je bent niet joods, maar toch zeker een untermenschquote:Op zondag 2 februari 2014 20:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Hahahahahaha ja grappigg vooral omdat je het verkeerde geloof pakt. hahahahah zo passend. hahahahaha LMFAO hoor.
wat zijn jullie toch lief tegen elkaarquote:Op zondag 2 februari 2014 20:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
je bent niet joods, maar toch zeker een untermensch
doe ik ook niet. Vind het wel kansloos en triest. Is een groot verschilquote:Op zondag 2 februari 2014 20:44 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Je hoeft je niet aangevallen te voelen wanneer iemand iets in een taal post die jij niet begrijpt en al helemaal niet als het niet naar jou toe gericht is.
gods kindersquote:Op zondag 2 februari 2014 20:48 schreef Robophatt het volgende:
God kinders gedraag jullie nou toch eens
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:48 schreef Chloroform het volgende:
Ach, ik vind jullie allemaal even kansloos.
en niemand geeft een fuck om jou en je mening dus dat is allemaal primaquote:Op zondag 2 februari 2014 20:48 schreef Chloroform het volgende:
Je onderbouwd het niet. Ik kan het missen hebben maar waarom reageer je zo fel op iets dat helemaal niet slecht is bedoeld? Toch niet zo'n relaxte dread guy als ik dacht. Eerder xenofobisch.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
doe ik ook niet. Vind het wel kansloos en triest. Is een groot verschil
Dit is tenminste omdat je verknipt bentquote:Op zondag 2 februari 2014 20:48 schreef Chloroform het volgende:
Dacht dat jij juist heel veel om mij gaf.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
en niemand geeft een fuck om jou en je mening dus dat is allemaal prima
Altijd verfrissend de opmerkingen van een kortzichtig persoon. Ga dat zand uit je vagina wegspoelen je zei 10 posts eerder al dat je geen tijd voor mij had en dat je geen fuck om me gaf. Wat doe je nog hier?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
je bent niet joods, maar toch zeker een untermensch
Dat zijn we allemaal.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:50 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dit is tenminste omdat je verknipt bent
Deze kloon.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Altijd verfrissend de opmerkingen van een kortzichtig persoon. Ga dat zand uit je vagina wegspoelen je zei 10 posts eerder al dat je geen tijd voor mij had en dat je geen fuck om me gaf. Wat doe je nog hier?
Heb een spel gevonden voor jou en je matties komend weekend.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
en niemand geeft een fuck om jou en je mening dus dat is allemaal prima
Haha, zelfs Dima weet dat dit MBHHH's nieuwe gestalte is.quote:
Dit vind ik wel mooi gezegd. Daar ga ik me aan houden.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:48 schreef Robophatt het volgende:
God kinders gedraag jullie nou toch eens
Hoi. Goed hoor. Met jou?quote:
huiliequote:Op zondag 2 februari 2014 20:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb een spel gevonden voor jou en je matties komend weekend.
[ afbeelding ]
Dacht ik srs ookquote:Op zondag 2 februari 2014 20:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, zelfs Dima weet dat dit MBHHH's nieuwe gestalte is.
Dan.quote:
tetou jij kent me nou ondertussen toch wel?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:50 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je onderbouwd het niet. Ik kan het missen hebben maar waarom reageer je zo fel op iets dat helemaal niet slecht is bedoeld? Toch niet zo'n relaxte dread guy als ik dacht. Eerder xenofobisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |