quote:Op zondag 2 februari 2014 15:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik zou het gewoon doen, niet geschoten is altijd mis
DIT!!! en:quote:Op zondag 2 februari 2014 15:57 schreef Zippow het volgende:
Stuur een grappig berichtje als in: He dat is lang geleden! Ik wou je nog vragen om je naam destijds, maar helaas was je opeens weg. Hoe is het met je? Groetjes de jongen van < insert naam winkel >
quote:Op zondag 2 februari 2014 15:57 schreef Zippow het volgende:
Stuur een grappig berichtje als in: He dat is lang geleden! Ik wou je nog vragen om je naam destijds, maar helaas was je opeens weg. Hoe is het met je? Groetjes de jongen van < insert naam winkel >
Dit.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:27 schreef Mr.ACE het volgende:
Ik zou het persoonlijk iets informeler opschrijven. Gewoon friendrequest sturen en een berichtje erbij. Nog niet meteen over t drankje enzo beginnen, doe dat later in de chat als je haar daar aangesproken hebt.
Doe zoiets als Zippow zei bijvoorbeeld
[..]
Perfect!!! Je laat duidelijk zien dat je haar beter wilt leren kennen. Vindt ze jou ook interessant, dan zitten jullie binnekort op een terrasjequote:Op zondag 2 februari 2014 17:23 schreef dberkwood het volgende:
Bedankt voor de reacties allemaal.
Ik heb een volgende opgesteld wat ik zou willen versturen naar haar:
'Hoi Sophie,
Ik ben Daan. Herken je mij nog? We hebben elkaar een paar keer gesproken bij de bakker in Eerbeek. Helaas ben ik je daar niet meer tegengekomen. Ik weet zeker dat ik er spijt van ga krijgen als ik je het volgende niet vraag: Zou je met mij wat willen gaan drinken binnenkort? Het lijkt me leuk om je beter te leren kennen.
Groetjes,
Daan'
Is dit bericht prima zo of is het te afstandelijk of juist te direct?
Delete je eigen berichtje en doe dit!quote:Op zondag 2 februari 2014 17:27 schreef Mr.ACE het volgende:
Ik zou het persoonlijk iets informeler opschrijven. Gewoon friendrequest sturen en een berichtje erbij. Nog niet meteen over t drankje enzo beginnen, doe dat later in de chat als je haar daar aangesproken hebt.
[..]
Lekker in februari.quote:Op maandag 3 februari 2014 09:37 schreef Joetjah het volgende:
[..]
Perfect!!! Je laat duidelijk zien dat je haar beter wilt leren kennen. Vindt ze jou ook interessant, dan zitten jullie binnekort op een terrasjeIk zeg versturen!
Wat een dom berichtje. Je wou destijds iemands naam vragen maar nu weet je die opeens weer. Immers hoe kun je haar anders weer op Facebook hebben gevonden.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:27 schreef Mr.ACE het volgende:
[..]
Neej joh, gewoon recht voor z'n raap gaan! Maakt de 'date' een stukje interessanter!quote:Op maandag 3 februari 2014 10:47 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Delete je eigen berichtje en doe dit!
Met een warmtelamp, dekentje en biertje is dat zeer prima te doen!quote:
Ik hebquote:Op maandag 3 februari 2014 12:18 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat een dom berichtje. Je wou destijds iemands naam vragen maar nu weet je die opeens weer. Immers hoe kun je haar anders weer op Facebook hebben gevonden.
Ik heb ontdekt hoe ze heet door haar baan op te zoeken waar ik haar van ken. Bij het zoeken kwam ik een Linkedin account tegen met dezelfde baan en dat bleek zij ook te zijn toen ik haar naam invoerde op Facebook. Zoals gezegd, ik ben haar lange tijd niet meer tegengekomen en dus heb ik de kans niet meer gekregen om haar naam persoonlijk te vragen. Dat ik haar dan vervolgens wel heb kunnen vinden via de sociale netwerken is dan wel fijnquote:Op maandag 3 februari 2014 12:18 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat een dom berichtje. Je wou destijds iemands naam vragen maar nu weet je die opeens weer. Immers hoe kun je haar anders weer op Facebook hebben gevonden.
Nog nietquote:Op maandag 3 februari 2014 15:00 schreef ShinobizWinter het volgende:
En heb je al een berichtje gestuurd? Ik persoonlijk zou het wel lekker neutraal en luchtig houden zoals Zippow zei. Maar wel gewoon doen!
Gewoon proberen. Als jullie contact hebben, vragen of ze whatsapp heeft, omdat dat makkelijker praat en dan na een tijdje opbellen om te vragen of ze wat wil drinken.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:30 schreef dberkwood het volgende:
[..]
Nog nietAls ik alle reacties zo lees dan ben ik het ook eens dat het wel wat luchtiger kan als mijn eerste bericht. ^^
Ik ben nu te laat met m'n reactie, maar: ga je solliciteren ofzo?quote:Op zondag 2 februari 2014 17:23 schreef dberkwood het volgende:
Bedankt voor de reacties allemaal.
Ik heb een volgende opgesteld wat ik zou willen versturen naar haar:
'Hoi Sophie,
Ik ben Daan. Herken je mij nog? We hebben elkaar een paar keer gesproken bij de bakker in Eerbeek. Helaas ben ik je daar niet meer tegengekomen. Ik weet zeker dat ik er spijt van ga krijgen als ik je het volgende niet vraag: Zou je met mij wat willen gaan drinken binnenkort? Het lijkt me leuk om je beter te leren kennen.
Groetjes,
Daan'
Is dit bericht prima zo of is het te afstandelijk of juist te direct?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |