Hmm, okequote:Op zondag 2 februari 2014 14:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kan met ze spelen enzo, maar je hoeft ze niet de hele tijd uit te laten. Ik twijfel gewon tussen de 2
zit ook te denken aan een windows phone, gezien ik toch geen apps naast de standaard dingen gebruikquote:Op zondag 2 februari 2014 14:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn mobiel gaat niet stuk. Mijn Lumia 800 gaat al 2 jaar lang dapper door zonder ook maar één probleem. Ik denk dat ik dat ding zelfs nog nooit uit heb gezet.
Mijne is ondertussen zo 'oud' dat mijn software zelfs niet verder geupdate is dan windows 7,8quote:Op zondag 2 februari 2014 14:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
Heb je hem ook in zo'n kek kleurtje?
Ja iedereen heeft tegenwoordig wel een oude smartphonequote:Op zondag 2 februari 2014 14:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
dunno, morgen even bellen
en even rond vragen bij maten of ik er eentje kan lenen
Ik heb er ook een maar die moet je elk uur opladen.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja iedereen heeft tegenwoordig wel een oude smartphone
Stuartquote:Op zondag 2 februari 2014 14:15 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi hoi
Even tussen de smartphones door-ik heb trouwens een Samsung 3s-wie heeft er gisteren gewonnen? Sof of Inso?
hoi ik heb een docking system ofzo, waar je ipod in kan zetten, maar er zit ook een aansluiting aan voor oortjes, is er een mogelijkheid dat er een snoertje is die daar in past en dan naar mijn laptop gaat???quote:
Ik had als eerste 1000quote:Op zondag 2 februari 2014 14:15 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi hoi
Even tussen de smartphones door-ik heb trouwens een Samsung 3s-wie heeft er gisteren gewonnen? Sof of Inso?
Dankjequote:
Ode aan de Insoquote:Op zondag 2 februari 2014 14:19 schreef supersof het volgende:
[..]
DankjeAl zag ik het niet echt als een wedstrijd
Hahahaquote:
aansluiting voor oortjes? Je bedoelt een ingang (aux)? Daar moet een kabeltje voor te vinden zijn, sterker nog, die heb ik liggen.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:17 schreef supersof het volgende:
[..]
hoi ik heb een docking system ofzo, waar je ipod in kan zetten, maar er zit ook een aansluiting aan voor oortjes, is er een mogelijkheid dat er een snoertje is die daar in past en dan naar mijn laptop gaat???
beetje vage beschrijving maar jij bent slim dus je snapt het wel.
":Dquote:Op zondag 2 februari 2014 14:19 schreef supersof het volgende:
[..]
DankjeAl zag ik het niet echt als een wedstrijd
ja dat hij van mijn laptop naar dat ding gaatquote:Op zondag 2 februari 2014 14:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
aansluiting voor oortjes? Je bedoelt een ingang (aux)? Daar moet een kabeltje voor te vinden zijn, sterker nog, die heb ik liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |