Jij bent degene hier die aandacht zoekt. Ga ergens anders over een topic heen shitten.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
zo rebels, zo stoer.
Hou gewoon je bek sletje
Hap dan ook niet als er wat gezegd wordt wat niet voor jou is bedoeld bezemquote:Op zondag 2 februari 2014 20:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
zo rebels, zo stoer.
Hou gewoon je bek sletje
niet racistisch bedoelt of iets derelijks. ik snap er alleen niks van en dit is een nederlands forum waar nederlands gewoon de voertaal is..quote:Op zondag 2 februari 2014 20:30 schreef Crip het volgende:
Men moet zich realiseren dat hoe meer ze zogenaamd ''racistisch'' en stoer proberen te doen hoe meer ik het juist wil aansporen.
ik geef geen fuck.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij bent degene hier die aandacht zoekt. Ga ergens anders over een topic heen shitten.![]()
Ging anders prima zonder jou hier.
aan moeders kant mn oma en aan vaders kant verder weg ook vast wel want ik heb een duitse achternaamquote:Op zondag 2 februari 2014 20:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
echt? Ik als je mijn stamboom lang genoeg volgt. Maar dat is wel erg ver
Gwey, rasklatquote:Op zondag 2 februari 2014 20:33 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Hap dan ook niet als er wat gezegd wordt wat niet voor jou is bedoeld bezem
Ik praat gewoon altijd Nederlands tegen jullie hoor ik weet niet wat jullie lullen. Als ik een liedje plaatst plaats ik wel eens een arabisch liedje maar als jullie engelse muziek plaatsen ga ik ook niet schreeuwen dat je Rinus moet plaatsen.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet racistisch bedoelt of iets derelijks. ik snap er alleen niks van en dit is een nederlands forum waar nederlands gewoon de voertaal is..
Als je geen fuck gaf zou je je niet gedragen als een kleine chihuahua.quote:
ik laat me door een klein door incest voortgebrachte nageboorte toch niet vertellen of ik mag praten of niet, denk nou eens naquote:Op zondag 2 februari 2014 20:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Als je geen fuck gaf zou je je niet gedragen als een kleine chihuahua.Als je je frustratie ergens kwijt moet zoek je maar verder. Dus gewoon je mond houden als het niet zinnig is.
Zemmelquote:Op zondag 2 februari 2014 20:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik laat me door een klein door incest voortgebrachte nageboorte toch niet vertellen of ik mag praten of niet, denk nou eens na
haha gaskamers, douchen, snap je hem?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben je weer een beetje gekalmeerd? Germ.
Hahahahahaha ja grappigg vooral omdat je het verkeerde geloof pakt. hahahahah zo passend. hahahahaha LMFAO hoor.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha gaskamers, douchen, snap je hem?
Je ''Jamaican'' scheldwoordjes waren niet zo heel complex hoor.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja, als iemand anders het doet zie je hoe kansloos het is he?
Eigenlijk niet. Je hoeft je niet aangevallen te voelen wanneer iemand iets in een taal post die jij niet begrijpt en al helemaal niet als het niet naar jou toe gericht is.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja, als iemand anders het doet zie je hoe kansloos het is he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |