Ik weet dat het moeilijk is, maar je moet geduldig zijn. Ze heeft je verzoek iig geaccepteerd, dus dat is positief!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:12 schreef dberkwood het volgende:
Ik heb mijn poging gewaagd: Vriendschapverzoek en een berichtje verstuurd. Het vriendschapverzoek heeft ze in ieder geval geaccepteerd, maar ze heeft nog niet gereageerd op mijn berichtje. Ik hoop maar dat ze dat nog doet
Boeie joh, wat je zegt: ervaring, volgende keer heb je er meer schijt aanquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:15 schreef dberkwood het volgende:
Ze heeft vanavond gereageerd op mijn bericht, maar helaas blijkt dat ze al een vriend heeft. Al besef ik dat dit online was, was dit wel de eerste keer dat ik een meisje durfde aan te spreken. Het heeft mij in ieder geval wel wat ervaring opgeleverd.
Bedankt voor de tips iedereen.
Eigenlijk is dat ook wel zo.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:58 schreef oLexie het volgende:
Grappig om te lezen dat dit soort simpele dingen (iemand gezien hebben en uit willen nodigen op Facebook) echt als een heel ding worden beschouwd door sommige jongens.
Vrouwen hebben echt geen idee
'Oh, Facebook uitnodiging' - accepteren
'Ah een bericht' - reageren
En in de tussentijd loopt er een topic over en houdt het de TS dagenlang bezig.
Is lief toch.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:58 schreef oLexie het volgende:
Grappig om te lezen dat dit soort simpele dingen (iemand gezien hebben en uit willen nodigen op Facebook) echt als een heel ding worden beschouwd door sommige jongens.
Vrouwen hebben echt geen idee
'Oh, Facebook uitnodiging' - accepteren
'Ah een bericht' - reageren
En in de tussentijd loopt er een topic over en houdt het de TS dagenlang bezig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |