ga me ook aanmeldenquote:Op zondag 23 september 2018 10:57 schreef monkyyy het volgende:
Personal matchmaking, een soort boer zoekt vrouw voor oude ondernemers
wutquote:
Zit er dik inquote:Op zondag 21 oktober 2018 11:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik denk dat dat playback was, wat denk jij?
Gaat hun niet echt om kijkers. Ze verdienen aan de gasten die betalen om hun product te laten zien. Soort infomercial. Ook al wil je letterlijk poep verkopenquote:Op zondag 1 juli 2018 11:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Nooit gesnapt waarom je dit programma zou moeten kijken. Geen amusementswaarde, geen inhoudelijke waarde, mijn open haard is interessanter
Kom monkyyy we gaan brunchenquote:Op zondag 28 oktober 2018 10:48 schreef monkyyy het volgende:
Harry proeft de wijn niet? Hoe weten we nu of die lekker is?
Lekker, Wereldgozer.quote:
flesje van 100 voor jequote:Op zondag 4 november 2018 10:50 schreef monkyyy het volgende:
Ik kijk niet deze week, ik ga lekker brunchen.
Hmm, lekker Jos. Waar kan ik die bestellen?quote:
Ik schenk de wijn van de week voor je in.quote:Op zondag 11 november 2018 10:28 schreef monkyyy het volgende:
Kladblokje op schoot, klaar om aantekeningen te maken.
lekker, het is beaujolais tijd van het jaar.quote:Op zondag 11 november 2018 10:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik schenk de wijn van de week voor je in.
Wietse is alcoholist.quote:Op zondag 11 november 2018 10:45 schreef monkyyy het volgende:
Lekker jong en soepel wijntje, paar flessen met je vrienden weg tikken, gewoon.
Zie hem glunderenquote:
Potdimme monkyyy, ik was op vakantie.quote:Op zondag 25 november 2018 11:19 schreef monkyyy het volgende:
Theo Hiddema, dat vindt Wereldgozer altijd mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |