nooit zelf doen wat een ander beter kan. Kom maarquote:Op zondag 2 februari 2014 20:57 schreef Crip het volgende:
[..]
wow typte
ik echt
josh
ik ga me zelf
even martelen
Slim hoor, gauw even zoiets posten.quote:
diep. Die moet je even uitleggenquote:Op zondag 2 februari 2014 20:57 schreef tetouaribo het volgende:
[..]![]()
![]()
Ga toch terug naar lord of the rings.
zou best op de shire kunnen wonenquote:Op zondag 2 februari 2014 20:57 schreef tetouaribo het volgende:
[..]![]()
![]()
Ga toch terug naar lord of the rings.
Nog nooit gezien.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb erbij ook nog bzv op tv, nog meer gejammer
Oke waar moet ik zijn?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
nooit zelf doen wat een ander beter kan. Kom maar
Ik weet dat ik slim ben, je hoeft het echt niet hier zo te openbaren.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Slim hoor, gauw even zoiets posten.![]()
ik heb het dit jaar niet echt gvolgt.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nog nooit gezien.
Ik ben misfits aan het herkijkenLang geleden.
Iwan Rheon
Blijkbaar niet slim genoeg om te begrijpen dat je best een vervelend persoon bent.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik weet dat ik slim ben, je hoeft het echt niet hier zo te openbaren.
nope, geen belletje. In lord of the rings zitten ong 2 mensen met dreadlocks.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:00 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Denk maar even na. White rasta hint hint
Blijkbaar ben je zelf ook niet slim genoeg om te zien dat ik geen fuck geef.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Blijkbaar niet slim genoeg om te begrijpen dat je best een vervelend persoon bent.
Ik denk dat hij The Matrix bedoelt.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
nope, geen belletje. In lord of the rings zitten ong 2 mensen met dreadlocks.
Ik dacht dat dit alleen zo erg was bij Marokkanen.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:01 schreef tetouaribo het volgende:
Wel grappig om te zien hoe rwina de mensen lokt
Stoer wel.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je zelf ook niet slim genoeg om te zien dat ik geen fuck geef.
en dwarves met dreads in hun baardenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
nope, geen belletje. In lord of the rings zitten ong 2 mensen met dreadlocks.
10.000 Bc dacht ik aanquote:Op zondag 2 februari 2014 21:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik denk dat hij The Matrix bedoelt.
vlechtenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dwarves met dreads in hun baarden
American Histo-quote:
Fokkers zijn nog erger wat sensatie betreft.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit alleen zo erg was bij Marokkanen.
Lijkt ook gewoon echt veel op elkaarquote:Op zondag 2 februari 2014 21:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik denk dat hij The Matrix bedoelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |