Het is ook niet bijzonder, eerder zielig. Ik kwam daar veel te vaak.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:39 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Zo bijzonder is dat niet. Ligt aan je manier van posten.
Weet je wat ik trouwens raar vind. Volgens mij sta ik daar op een blacklist ofzo want ik probeer al een tijdje dingen te posten maar er verschijnt niets.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Het is ook niet bijzonder, eerder zielig. Ik kwam daar veel te vaak.
En je bent niet verbannen?quote:Op zondag 2 februari 2014 18:43 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Weet je wat ik trouwens raar vind. Volgens mij sta ik daar op een blacklist ofzo want ik probeer al een tijdje dingen te posten maar er verschijnt niets.
Ik ben niet verbannen. Maar iesj geheimquote:Op zondag 2 februari 2014 18:44 schreef Crip het volgende:
[..]
En je bent niet verbannen?
Welke user ben je daar trouwens.
vet stoer seg.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:46 schreef Crip het volgende:
Ik kom altijd bij MJA waar de outcast van marokko.nl zit: 30+ Nederlanders.
Hah, ga je op mnl via een Proxy ofzo?quote:Op zondag 2 februari 2014 18:47 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik ben niet verbannen. Maar iesj geheimEr staat telkens dat het goedgekeurd moet worden voordat het geplaatst wordt en vervolgens verschijnt het bericht nooit. Maar ik ga daar wel vragen.
Je verwacht het nietquote:Slachtoffer schietpartij Amsterdam is oud-kickbokser Tarik El Idrissi (video)
De 31-jarige man die in Amsterdam-Noord werd doodgeschoten is de Marokkaanse Nederlander Tarik El Idrissi. Dat meldt AT5. El Idrissi was een bekende in het wereldje van de sport maar stopte door zware blessures enkele jaren geleden. Hij brak twee keer zijn been. In de Den Helderstraat werd hij vanochtend rond kwart voor acht doodgeschoten. Volgens een getuige was de schutter een man met capuchon en ook van Noord-Afrikaanse komaf.
quote:
Ik post daar persoonlijke dingenquote:Op zondag 2 februari 2014 18:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Hah, ga je op mnl via een Proxy ofzo?
Waarom is dat geheim? Ben je famous daar ofzo... zehma geheim.
De meeste mensen die vermoord worden in Amsterdam komen uit die regio.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
Eerste wat ik lees op die site.
[..]
Je verwacht het niet.
Zeg maar gewoon.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:50 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik post daar persoonlijke dingen![]()
Hoe masturberen jullie zonder voorhuid?quote:Op zondag 2 februari 2014 18:50 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik post daar persoonlijke dingen![]()
En natuurlijk de klassieker Is anaal haram?quote:Op zondag 2 februari 2014 19:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe masturberen jullie zonder voorhuid?
Zusje betrapt met vingeren, wat nu?
Ik wil helemaal niet trouwen, iemand tips?
Ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:03 schreef Modus het volgende:
[..]
En natuurlijk de klassieker Is anaal haram?
Jij moet ook direct zijn en gewoon je username vertellen.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:08 schreef tetouaribo het volgende:
Daar is de manier van posten directer. Hou ik wel van.
Het is dat er persoonlijke gegevens aan die naam gelinkt zijn anders had ik het je verteld.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij moet ook direct zijn en gewoon je username vertellen.
niks mis meequote:Op zondag 2 februari 2014 18:46 schreef Crip het volgende:
Ik kom altijd bij MJA waar de outcast van marokko.nl zit: 30+ Nederlanders.
Eukey dan!quote:Op zondag 2 februari 2014 19:12 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Het is dat er persoonlijke gegevens aan die naam gelinkt zijn anders had ik het je verteld.
Klopt.quote:
goed weekend gehad?quote:
Hahaquote:Op zondag 2 februari 2014 19:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe masturberen jullie zonder voorhuid?
Zusje betrapt met vingeren, wat nu?
Ik wil helemaal niet trouwen, iemand tips?
ja hoor, morgen nog vrij, alleen smorgens sollicitatiequote:Op zondag 2 februari 2014 19:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Zekers, morgen weer aan de slag. En jij?
whut? weekend is bijna afgelopen, dus dat kun je best vragenquote:
Lekker weer hèquote:Op zondag 2 februari 2014 19:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
whut? weekend is bijna afgelopen, dus dat kun je best vragen
ja, niks mis meequote:
Ik zou dit niet pikken. Hij probeert je onder uit te halen gianni.quote:
Nice!quote:Op zondag 2 februari 2014 19:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja hoor, morgen nog vrij, alleen smorgens sollicitatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |