klonten vadsig lang haar. same shitquote:
Jezusquote:Op zondag 2 februari 2014 21:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb het dit jaar niet echt gvolgt.
vroegah volgde ik het wel echt.
toen kwamen we nog met vrienden samen om het te kijken
was eerste 2 seizoenen ofzo. en dan boerderijen kijkenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:04 schreef Robophatt het volgende:
[..]
JezusLijkt me ook gewoon niet boeiend genoeg om te kijken.
Beduidend veel gelijkenissen ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Lijkt ook gewoon echt veel op elkaar
wat een faaldis was het danquote:Op zondag 2 februari 2014 21:04 schreef tetouaribo het volgende:
In ieder geval iets dat op een holbewoner lijkt
Was stiekem een compliment. Je weet toch, Holbewoner, mannelijk, stoerquote:Op zondag 2 februari 2014 21:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat een faaldis was het danheb je lotr nooit geziem ofzo?
Zal je eens laten proesten.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:06 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Was stiekem een compliment. Je weet toch, Holbewoner, mannelijk, stoer
Hoe kan ik dit over het hoofd zien. Vieze orc!quote:Op zondag 2 februari 2014 21:08 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ik had iets verwacht over orcs en hygiëne
En dom natuurlijk.quote:
echt iets voor jouquote:Op zondag 2 februari 2014 21:10 schreef Chloroform het volgende:
Oh god, reclame voor de huishoudbeurs. Ellende dat.
correlatie?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dom natuurlijk.
Maar wel lief.
Wrom :squote:
Huisvrouwtjequote:Op zondag 2 februari 2014 21:10 schreef Chloroform het volgende:
Oh god, reclame voor de huishoudbeurs. Ellende dat.
Ik zou wel een fucking goede huisvrouw zijn. Vind er gewoon geen fuck aan.quote:
Nee.quote:
Je zult wel moeten. Iraans was het toch.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zou wel een fucking goede huisvrouw zijn. Vind er gewoon geen fuck aan.
Ja. Kom je eten?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:14 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je zult wel moeten. Iraans was het toch.
maakt niks uit als ze een hollandse kerel neemt.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:14 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je zult wel moeten. Iraans was het toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |