Tilikum zit nu ook continu alleen in zo'n kut klein hokje en beweegt soms gewoon 'n hele dag nietquote:Op zondag 2 februari 2014 12:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Damn. Verschrikkelijk.
Nee, klopt. Heel vaak worden ze ook alleen gehouden terwijl het echte sociale dieren zijn. Het zijn net wolven die in een roedel leven. En inderdaad, familie van elkaar.
Leuk maar niet echt een goed nummerquote:Op zondag 2 februari 2014 12:49 schreef supersof het volgende:
[..]
deze
van de film LOL
heb je die al gezien?
Ze hadden Keiko ook vrijgelaten, toch? Die Free Willy orka. Volgens mij was dat uiteindelijk ook geen succes.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tilikum zit nu ook continu alleen in zo'n kut klein hokje en beweegt soms gewoon 'n hele dag niet. Mja, en ik snap dat loslaten niet meer kan maar doe ze dan in de zee en zet dat af oid, dat kan prima
hoezo niet, je moet de film kijken dan is ie leukquote:Op zondag 2 februari 2014 12:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Leuk maar niet echt een goed nummer
South Park.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik neem orka's niet woonachtig op de maan toch niet serieus
Ja, meerdere keren.. maar die zwom gewoon niet weg.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze hadden Keiko ook vrijgelaten, toch? Die Free Willy orka. Volgens mij was dat uiteindelijk ook geen succes.
Ja zoiets, gewoon vrij volle dagen en met dingen bezig zijn, elkaar helpen enzo. Moet welquote:Op zondag 2 februari 2014 12:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
wow elke dag van 9-5 school?
Ik blijf maandag ook langer op school. Ben na 11.45 al klaar. Kan uren die ik heb gemist inhalen
Waarom moet je dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moet zo naar mijn ouders.
Zo geen zin in.
Is ook niet gek. Geen familie om naar terug te gaan.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, meerdere keren.. maar die zwom gewoon niet weg.
Doet me serieus denken aan Schindler's List.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Is ook niet gek. Geen familie om naar terug te gaan.
Waarom haat jij je ouders zo?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moet zo naar mijn ouders.
Zo geen zin in.
oke ga ik een keer doenquote:Op zondag 2 februari 2014 12:52 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo niet, je moet de film kijken dan is ie leuk
Aparte vergelijking, maar ik snap je punt wel.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doet me serieus denken aan Schindler's List.
Als de oorlog dan eindelijk voorbij is dan zijn ze vrij en mogen ze gaan. En dan hebben ze werkelijk geen idee waar ze heen moeten en blijven ze met z'n allen hangen bij die fabriek.
Van spijbelenquote:Op zondag 2 februari 2014 12:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja zoiets, gewoon vrij volle dagen en met dingen bezig zijn, elkaar helpen enzo. Moet wel
Welke gemiste urenn?
Nouja, het is meer als je even vast zit ergens mee zeggen hoe het moet. Niet dat we elkaars werk gaan doenquote:Op zondag 2 februari 2014 12:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Van spijbelen![]()
![]()
haha
Denk dat je wel ver komt met school danIk wilde dat ook doen met een klasgenootje. Maar zij liep nog veel verder achter dan ik dus dan zou het erop neer komen dat ik haar heel veel mag gaan helpen
Oma en oud-oom zijn op bezoek.quote:
Omdat ze niet normaal kunnen doen. Alles, maar dan ook echt alles wat ze tegen me zeggen is gezeur en gezeik.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oma en oud-oom zijn op bezoek.
En ze vinden gewoon dat ik zo af en toe langs moet komen. En als ik dat niet doe, staan ze ineens voor de deur.
Constant gezeur dat ik nooit meer langskom, nooit blijf eten.
Was mijn zusje een keer bij mijn ouders, gaan ze gelijk zeiken waarom ik er niet was.
[..]
Omdat ze niet normaal kunnen doen. Alles, maar dan ook echt alles wat ze tegen me zeggen is gezeur en gezeik.
Ja oke. Maar dat weet ze dus vaak niet. Dus nu ga ik zelf maar aan de slagquote:Op zondag 2 februari 2014 13:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, het is meer als je even vast zit ergens mee zeggen hoe het moet. Niet dat we elkaars werk gaan doenMaar moet goedkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |