Zelfs toen hadden ze moeten scoren. Al zegt het genoeg dat je bij zeer slecht spelen zelfs kansen krijgt tegen PSV.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jammer dat ze dat niet vorige week deden
Mafkees.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Erwin van der Looi neemt zichzelf ernstig serieus. Wat een enge vent is dat zeg.
Johannes, wil de FC wel zo'n kneusje?
quote:Advocaat noemt v.d. Looi "mafkees"
Dick Advocaat en Erwin van de Looi hadden het tijdens AZ-FC Groningen (2-0) geregeld met elkaar aan de stok. "Mafkees", riep Advocaat op een gegeven moment zelfs naar zijn collega-trainer.
"Ja, ik dacht dat hij Kees heette", grapt Advocaat na afloop. "Nee, maar ik heb wel mijn excuses aangeboden. Ik wou hem een beetje prikkelen. Hij ging zich ook met het spel bemoeien, dus ik zeg: dat moet jij niet doen."
Op de vraag wat er met die twee gebeurd zou zijn als ze het als speler met elkaar aan de stok kregen, antwoordde Advocaat: "Erwin speelde voorstopper en ik op het middenveld, dus ik had niet zo vaak bij hem in de buurt gekomen. Maar anders wist ik het wel...", aldus de 'kleine generaal'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |