Haha iel, tetou kent Murquote:Op zondag 2 februari 2014 20:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
tetou jij kent me nou ondertussen toch wel?
quote mijn "geen tijd" eens?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Altijd verfrissend de opmerkingen van een kortzichtig persoon. Ga dat zand uit je vagina wegspoelen je zei 10 posts eerder al dat je geen tijd voor mij had en dat je geen fuck om me gaf. Wat doe je nog hier?
Ze vind je tering saai misschien.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:54 schreef Dimachaerus het volgende:
kk 2 berichtjes uitgewisseld met meisje op knuz maar ze reageert niet meer ze was zojuist nog online
Stuur pics van je penis.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:54 schreef Dimachaerus het volgende:
kk 2 berichtjes uitgewisseld met meisje op knuz maar ze reageert niet meer ze was zojuist nog online
Skannoe.. Dit kan ik tenminste radenquote:Op zondag 2 februari 2014 20:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha iel, tetou kent Mur. Skannoe.
Babyquote:
Kennelijk niet? De dingen die jij over mijn volk zegt zijn kwetsend habibi.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
tetou jij kent me nou ondertussen toch wel?
alleen als je geen dickpicks van je zelf dick, stuurt naar mijquote:
Echt he.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:55 schreef ntm het volgende:
Marokkanen in da house en gelijk beginnen de rellen.
Nee, met antiluizenshampoo.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Skannoe.. Dit kan ik tenminste radenheeft het iets met katoen te maken?
dat was het idee ook wibisourjadiquote:Op zondag 2 februari 2014 20:55 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Baby
[..]
Kennelijk niet? De dingen die jij over mijn volk zegt zijn kwetsend habibi.
welke pret?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:56 schreef Robophatt het volgende:
Uit met de pret
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ait zal ze je wel dmenquote:Op zondag 2 februari 2014 20:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
alleen als je geen dickpicks van je zelf dick, stuurt naar mij
Josh snowquote:
Gejammer en geruziequote:
moest lachenquote:Op zondag 2 februari 2014 20:55 schreef ntm het volgende:
Marokkanen in da house en gelijk beginnen de rellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |