Gewoon doen. Ben nog steeds beetje misselijk maar anders zou ik een hotwing van je jatten.quote:
haha ben je zwanger?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon doen. Ben nog steeds beetje misselijk maar anders zou ik een hotwing van je jatten.
Misschien wel ja.quote:
kriochloro babyquote:
quote:
In normale volle melk zit al teveel suiker.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb vanmiddag een pak fruitmelk leeggedronken, viel niet helemaal lekker. :s
Maar met halfvolle melk kun je geen cappuccino maken.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In normale volle melk zit al teveel suiker.
Met fruitmelk wel?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar met halfvolle melk kun je geen cappuccino maken.
Geen idee, maar lijkt me wel smerig.quote:
Mij ookquote:Op zondag 2 februari 2014 22:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen idee, maar lijkt me wel smerig.
Wow bby, zo trots op jouquote:Op zondag 2 februari 2014 22:40 schreef Robophatt het volgende:
Bijna twee seizoenen misfits gekekenProductieve dag
Jeetje, soulmates.quote:
Dingen die stronken lekker leken maar verkeerd uitpakten:quote:Op zondag 2 februari 2014 22:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen idee, maar lijkt me wel smerig.
Gvd.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dingen die stronken lekker leken maar verkeerd uitpakten:
- Noodles met een gepocheerd eitje, waarbij het ei werd toegevoegd toen alles in het hete water zat, resultaat is een ei dat natuurlijk niet kookt (ik was stronken) maar zich vermengt met het vocht, bijna gekotst
.
- Chocokoffie met Optimel kokos, bij gebrek aan melk. Teringranzig, ook bijna genekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |