Ik ben 22, woon sinds een jaartje op mezelf maar in de weekenden 'gewoon' thuis. Mijn ma is zorgzaam en lief. Kan er eigenlijk altijd wel met problemen terecht indien nodig. Eten doen we altijd samen (avondeten dan) Mijn moeder is zo'n type die op het moment dat ik mijn tas in pak om weer richting kamers te gaan, diezelfde tas helemaal volpropt met eten.

Mijn vader kan ik eigenlijk wel m'n beste vriend noemen.

Natuurlijk een ander soort relatie dan je echte vrienden, maar in heel veel echt mijn steun en toeverlaat. We hebben precies dezelfde humor en dat is gewoon ontzettend tof voor een kerel van 56.

Zou 'm niet kunnen missen en dat zegt wel iets voor een vent van 22.

We kunnen rustig, als ik in het weekend thuisblijf, hele avonden pokeren of film kijken. Kan hem bijvoorbeeld ook gewoon ranzige of tettenplaatjes laten zien die in elke willekeurige herenwhatsappgroep worden gedeeld.

Verder wel gewoon opgevoed met het motto; hard werken, niet janken. Wordt wel verwacht dat we dingen doen als we thuis zijn. Tot 13:00 in je bed liggen terwijl m'n vader en moeder aan het werk zijn, wordt echt niet gewaardeerd.
Heb een zus (24, woont sinds een jaartje op zichzelf met haar vriend) en een zusje, 18. Contact met beiden is eigenlijk prima. Soms weleens broer-en-zus ruzietjes, maar over het algemeen goed. Vroeger natuurlijk anders, zeker met de oudere zus.
[ Bericht 4% gewijzigd door Lindgren. op 02-02-2014 01:16:37 ]