Ik neuk je de moederquote:Op zondag 2 februari 2014 23:05 schreef KaoloJoeka het volgende:
Hakim: "Ik stamp je zo tussen je ogen."
Animal Farmquote:Op zondag 2 februari 2014 23:04 schreef PoezeligDing het volgende:
En zij beslissen dus dat Billy en Charlot niet moeten blowen. Eigen verantwoordelijkheid was het toch?
Ruud is leukquote:Op zondag 2 februari 2014 23:06 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]
Hakim en Paul zeggen: Ruud moet eruit.
Neequote:Op zondag 2 februari 2014 23:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik kan nu wel lachen om Paulen Hakim
Ik ook hoor...vind dat gekonkel wel leuk.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik kan nu wel lachen om Paulen Hakim
geef mij maar kalknagelsquote:Op zondag 2 februari 2014 23:10 schreef Blackprinces het volgende:
vanes heeft een vriend gehad die geilde op teennagels die gelakt zijn.
voet fetishisme![]()
Knabbel & Babbel, Hepie & Hepie, Bassie & Adriaan, Nick & Simon, Pauw & Witteman.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:10 schreef Toverheks het volgende:
Paul en Hakim de Knabbel & Babbel van Utopia
nee en als het aan paul en hakim ligt krijgt ze het niet ookquote:Op zondag 2 februari 2014 23:11 schreef SecretStoryWous het volgende:
Charlotte al wel geblowd of niet?
[ afbeelding ]
Dumb and Dumberquote:Op zondag 2 februari 2014 23:11 schreef blanket het volgende:
[..]
Knabbel & Babbel, Hepie & Hepie, Bassie & Adriaan, Nick & Simon, Pauw & Witteman.
snip & snapquote:Op zondag 2 februari 2014 23:11 schreef blanket het volgende:
[..]u
Knabbel & Babbel, Hepie & Hepie, Bassie & Adriaan, Nick & Simon, Pauw & Witteman.
+1quote:
Gert en Hermien...quote:Op zondag 2 februari 2014 23:11 schreef blanket het volgende:
[..]
IK STEM VOOR !quote:Op zondag 2 februari 2014 23:13 schreef Clank het volgende:
Wat ik me afvraag ... eerder vanavond had Isa het met Laura en Vanas het over de wiet die Billy zou hebben. Ze wilden het verder stil houden en als Billy het zou gaan roken zij de gevolgen maar moest dragen. Isa had het over een exit.. ik kreeg van dat gesprek de indruk dat daar dus regels voor waren. Dat drugsgebruik binnen Utopia niet is toegestaan en dat gebruik daarvan een gedwongen exit betekent. Net zoals er de regel is dat er niet geslagen/gevochten mag worden. Paul en Hakim hebben een joint gerookt .. dus.. toedeloe?
Mag ik ook wel graag zien bij een vrouw hoor. (als de benen tenminste bijpassend zijn)quote:Op zondag 2 februari 2014 23:10 schreef Blackprinces het volgende:
vanes heeft een vriend gehad die geilde op teennagels die gelakt zijn.
voet fetishisme![]()
Ze hebben niet ingegrepen en volgens mij zijn ze akkoord ermee (achter)quote:Op zondag 2 februari 2014 23:13 schreef Clank het volgende:
Wat ik me afvraag ... eerder vanavond had Isa het met Laura en Vanas het over de wiet die Billy zou hebben. Ze wilden het verder stil houden en als Billy het zou gaan roken zij de gevolgen maar moest dragen. Isa had het over een exit.. ik kreeg van dat gesprek de indruk dat daar dus regels voor waren. Dat drugsgebruik binnen Utopia niet is toegestaan en dat gebruik daarvan een gedwongen exit betekent. Net zoals er de regel is dat er niet geslagen/gevochten mag worden. Paul en Hakim hebben een joint gerookt .. dus.. toedeloe?
Herma & Spermaquote:Op zondag 2 februari 2014 23:11 schreef blanket het volgende:
[..]
Kleffie & Beffiequote:
Ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mag ik ook wel graag zien bij een vrouw hoor. (als de benen tenminste bijpassend zijn)
Helaas heb ik de mensen op de redactie nooit kunnen betrappen op het fenomeen consequent.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:13 schreef Clank het volgende:
Regels er zijn helemaal geen regels...volgende week een waslijntje misschienquote:Op zondag 2 februari 2014 23:13 schreef Clank het volgende:
Cow&Chickenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weiger dit te 'picturen'.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:14 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja.
Mooie tenen en dan van die behaarde kuiten erboven is geen muil natuurlijk
Die indruk krijg ik ook... mss het nietregelboek aangepastquote:Op zondag 2 februari 2014 23:14 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ze hebben niet ingegrepen en volgens mij zijn ze akkoord ermee (achter)
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:11 schreef SecretStoryWous het volgende:
Charlotte al wel geblowd of niet?
[ afbeelding ]
Tuurlijk. Levert altijd mooie momentjes op .quote:Op zondag 2 februari 2014 23:14 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ze hebben niet ingegrepen en volgens mij zijn ze akkoord ermee (achter)
Mooi he dat blowen, krijg je allemaal waanideeën die onhaalbaar zijn...quote:Op zondag 2 februari 2014 23:19 schreef Prospera het volgende:
Paul wil een ton gaan lenen omdat de rente laag staat.
Moppersmurf en Potigequote:Op zondag 2 februari 2014 23:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat zijn Hakim en Paul.
Ren en Stimpy zijn Rienk en Emil
Paul moeten ze over dat hek tyfen, junkiequote:Op zondag 2 februari 2014 23:14 schreef Ransjih het volgende:
paul wil zaterdag een pannenkoekendag inlassen
Dat is wat Utopia isquote:Op zondag 2 februari 2014 23:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mooi he dat blowen, krijg je allemaal waanideeën die onhaalbaar zijn...
Nu ja 1 regel moge duidelijk zijn en dat is dat ze niks zomaar aan mogen nemen en dat Billy er niet voor betaald heeftquote:Op zondag 2 februari 2014 23:13 schreef Clank het volgende:
Ik vind dat ze het hadden moeten afpakken. Het opent de weg naar anderen om van alles mee te gaan nemen wat niet de bedoeling is.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:23 schreef snetje het volgende:
[..]
Nu ja 1 regel moge duidelijk zijn en dat is dat ze niks zomaar aan mogen nemen en dat Billy er niet voor betaald heeftNiet met geld en ook niet in natura.. Zie het maar als een extraatje van achter voor die 2 jankebakken Paul en Hakim.. Dus echt geen toedeloe hoor
Kan ook door iemand van de club gedaan zijn, om deze discussie uit te lokken.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:24 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het hadden moeten afpakken. Het opent de weg naar anderen om van alles mee te gaan nemen wat niet de bedoeling is.
Het gaat nu een sport worden om daar wat binnen te sneaken.
Had ze er geen ei voor geruild? Ze had het niet zomaar gekregen begreep ik.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:23 schreef snetje het volgende:
[..]
Nu ja 1 regel moge duidelijk zijn en dat is dat ze niks zomaar aan mogen nemen en dat Billy er niet voor betaald heeftNiet met geld en ook niet in natura.. Zie het maar als een extraatje van achter voor die 2 jankebakken Paul en Hakim.. Dus echt geen toedeloe hoor
Het is uperhaupt raar dat Hakim nu die wiet heeft, het was van Billyquote:Op zondag 2 februari 2014 23:24 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het hadden moeten afpakken. Het opent de weg naar anderen om van alles mee te gaan nemen wat niet de bedoeling is.
Rienk is er tegen dat Billy wiet rookt omdat zij altijd de mond vol heeft over duurzaam en Rienk vindt wiet niet duurzaam. Zoiets was zijn motivatie........quote:Op zondag 2 februari 2014 23:23 schreef waxmask het volgende:
Wel raar dat Rienk zo tegen is. Jezus was niet vies van een hasholie bad en gaf daarna die holle retoriek op zijn volgers terwijl hij in een soort trance status was.
Wat jij wil jij zeggen ?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:25 schreef KaoloJoeka het volgende:
Laura de Marrokaanse: "Denk maar ik vergeet niets."
Ze houden nog net niet elkaars jodokus vast, het zijn nou eenmaal billemaatjes.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die Paul en Hakim alweer tegelijk naar bed. Ik vind dat echt fucking raar hoor.
Rebels hoor!quote:Op zondag 2 februari 2014 23:27 schreef Tayu het volgende:
Laura legt een kruik met koud water in Gio zijn slaapzak:
[ afbeelding ]
Een cactus.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:27 schreef Tayu het volgende:
Laura legt een kruik met koud water in Gio zijn slaapzak:
[ afbeelding ]
Gewenning. Daar ze 9 van de 10 keer met haar inktarmen bloot loopt, zal het niet zijn omdat ze het koud heeft.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:27 schreef Blackprinces het volgende:
Waarom loopt laura altijd met een kruik te sjouwen?
Kan ook...maar als iedereen aan het hek nagekeken wordt en jeje persoonlijke spullen moet inleveren geven ze wel een signaal af. Als daar dan nu bewust vanaf wordt geweken gaat dit alleen maar meer gebeuren. Ik vind niet erg! Van mij mag er een hele coffeeshop in.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kan ook door iemand van de club gedaan zijn, om deze discussie uit te lokken.
kunnen ze ouwehoeren zonder zenderquote:Op zondag 2 februari 2014 23:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ze houden nog net niet elkaars jodokus vast, het zijn nou eenmaal billemaatjes.
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:28 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]
Aike gaat wel even een zakelijke presentatie geven.
Toen Jimmy vroeg of ze het niet anders wilde doen dan in de buitenwereld viel er een doodse stilte.quote:
Juist daarom, is vast door een acteur van binnenuit gedaan.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:29 schreef blanket het volgende:
[..]
Kan ook...maar als iedereen aan het hek nagekeken wordt en jeje persoonlijke spullen moet inleveren geven ze wel een signaal af. Als daar dan nu bewust vanaf wordt geweken gaat dit alleen maar meer gebeuren. Ik vind niet erg! Van mij mag er een hele coffeeshop in.
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
Aike wil een presentatie gaan geven achterlijke domme kut
Yeuhquote:Op zondag 2 februari 2014 23:28 schreef Blackprinces het volgende:
Laura gaat knallen mensen. Nederland heeft er even op moeten wachten maar nu...ja nu komt ze los mensen
Nee hoor, die cactus heeft ze nog altijd in haar hand. Die wil ze bij Ruud in bed leggen.quote:
Waarschijnlijk was ze sprakeloos omdat er geluid uit Jimmy kwam.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Toen Jimmy vroeg of ze het niet anders wilde doen dan in de buitenwereld viel er een doodse stilte.
Tja.. het hek is van de dam nu .. toch?.. maar goed, het idee alleen al om daar als bezoeker zijnde even langs te gaan en ff wat wiet af te leveren?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:24 schreef blanket het volgende:
[..]
a chicken fokker!quote:Op zondag 2 februari 2014 23:22 schreef Blackprinces het volgende:
Jim vraagt of hij bij de kippen zou mogen liggen.
Nah...ook geen eitjes meer voortaan
Nee die cactus die ze nu in d'r hand heeft komt uit Paul z'n laars. Dat had Ruud daarin gedaan. Ze heeft er eentje in Gio z'n slaapzak gedaan en nu wil ze die uit Paul z'n laars in Ruud's bed doen.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:31 schreef Tayu het volgende:
[..]
Nee hoor, die cactus heeft ze nog altijd in haar hand. Die wil ze bij Ruud in bed leggen.
Bij Gio heeft ze een kruik met koud water in zijn bed gelegd.
Eerder omdat het een domme doos is, die niet beter weet.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was ze sprakeloos omdat er geluid uit Jimmy kwam.
die ene pizzakoerier die zijn helm ophield zullen we misschien wel vaker gaan zien dusquote:Op zondag 2 februari 2014 23:31 schreef snetje het volgende:
[..]
Tja.. het hek is van de dam nu .. toch?.. maar goed, het idee alleen al om daar als bezoeker zijnde even langs te gaan en ff wat wiet af te leveren?
Hoera !quote:Op zondag 2 februari 2014 23:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb andrea echt al heeeeeeel lang niet gezien btw
En sinds wanneer wordt je bed dan nat van een cactus? Want dat is de bedoeling van het grapje met Gio.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:32 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee die cactus die ze nu in d'r hand heeft komt uit Paul z'n laars. Dat had Ruud daarin gedaan. Ze heeft er eentje in Gio z'n slaapzak gedaan en nu wil ze die uit Paul z'n laars in Ruud's bed doen.
Ja lekker blowen en wat straks nog meer? Leugens ... gemanipuleer ... en met dat soort mensen wil Billy wel mee geassocieerd worden? Rienk en Emil dus niet..quote:Op zondag 2 februari 2014 23:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mensen moeten lekker zelf weten of ze willen blowen zuipen wat dan ook wie is rienk om daarover te klagen
Tja...die gast van de kramen had ook van alles voor ze meegenomen. Mocht ook niet mee naar binnen. Er had iemand kleding voor Billy meegenomen...mocht ook niet mee.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:31 schreef snetje het volgende:
[..]
Tja.. het hek is van de dam nu .. toch?.. maar goed, het idee alleen al om daar als bezoeker zijnde even langs te gaan en ff wat wiet af te leveren?
Haha nee dat zei Paul volgens mij "gooi water in z'n bed.. lachuuhh" maar dat deed ze niet. Althans, zo heb ik het gezien, misschien heb ik 't mis hoor.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:33 schreef Tayu het volgende:
[..]
En sinds wanneer wordt je bed dan nat van een cactus? Want dat is de bedoeling van het grapje met Gio.
Die is verpatst aan een vrijgezelle boer op de Biomarkt. Vandaag dat hoge bedragquote:Op zondag 2 februari 2014 23:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb andrea echt al heeeeeeel lang niet gezien btw
Het kan net zo goed zijn dat ze die wiet rechtstreeks vanuit Plopsaland hebben en dat ze het verhaal dat ze het van de bezoekers hebben gekregen uit hun duim zuigen.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:29 schreef blanket het volgende:
[..]
Kan ook...maar als iedereen aan het hek nagekeken wordt en jeje persoonlijke spullen moet inleveren geven ze wel een signaal af. Als daar dan nu bewust vanaf wordt geweken gaat dit alleen maar meer gebeuren. Ik vind niet erg! Van mij mag er een hele coffeeshop in.
Ze heeft een kruik met koud water in zijn slaapzak gestopt.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:34 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Haha nee dat zei Paul volgens mij "gooi water in z'n bed.. lachuuhh" maar dat deed ze niet. Althans, zo heb ik het gezien, misschien heb ik 't mis hoor.
Ze had een ei willen geven ja.. maar is het vergeten..quote:Op zondag 2 februari 2014 23:25 schreef Sanshine het volgende:
[..]
Had ze er geen ei voor geruild? Ze had het niet zomaar gekregen begreep ik.
Tot zover gaat het als volgt. Als het niet van JonDeMizzle-mensen komt, wordt het afgekapt. Als het niet wordt afgekapt, komt het van JonDeMizzle-mensen.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het kan net zo goed zijn dat ze die wiet rechtstreeks vanuit Plopsaland hebben en dat ze het verhaal dat ze het van de bezoekers hebben gekregen uit hun duim zuigen.
We zullen 't nog wel horen denk ik. Als dat zo is heb ik 't dus verkeerd gezien/gehoord.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:35 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ze heeft een kruik met koud water in zijn slaapzak gestopt.
Er is iemand die nog steeds knalt zoals belooft...quote:Op zondag 2 februari 2014 23:28 schreef Blackprinces het volgende:
Laura gaat knallen mensen. Nederland heeft er even op moeten wachten maar nu...ja nu komt ze los mensen
voorlopig knalt ze geen camera van de muur maar voert pranks uit met cactussen en kruikjes maaaaarrrrr het begin is erquote:Op zondag 2 februari 2014 23:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Er is iemand die nog steeds knalt zoals belooft...
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Als ze de kaarsen uit doen gaan meestal ook de studiolampen uit.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Zijn de kaarsen een andere term voor studiolampen?
Dus een cactus onder spugen is een prank...quote:Op zondag 2 februari 2014 23:38 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
voorlopig knalt ze geen camera van de muur maar voert pranks uit met cactussen en kruikjes maaaaarrrrr het begin is er
Ja, die kon knallen, de camera van de muur afquote:Op zondag 2 februari 2014 23:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Er is iemand die nog steeds knalt zoals belooft...
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ze wou een cactus in iemand zijn nest leggenquote:Op zondag 2 februari 2014 23:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dus een cactus onder spugen is een prank...
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, die kon knallen, de camera van de muur af
Toch? Waar is die kruik dan ineens gebleven?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:40 schreef GekkePoes het volgende:
Er lag een cactus in de slaapzak van Djodjo ?
Een kruik met koud water.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:40 schreef GekkePoes het volgende:
Er lag een cactus in de slaapzak van Djodjo ?
De Febo had het af kunnen pakken en er sancties opzetten. In het begin zo streng zijn, vergaderen over Harolds vrouw aan de poort, of Harold er dan niet uit moest en ineens dit slappe gedoe. Denk dat ze eind maart er mee stoppen en nog even willen knallen.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:40 schreef Injetta het volgende:
Echt raar hoor van die wiet.
De bezoekers mogen echt helemaal niks meenemen, zelfs geen portemonnee. Ze moeten zelfs een verklaring tekenen. En toch heeft er een wiet binnen gesmokkeld?
Of?? Was het van een van de kraammensen? Die konden makkelijk tussen hun koopwaar een zakje wiet verstoppen.
Toch snap ik niet dat de redactie dat roken heeft toegestaan.
Ze mogen bijna niks en dit wel?
Weer zo'n stom verhaal van Isa.
Ik heb dat nooit begrepen, mensen die met de broek half op hun reet lopen. Bij Gio hangt hij zelfs onder zijn reetquote:Op zondag 2 februari 2014 23:42 schreef Inca het volgende:
[..]
als we achter zo iemand lopen zeggen trek op die broek moet je zien kijken
gewoon redactie want gewoon nieuwe verhaallijnquote:Op zondag 2 februari 2014 23:40 schreef Injetta het volgende:
De bezoekers mogen echt helemaal niks meenemen, zelfs geen portemonnee. Ze moeten zelfs een verklaring tekenen. En toch heeft er een wiet binnen gesmokkeld?
Of?? Was het van een van de kraammensen? Die konden makkelijk tussen hun koopwaar een zakje wiet verstoppen.
Valt mee hoor. Heb jaren dag in en uit gerookt en van 1 op de andere dag gestopt. Even zwaar hoofd (2 a 3 dagen) en klaar....quote:Op zondag 2 februari 2014 23:44 schreef SailingDuck het volgende:
Begrijp ik nu goed dat Billy haar wied tot nu toe nog niet mist? Dat is ook wel raar toch?
Die vrouw waarvan Billy die wiet kreeg, trok het zakje op de Biomarkt uit haar anus. Dat vonden ze dus niet nee.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:40 schreef Injetta het volgende:
Dat vind ik best slapjes.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:42 schreef Inca het volgende:
[..]
als we achter zo iemand lopen zeggen trek op die broek moet je zien kijken
ze legde het op gegeven moment op de tafel. Waarschijnlijk zal hakim het toen onder zijn beheer hebben genomen.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:45 schreef Injetta het volgende:
Heeft Billy dus uiteindelijk niks gerookt?
Hoe hebben Hakim en Paul hun handen kunnen leggen op die wiet dan?
Ze weet dat Hakim de wiet heeft.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:44 schreef SailingDuck het volgende:
Begrijp ik nu goed dat Billy haar wied tot nu toe nog niet mist? Dat is ook wel raar toch?
of die meisjes die bij de winkel aan vakken vullen zijn dat je die string zietquote:Op zondag 2 februari 2014 23:43 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit begrepen, mensen die met de broek half op hun reet lopen. Bij Gio hangt hij zelfs onder zijn reet
Volgende keer dus een TSA mannetje en een scan... Of U even wil bukken als U de Biomarkt op gaat...quote:Op zondag 2 februari 2014 23:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die vrouw waarvan Billy die wiet kreeg, trok het zakje op de Biomarkt uit haar anus. Dat vonden ze dus niet nee.
Ik ook spontaan op een dag gestopt geen zin meer in nooit ergens last van gehadquote:Op zondag 2 februari 2014 23:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Heb jaren dag in en uit gerookt en van 1 op de andere dag gestopt. Even zwaar hoofd (2 a 3 dagen) en klaar....
Heb jij die bovenkamer bij Billy weleens vanbinnen gezien?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:44 schreef SailingDuck het volgende:
Ik krijg dan zo de neiging dat ding van de sleutelbos waar het winkelwagenmuntje aan hangt er aan vast te klikkenquote:Op zondag 2 februari 2014 23:46 schreef Inca het volgende:
[..]
of die meisjes die bij de winkel aan vakken vullen zijn dat je die string ziet
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:47 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik krijg dan zo de neiging dat ding van de sleutelbos waar het winkelwagenmutje aan hangt er aan vast te klikken
Hier nog een. Jaren gerookt, pakje per dag, en ook ineens gestopt anderhalf jaar geledenquote:Op zondag 2 februari 2014 23:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ook spontaan op een dag gestopt geen zin meer in nooit ergens last van gehad
Waarom?quote:
En weet ze ook dat Paul en Hakim het opgerookt hebben? Of in ieder geval een deel ervan?quote:
Ging over blowen, maar toch knap!quote:Op zondag 2 februari 2014 23:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier nog een. Jaren gerookt, pakje per dag, en ook ineens gestopt anderhalf jaar geleden
Ik had het over blowenquote:Op zondag 2 februari 2014 23:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier nog een. Jaren gerookt, pakje per dag, en ook ineens gestopt anderhalf jaar geleden
DNA afstaan ook.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
Volgende keer dus een TSA mannetje en een scan... Of U even wil bukken als U de Biomarkt op gaat...
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:49 schreef waxmask het volgende:
Welkom op de Utopia Biomarkt. Wij doen dit voor UW veiligheid!
[ afbeelding ]
Ja, weet ikquote:
Ja, weet ikquote:Op zondag 2 februari 2014 23:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ging over blowen, maar toch knap!Het is een mindset niks meer of minder.
Done!quote:Op zondag 2 februari 2014 23:51 schreef Injetta het volgende:
Regie, mag er ook een stream op de anderen? Ik word misselijk van dat eindeloze geratel van Charlotte.
ze is te dom om uit de keuken te komen en zo'n soort vent wil ze ookquote:Op zondag 2 februari 2014 23:51 schreef Injetta het volgende:
Regie, mag er ook een stream op de anderen? Ik word misselijk van dat eindeloze geratel van Charlotte.
Thanks!quote:Op zondag 2 februari 2014 23:51 schreef Injetta het volgende:
Omdat ze iets zei van: Weet je hoeveel chicks ik buiten heb ..quote:Op zondag 2 februari 2014 23:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waarom?
Die vette zeug krijgt geen zendercheck.
Ze lezen mee, hahaha
Nog voor ik op invoeren heb geklikt.
Gekozen door mensen die nauwelijks streams bekijken zeker...quote:Op zondag 2 februari 2014 23:54 schreef blanket het volgende:
Grappig. Jimmy is nog steeds erg populair.
http://www.utopiatv.nl/ne(...)nwoner-van-de-week-4
ze is een keer expres niet naar hockey training gegaan?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:55 schreef Injetta het volgende:
Aike wil toch even laten weten dat ze toch ook uit de band is gesprongen.
Iedereen steunt de portier.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:54 schreef blanket het volgende:
Grappig. Jimmy is nog steeds erg populair.
http://www.utopiatv.nl/ne(...)nwoner-van-de-week-4
Jim is bij mij de populairste.quote:
Best wel erg hequote:Op zondag 2 februari 2014 23:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Word je soms niet moe van jezelf?
Boer Klaver moet in de OP.
Konijn moet in de OP.
Die heeft vast meer lullen in d'r bek gehad, dan ik peuken.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:54 schreef Injetta het volgende:
Aike was tot 4 VWO voorbeeldig en werd daarna een beest.....
En nu is ze dus weer voorbeeldig.
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:57 schreef PoezeligDing het volgende:
'In plaats van pot heet ik tegenwoordig deksel ' Grappig Laura.
Heb jij wel eens positieve comments?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waarom?
Die vette zeug krijgt geen zendercheck.
Ze lezen mee, hahaha
Nog voor ik op invoeren heb geklikt.
En je mag haar geen "kerel" noemen, dan wordt ze BOOS!quote:Op zondag 2 februari 2014 23:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Waarom?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jim is bij mij de populairste.
Ze plast ook staand.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En je mag haar geen "kerel" noemen, dan wordt ze BOOS!
dan heeft ze nog geen beelden teruggekeken, de manier waarop ze loopt is het net een vent
Bizar dit..quote:
Die naam heeft ze van Vanessa gekregen. Vanessa noemde haar eerst pot, waarop laura zei dat ze niet hield van dat woord. Dus noemde Vanessa haar dekselquote:Op zondag 2 februari 2014 23:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura komt gewoon uit Alkmaar en klinkt of ze in Marokko is geboren.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:01 schreef Injetta het volgende:
Isa is spiritueel en gelooft in de gedachten van de Indianen, Christenen, Boeddha.
Het uurtje prediken van Rienk gaat weer beginnen.
Waarom praat Isabella trouwens zo bekakt? Ze komt toch gewoon uit Amsterdam?
Heeft zeker veel Marokkaanse vriendinnen.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:02 schreef Tayu het volgende:
[..]
Laura komt gewoon uit Alkmaar en klinkt of ze in Marokko is geboren.
Daar kan ik echt niet tegenop.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:56 schreef Tayu het volgende:
Aike heeft óók een heel stoer verleden. Ze haalde kleren bij de legerdump en kistjes, en dan ging ze naar hardrockfeestjes!
Nu jij weer...
jij wilt toch ook geen flikker genoemd worden?quote:Op maandag 3 februari 2014 00:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En je mag haar geen "kerel" noemen, dan wordt ze BOOS!
dan heeft ze nog geen beelden teruggekeken, de manier waarop ze loopt is het net een vent
Lucifers zijn niet te vertrouwen!quote:Op maandag 3 februari 2014 00:02 schreef Baconbus het volgende:
Dus Satan is enkel een woord, maar God niet.
je kan gewoon refreshen en opnieuw stemmen daar bij die prutsersquote:
Denk dat Jimmy een grote familie heeftquote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 00:01 schreef Injetta het volgende:
Isa is spiritueel en gelooft in de gedachten van de Indianen, Christenen, Boeddha.
Het uurtje prediken van Rienk gaat weer beginnen.
Waarom praat Isabella trouwens zo bekakt? Ze komt toch gewoon uit Amsterdam?
Als je bijbehorend gedrag vertoont moet je niet raar opkijken als ze je zo noemen.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:03 schreef Inca het volgende:
[..]
jij wilt toch ook geen flikker genoemd worden?
Groot en sterkquote:
Nou ja, iedereen steunt Jimmy. Er hebben maar 633 mensen gestemd en daar maar 1/4 van op Jimmy. Op 16 miljoen mensen, is dat lang nog niet iedereen...quote:
Zegt ze dat?quote:Op maandag 3 februari 2014 00:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura over haar 'bitches' : Ik wil alleen seks en dan mogen ze oprotten..
nah, ze gaan weer nokkenquote:Op maandag 3 februari 2014 00:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
isabella praat weer met rienk bij de haard gaat weer janken worden straks
Dus het is niet eens zijn verdienste, meer omdat hij normaler is dan de rest.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Groot en sterkNee, hij is de enige waar ik geen fout op de printplaat zie.
Ja.quote:
LS wil in een RLS...quote:Op zondag 2 februari 2014 23:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Word je soms niet moe van jezelf?
Boer Klaver moet in de OP.
Konijn moet in de OP.
Ik zou ook niet in die tyfus loods slapen geen rust mogelijkquote:Op maandag 3 februari 2014 00:08 schreef bull1966 het volgende:
jimmy ligt bij de kippen of weer bij de hondehokken ?
Hihi, je zei leuter.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura praat als een 16jarige leuter die op knappen staat over 'lekkere wijven'.
Whahahaquote:Op maandag 3 februari 2014 00:10 schreef Injetta het volgende:
Onze Utopianen gaan voldaan naar bed, na een succesvolle Biomarkt, een Chinese schranspartij en een joint. Nog even wat gediscuzeurd waarbij ze elkaar allemaal hebben gerespecteerd en ieder zijn eigen Utopia gunnen alleen zichzelf net iets meer dan de ander.
Ze hebben veel verdiend en gaan vast dromen van hun eigen Utopia vol met wietplanten, afhaalmaaltijden, apparaten, Laptops/tablets, drank, sigaretten.
Voorlopig staan ze echter nog in de -. Ze zijn begonnen met 10.000 en dat hebben ze nog niet terugverdiend. Ze hebben zo'n 6000 schuld aan John.
Maar dat mag de pret niet drukken bij onze Utopiaantjes. Ze hebben dikke pret, halen geintjes bij elkaar uit en houden heel veel van elkaar.
Je zou voor Utopiaan ook Plopperdeploppertjes kunnen zetten...quote:Op maandag 3 februari 2014 00:10 schreef Injetta het volgende:
Onze Utopianen gaan voldaan naar bed, na een succesvolle Biomarkt, een Chinese schranspartij en een joint. Nog even wat gediscuzeurd waarbij ze elkaar allemaal hebben gerespecteerd en ieder zijn eigen Utopia gunnen alleen zichzelf net iets meer dan de ander.
Ze hebben veel verdiend en gaan vast dromen van hun eigen Utopia vol met wietplanten, afhaalmaaltijden, apparaten, Laptops/tablets, drank, sigaretten.
Voorlopig staan ze echter nog in de -. Ze zijn begonnen met 10.000 en dat hebben ze nog niet terugverdiend. Ze hebben zo'n 6000 schuld aan John.
Maar dat mag de pret niet drukken bij onze Utopiaantjes. Ze hebben dikke pret, halen geintjes bij elkaar uit en houden heel veel van elkaar.
Bewust. Heb je de streams aan? Ze oogt niet alleen als een vent, ze lult ook zo.quote:
Ja, echt jammer. Dat leek me nu de eerste echt normale en goeie.quote:
Heb ik niet. Ik vind ze echt geen van allen favoriet-waardig!quote:
Dat is niet zo raar.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:14 schreef Joezi het volgende:
Rienk kan door meditatie een stijve penis kweken
Ik heb ene tantra snol gekend die even in zichzelf kroop en na een paar minuten gierend klaarkwam. Wij stelden de diagnose van hoge Aanstelleritus.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:14 schreef Joezi het volgende:
Rienk kan door meditatie een stijve penis kweken
Onze plopperdeploppertjes gaan voldaan naar bed, na een succesvolle Biomarkt, een Chinese schranspartij en een joint. Nog even wat gediscuzeurd waarbij ze elkaar allemaal hebben gerespecteerd en ieder zijn eigen Utopia gunnen alleen zichzelf net iets meer dan de ander.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
Je zou voor Utopiaan ook Plopperdeploppertjes kunnen zetten...
Ook dit vind ik zo'n NON-issue! Wat kan mij het schelen hoe Rienk een erectie krijgt! Laat hem eerst maar een geschikte vrouw vinden. Dat lijkt me al moeilijk genoeg voor hem!quote:Op maandag 3 februari 2014 00:15 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat is niet zo raar.
Boeddhistische monniken doen dat ook op die manier. Het is ook een tantrische oefening.
Kun je het ook door meditatie weer verslappen, zit er al de hele dag meequote:Op maandag 3 februari 2014 00:15 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat is niet zo raar.
Boeddhistische monniken doen dat ook op die manier. Het is ook een tantrische oefening.
Ik heb nog altijd geen favorietquote:
Gouden Kooi was Jaap m'n favoquote:Op maandag 3 februari 2014 00:18 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd geen favoriet![]()
Dat duurt lang dit keer, bij voorgaande RLD had ik al vrij snel een favoriet of juist iemand die ik er asap uit zou willen hebben. Niets van dat alles dit keer.
quote:Op maandag 3 februari 2014 00:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Onze plopperdeploppertjes gaan voldaan naar bed, na een succesvolle Biomarkt, een Chinese schranspartij en een joint. Nog even wat gediscuzeurd waarbij ze elkaar allemaal hebben gerespecteerd en ieder zijn eigen Utopia gunnen alleen zichzelf net iets meer dan de ander.
Maar dat mag de pret niet drukken bij onze plopperdeploppertjes. Ze hebben dikke pret, halen geintjes bij elkaar uit en houden heel veel van elkaar.
![]()
Ik vind Andrea wel iets voor jou, denk er eens over na.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:18 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd geen favoriet![]()
Dat duurt lang dit keer, bij voorgaande RLD had ik al vrij snel een favoriet of juist iemand die ik er asap uit zou willen hebben. Niets van dat alles dit keer.
Dat zal wel nooit gebeuren, dan is het voor hem alleen maar mooi als hij dit trucje kentquote:Op maandag 3 februari 2014 00:18 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ook dit vind ik zo'n NON-issue! Wat kan mij het schelen hoe Rienk een erectie krijgt! Laat hem eerst maar een geschikte vrouw vinden. Dat lijkt me al moeilijk genoeg voor hem!
Vast welquote:Op maandag 3 februari 2014 00:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kun je het ook door meditatie weer verslappen, zit er al de hele dag mee
Hahaha, god bless you!quote:Op maandag 3 februari 2014 00:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik vind Andrea wel iets voor jou, denk er eens over na.
Ik kan een stijve krijgen van slapen, iedere ochtend weer. Maar daar zegt niemand iets van.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:18 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ook dit vind ik zo'n NON-issue! Wat kan mij het schelen hoe Rienk een erectie krijgt! Laat hem eerst maar een geschikte vrouw vinden. Dat lijkt me al moeilijk genoeg voor hem!
Quote fixedquote:Op maandag 3 februari 2014 00:02 schreef Tayu het volgende:
[..]
Laura komt gewoon uit woont in Alkmaar en klinkt of ze in Marokko is geboren.
Ze zou in aanmerking kunnen komen voor de positie asap eruit.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik vind Andrea wel iets voor jou, denk er eens over na.
Jaquote:Op maandag 3 februari 2014 00:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is dat de favoriete bewoner op de basis-site?
Ik denk dat hij heel kieskeurig is. Ze moet iig helemaal met HEM meegaan.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:19 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat zal wel nooit gebeuren, dan is het voor hem alleen maar mooi als hij dit trucje kent
Ik vind de hele top 3 bizar.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:05 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nou ja, iedereen steunt Jimmy. Er hebben maar 633 mensen gestemd en daar maar 1/4 van op Jimmy. Op 16 miljoen mensen, is dat lang nog niet iedereen...
Ik denk dat het probleem meer is, dat de meeste vrouwen toch ook nog wel een beetje kieskeurig zijn?quote:Op maandag 3 februari 2014 00:21 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij heel kieskeurig is. Ze moet iig helemaal met HEM meegaan.
Charlotte vind ik ook bizar, maar Rienk kan ik nog wel begrijpen. Of stond hij niet in de top 3?quote:
Dat is zo niet mijn Utopia!quote:Op maandag 3 februari 2014 00:23 schreef Inca het volgende:
een utopia vol met vrouwen dat is pas interresant
vol met van die Laura gevallen?quote:Op maandag 3 februari 2014 00:23 schreef Inca het volgende:
een utopia vol met vrouwen dat is pas interresant
Gelukkig wel maar in zijn wereld worden man en vrouw denk ik uitgehuwelijkt. Door de ouders. Hij is in plaats daarvan de straat op gegaan.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:22 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem meer is, dat de meeste vrouwen toch ook nog wel een beetje kieskeurig zijn?
ik zei al eerderquote:Op maandag 3 februari 2014 00:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dacht ik al, vandaar ook hier ff peilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |