quote:
quote:
quote:
Dood topic genot.quote:Op zondag 15 april 2018 11:17 schreef Wereldgozer het volgende:
Schrijver vochtsystemen
gruwelijk nat bohboh koekoek
Lekker fris Wietzequote:Op zondag 15 april 2018 11:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dood topic genot.
Harry fans on tour.
Die makelaar van Queens House?quote:
Kassaquote:Op zondag 22 april 2018 17:11 schreef GereDathan het volgende:
Harry stond er ook gisteren weer goed op in TROS Radar.
GAS OP DIE LOLLIEquote:
Andersomquote:Op zondag 13 mei 2018 11:47 schreef gelly het volgende:
Betaalt Willem om daar te zitten of is het andersom?
Zijn er al weer een paar gasten die in de show geweest zijn vermoordquote:Op maandag 21 mei 2018 21:17 schreef Sunri5e het volgende:
Zijn er nog wat vakantievilla's voorbij gekomen?
No problem, Harry heeft zijn zakken weer gevuldquote:
quote:Op zondag 1 juli 2018 11:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Nooit gesnapt waarom je dit programma zou moeten kijken. Geen amusementswaarde, geen inhoudelijke waarde, mijn open haard is interessanter
Hoe moet ik anders te weten komen in welke teakplantages ik moet investeren?quote:Op zondag 1 juli 2018 11:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Nooit gesnapt waarom je dit programma zou moeten kijken. Geen amusementswaarde, geen inhoudelijke waarde, mijn open haard is interessanter
quote:Op zondag 1 juli 2018 11:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Topamusement.quote:Op zondag 1 juli 2018 11:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |