a chicken fokker!quote:Op zondag 2 februari 2014 23:22 schreef Blackprinces het volgende:
Jim vraagt of hij bij de kippen zou mogen liggen.
Nah...ook geen eitjes meer voortaan
Nee die cactus die ze nu in d'r hand heeft komt uit Paul z'n laars. Dat had Ruud daarin gedaan. Ze heeft er eentje in Gio z'n slaapzak gedaan en nu wil ze die uit Paul z'n laars in Ruud's bed doen.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:31 schreef Tayu het volgende:
[..]
Nee hoor, die cactus heeft ze nog altijd in haar hand. Die wil ze bij Ruud in bed leggen.
Bij Gio heeft ze een kruik met koud water in zijn bed gelegd.
Eerder omdat het een domme doos is, die niet beter weet.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was ze sprakeloos omdat er geluid uit Jimmy kwam.
die ene pizzakoerier die zijn helm ophield zullen we misschien wel vaker gaan zien dusquote:Op zondag 2 februari 2014 23:31 schreef snetje het volgende:
[..]
Tja.. het hek is van de dam nu .. toch?.. maar goed, het idee alleen al om daar als bezoeker zijnde even langs te gaan en ff wat wiet af te leveren?
Hoera !quote:Op zondag 2 februari 2014 23:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb andrea echt al heeeeeeel lang niet gezien btw
En sinds wanneer wordt je bed dan nat van een cactus? Want dat is de bedoeling van het grapje met Gio.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:32 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee die cactus die ze nu in d'r hand heeft komt uit Paul z'n laars. Dat had Ruud daarin gedaan. Ze heeft er eentje in Gio z'n slaapzak gedaan en nu wil ze die uit Paul z'n laars in Ruud's bed doen.
Ja lekker blowen en wat straks nog meer? Leugens ... gemanipuleer ... en met dat soort mensen wil Billy wel mee geassocieerd worden? Rienk en Emil dus niet..quote:Op zondag 2 februari 2014 23:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mensen moeten lekker zelf weten of ze willen blowen zuipen wat dan ook wie is rienk om daarover te klagen
Tja...die gast van de kramen had ook van alles voor ze meegenomen. Mocht ook niet mee naar binnen. Er had iemand kleding voor Billy meegenomen...mocht ook niet mee.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:31 schreef snetje het volgende:
[..]
Tja.. het hek is van de dam nu .. toch?.. maar goed, het idee alleen al om daar als bezoeker zijnde even langs te gaan en ff wat wiet af te leveren?
Haha nee dat zei Paul volgens mij "gooi water in z'n bed.. lachuuhh" maar dat deed ze niet. Althans, zo heb ik het gezien, misschien heb ik 't mis hoor.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:33 schreef Tayu het volgende:
[..]
En sinds wanneer wordt je bed dan nat van een cactus? Want dat is de bedoeling van het grapje met Gio.
Die is verpatst aan een vrijgezelle boer op de Biomarkt. Vandaag dat hoge bedragquote:Op zondag 2 februari 2014 23:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb andrea echt al heeeeeeel lang niet gezien btw
Het kan net zo goed zijn dat ze die wiet rechtstreeks vanuit Plopsaland hebben en dat ze het verhaal dat ze het van de bezoekers hebben gekregen uit hun duim zuigen.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:29 schreef blanket het volgende:
[..]
Kan ook...maar als iedereen aan het hek nagekeken wordt en jeje persoonlijke spullen moet inleveren geven ze wel een signaal af. Als daar dan nu bewust vanaf wordt geweken gaat dit alleen maar meer gebeuren. Ik vind niet erg! Van mij mag er een hele coffeeshop in.
Ze heeft een kruik met koud water in zijn slaapzak gestopt.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:34 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Haha nee dat zei Paul volgens mij "gooi water in z'n bed.. lachuuhh" maar dat deed ze niet. Althans, zo heb ik het gezien, misschien heb ik 't mis hoor.
Ze had een ei willen geven ja.. maar is het vergeten..quote:Op zondag 2 februari 2014 23:25 schreef Sanshine het volgende:
[..]
Had ze er geen ei voor geruild? Ze had het niet zomaar gekregen begreep ik.
Tot zover gaat het als volgt. Als het niet van JonDeMizzle-mensen komt, wordt het afgekapt. Als het niet wordt afgekapt, komt het van JonDeMizzle-mensen.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het kan net zo goed zijn dat ze die wiet rechtstreeks vanuit Plopsaland hebben en dat ze het verhaal dat ze het van de bezoekers hebben gekregen uit hun duim zuigen.
We zullen 't nog wel horen denk ik. Als dat zo is heb ik 't dus verkeerd gezien/gehoord.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:35 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ze heeft een kruik met koud water in zijn slaapzak gestopt.
Er is iemand die nog steeds knalt zoals belooft...quote:Op zondag 2 februari 2014 23:28 schreef Blackprinces het volgende:
Laura gaat knallen mensen. Nederland heeft er even op moeten wachten maar nu...ja nu komt ze los mensen
voorlopig knalt ze geen camera van de muur maar voert pranks uit met cactussen en kruikjes maaaaarrrrr het begin is erquote:Op zondag 2 februari 2014 23:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Er is iemand die nog steeds knalt zoals belooft...
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Als ze de kaarsen uit doen gaan meestal ook de studiolampen uit.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Zijn de kaarsen een andere term voor studiolampen?
Dus een cactus onder spugen is een prank...quote:Op zondag 2 februari 2014 23:38 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
voorlopig knalt ze geen camera van de muur maar voert pranks uit met cactussen en kruikjes maaaaarrrrr het begin is er
Ja, die kon knallen, de camera van de muur afquote:Op zondag 2 februari 2014 23:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Er is iemand die nog steeds knalt zoals belooft...
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ze wou een cactus in iemand zijn nest leggenquote:Op zondag 2 februari 2014 23:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dus een cactus onder spugen is een prank...
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, die kon knallen, de camera van de muur af
Toch? Waar is die kruik dan ineens gebleven?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:40 schreef GekkePoes het volgende:
Er lag een cactus in de slaapzak van Djodjo ?
Een kruik met koud water.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:40 schreef GekkePoes het volgende:
Er lag een cactus in de slaapzak van Djodjo ?
De Febo had het af kunnen pakken en er sancties opzetten. In het begin zo streng zijn, vergaderen over Harolds vrouw aan de poort, of Harold er dan niet uit moest en ineens dit slappe gedoe. Denk dat ze eind maart er mee stoppen en nog even willen knallen.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:40 schreef Injetta het volgende:
Echt raar hoor van die wiet.
De bezoekers mogen echt helemaal niks meenemen, zelfs geen portemonnee. Ze moeten zelfs een verklaring tekenen. En toch heeft er een wiet binnen gesmokkeld?
Of?? Was het van een van de kraammensen? Die konden makkelijk tussen hun koopwaar een zakje wiet verstoppen.
Toch snap ik niet dat de redactie dat roken heeft toegestaan.
Ze mogen bijna niks en dit wel?
Weer zo'n stom verhaal van Isa.
Ik heb dat nooit begrepen, mensen die met de broek half op hun reet lopen. Bij Gio hangt hij zelfs onder zijn reetquote:Op zondag 2 februari 2014 23:42 schreef Inca het volgende:
[..]
als we achter zo iemand lopen zeggen trek op die broek moet je zien kijken
gewoon redactie want gewoon nieuwe verhaallijnquote:Op zondag 2 februari 2014 23:40 schreef Injetta het volgende:
De bezoekers mogen echt helemaal niks meenemen, zelfs geen portemonnee. Ze moeten zelfs een verklaring tekenen. En toch heeft er een wiet binnen gesmokkeld?
Of?? Was het van een van de kraammensen? Die konden makkelijk tussen hun koopwaar een zakje wiet verstoppen.
Valt mee hoor. Heb jaren dag in en uit gerookt en van 1 op de andere dag gestopt. Even zwaar hoofd (2 a 3 dagen) en klaar....quote:Op zondag 2 februari 2014 23:44 schreef SailingDuck het volgende:
Begrijp ik nu goed dat Billy haar wied tot nu toe nog niet mist? Dat is ook wel raar toch?
Die vrouw waarvan Billy die wiet kreeg, trok het zakje op de Biomarkt uit haar anus. Dat vonden ze dus niet nee.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:40 schreef Injetta het volgende:
Dat vind ik best slapjes.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:42 schreef Inca het volgende:
[..]
als we achter zo iemand lopen zeggen trek op die broek moet je zien kijken
ze legde het op gegeven moment op de tafel. Waarschijnlijk zal hakim het toen onder zijn beheer hebben genomen.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:45 schreef Injetta het volgende:
Heeft Billy dus uiteindelijk niks gerookt?
Hoe hebben Hakim en Paul hun handen kunnen leggen op die wiet dan?
Ze weet dat Hakim de wiet heeft.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:44 schreef SailingDuck het volgende:
Begrijp ik nu goed dat Billy haar wied tot nu toe nog niet mist? Dat is ook wel raar toch?
of die meisjes die bij de winkel aan vakken vullen zijn dat je die string zietquote:Op zondag 2 februari 2014 23:43 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit begrepen, mensen die met de broek half op hun reet lopen. Bij Gio hangt hij zelfs onder zijn reet
Volgende keer dus een TSA mannetje en een scan... Of U even wil bukken als U de Biomarkt op gaat...quote:Op zondag 2 februari 2014 23:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die vrouw waarvan Billy die wiet kreeg, trok het zakje op de Biomarkt uit haar anus. Dat vonden ze dus niet nee.
Ik ook spontaan op een dag gestopt geen zin meer in nooit ergens last van gehadquote:Op zondag 2 februari 2014 23:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Heb jaren dag in en uit gerookt en van 1 op de andere dag gestopt. Even zwaar hoofd (2 a 3 dagen) en klaar....
Heb jij die bovenkamer bij Billy weleens vanbinnen gezien?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:44 schreef SailingDuck het volgende:
Ik krijg dan zo de neiging dat ding van de sleutelbos waar het winkelwagenmuntje aan hangt er aan vast te klikkenquote:Op zondag 2 februari 2014 23:46 schreef Inca het volgende:
[..]
of die meisjes die bij de winkel aan vakken vullen zijn dat je die string ziet
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:47 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik krijg dan zo de neiging dat ding van de sleutelbos waar het winkelwagenmutje aan hangt er aan vast te klikken
Hier nog een. Jaren gerookt, pakje per dag, en ook ineens gestopt anderhalf jaar geledenquote:Op zondag 2 februari 2014 23:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ook spontaan op een dag gestopt geen zin meer in nooit ergens last van gehad
Waarom?quote:
En weet ze ook dat Paul en Hakim het opgerookt hebben? Of in ieder geval een deel ervan?quote:
Ging over blowen, maar toch knap!quote:Op zondag 2 februari 2014 23:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier nog een. Jaren gerookt, pakje per dag, en ook ineens gestopt anderhalf jaar geleden
Ik had het over blowenquote:Op zondag 2 februari 2014 23:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier nog een. Jaren gerookt, pakje per dag, en ook ineens gestopt anderhalf jaar geleden
DNA afstaan ook.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
Volgende keer dus een TSA mannetje en een scan... Of U even wil bukken als U de Biomarkt op gaat...
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:49 schreef waxmask het volgende:
Welkom op de Utopia Biomarkt. Wij doen dit voor UW veiligheid!
[ afbeelding ]
Ja, weet ikquote:
Ja, weet ikquote:Op zondag 2 februari 2014 23:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ging over blowen, maar toch knap!Het is een mindset niks meer of minder.
Done!quote:Op zondag 2 februari 2014 23:51 schreef Injetta het volgende:
Regie, mag er ook een stream op de anderen? Ik word misselijk van dat eindeloze geratel van Charlotte.
ze is te dom om uit de keuken te komen en zo'n soort vent wil ze ookquote:Op zondag 2 februari 2014 23:51 schreef Injetta het volgende:
Regie, mag er ook een stream op de anderen? Ik word misselijk van dat eindeloze geratel van Charlotte.
Thanks!quote:Op zondag 2 februari 2014 23:51 schreef Injetta het volgende:
Omdat ze iets zei van: Weet je hoeveel chicks ik buiten heb ..quote:Op zondag 2 februari 2014 23:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waarom?
Die vette zeug krijgt geen zendercheck.
Ze lezen mee, hahaha
Nog voor ik op invoeren heb geklikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |