SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, 20 keer per seizoen om 12:30 is prettigquote:Op zondag 2 februari 2014 16:10 schreef DutchSL het volgende:
Waarom moet PSV altijd om 16:30 op zondag, kut tijdSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ja, ik zou maar wat graag ruilen. 16:30 zondag is de slechtst denkbare tijd. Te vroeg om vroeger te gaan eten, te laat om nog iets te doen 's avonds na de wedstrijd als je daarna nog moet eten.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, 20 keer per seizoen om 12:30 is prettig
En straks is het nog erger als er weer wielerkoersen op zondag zijn, dan moet ik het begin van elke wedstrijd missen (14:30 is nog erger wat dat betreft, graag 12:30 dan, al blijft zaterdagavond veruit het best).![]()
Commons scoort weer
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dan weet je dat het ook bij voetbal geen 90 minuten volle gas zingen en sfeer maken is.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, zo vaak.
Ik heb een seizoenskaart voor AZ en ik heb een paar uitwedstrijden bezocht.
Ze meten piek momenten maar dat wil niet zeggen dat het de rest van de wedstrijd dood stil is. Maar goed je hebt geen idee waar je het over hebt dus hier houdt het wat mij betreft op![]()
![]()
Tegen AZ was op zaterdag avond hoor.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:10 schreef DutchSL het volgende:
Waarom moet PSV altijd om 16:30 op zondag, kut tijd![]()
ruiz niet eens op de bank?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Die belgenBeetje boe roepen bij de prijsuitreiking WK veldrijden omdat hun vlaming niet heeft gewonnen
![]()
![]()
Was alweer een tijdje geleden maar ik vond hem wel prima spelen eigenlijk. Niet spectaculair maar gewoon een prima LB. Maar toen was hij nog wel 20k goedkoper.quote:![]()
Ik schreef dan ook "op zondag". Als we op zondag spelen dit jaar is het bijna altijd 16:30, denk dat we van alle Eredivisieclubs veruit het meest op deze tijd hebben gezeten.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tegen AZ was op zaterdag avond hoor.
Thuiswedstrijden zijn gelukkig altijd zaterdagavond, paar uitzonderingen als Ajax/Feyenoord/laatste competitieronde daargelaten.![]()
Wat vind je zo verkeerd aan deze tijd dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 16:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik schreef dan ook "op zondag". Als we op zondag spelen dit jaar is het bijna altijd 16:30.
Thuiswedstrijden zijn gelukkig altijd zaterdagavond, paar uitzonderingen als Ajax/Feyenoord/laatste competitieronde daargelaten.![]()
Alles. Mijn hele autistische ritme door de warquote:Op zondag 2 februari 2014 16:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat vind je zo verkeerd aan deze tijd dan?![]()
![]()
dat is wel heel zielig inderdaadquote:Op zondag 2 februari 2014 16:21 schreef StijnDa het volgende:
Die belgenBeetje boe roepen bij de prijsuitreiking WK veldrijden omdat hun vlaming niet heeft gewonnen
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Demba Ba of Papis Cisse op huurbasis naar Fenerbahce. Sterke link met Moussa Sow
Oh wacht
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
was een hele tijd blessa jaquote:Op zondag 2 februari 2014 16:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Podolski basis. Is ook weer even geleden volgens mij
Tegen Coventry wel basis al.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |