SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het daar de komende tijd helaas te druk voor.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:38 schreef Arcadia het volgende:
Wanneer ik kans heb noem ik volgende topic weer zo, komt Weiss niet posten.
Hey TM, Abdul Jabbar van de Ven kan in Breda Arabisch les komen geven als je interesse hebt. Ik had gevraagd of hij naar Breda kon komen, mits ik meer geīnteresseerden vond
Tamam jammerquote:Op zondag 2 februari 2014 23:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb het daar de komende tijd helaas te druk voor.Anders zijn ze namelijk dit semester bij ons ook begonnen met lessen Arabisch, maar helaas geen tijd voor. Toch bedankt!
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Zo te horen heb je er zin in, sylvesterrr.
Je kan ook gewoon hier Arabisch leren...quote:Op maandag 3 februari 2014 10:40 schreef xaban06 het volgende:
Iemand Arabisch leren?
http://m.fok.nl/nieuws/636782
http://tweakers.net/revie(...)ertible-netbook.html.quote:
Nergens verkrijgbaar!quote:Op maandag 3 februari 2014 14:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://tweakers.net/revie(...)ertible-netbook.html..
Hmmz, komt er een UK-versie van? Interesting... Ik had alleen de DE-versie met hunquote:Deze versie bestaat overigens ook, met een 500 GB harde schijf naast de 32 GB.
Had je ze maar verkocht hčquote:Op maandag 3 februari 2014 15:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Volgens een post op GoT binnen 1-2 werkdagen leverbaar bij Alternate. Ik heb zonet een bestelling geplaatst.
De MM giftcards gebruik ik nog wel een keer.
De giftcards zijn 5 jaar geldig.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb nu al mijn aanschaf afgerond..
Als jij betaalt diyecemde, ik weet dat jij het dan ook zal betalenquote:Op maandag 3 februari 2014 15:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand zin in een tattoo op zijn/haar geslachtsdeel?
quote:Op maandag 3 februari 2014 15:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Als jij betaalt diyecemde, ik weet dat jij het dan ook zal betalen
Ben al blij dat ik van mn eigen giftcards af benquote:Op maandag 3 februari 2014 15:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De giftcards zijn 5 jaar geldig.
Als ik - eindelijk - ben verhuisd kan ik die giftcards vast wel ergens voor gebruiken.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Ben al blij dat ik van mn eigen giftcards af ben
Wil 'em niet zomaar voor twee dagen achterlaten bij vreemden.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand zin in een tattoo op zijn/haar geslachtsdeel?
Kunnen we terug naar week of 5 of door naar week 7?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Zo te horen heb je er zin in, sylvesterrr.
Hier een beginnende griep, dus ik zie er tegenop.
Door naar week 27 perhaps?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kunnen we terug naar week of 5 of door naar week 7?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |