raar dat Rienk zo tegen is. Jezus was niet vies van een hasholie bad en gaf daarna die holle retoriek op zijn volgers terwijl hij in een soort trance status was.
Wat jij wil jij zeggen ?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:25 schreef KaoloJoeka het volgende:
Laura de Marrokaanse: "Denk maar ik vergeet niets."
Ze houden nog net niet elkaars jodokus vast, het zijn nou eenmaal billemaatjes.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die Paul en Hakim alweer tegelijk naar bed. Ik vind dat echt fucking raar hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |