Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik waan me met Philip Kooke steeds op een hockeyveld.
Ik denk steeds dat Eelco Bosch van Rosenthal commentaar geeft.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik waan me met Philip Kooke steeds op een hockeyveld.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat er bij Vitesse allemaal brave jongetjes zitten..
Spoilerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens is Ed Janssen (de scheidsrechter van HEE-ADO) een walgelijk slechte scheidsrechter. Die doneert ADO twee tegentreffers.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens is Ed Janssen (de scheidsrechter van HEE-ADO) een walgelijk slechte scheidsrechter. Die doneert ADO twee tegentreffers.
Het account @KNVBPers is niet meer actief.twitter:
Binnen zijn beperkingen is het een leuke speler.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:12 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Opmerking van niks. Heb het over het overdreven ophemel van een matige voetballer uit de marge van het Nederlandse voetbal. Ik zeg niet dat het een smerige speler is of zo.
Jammerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:12 schreef Gramulanion het volgende:
[..]Het account @KNVBPers is niet meer actief.twitter:
Matig idd.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Die wisselende goaltunes bij Heerenveen zijn wel kinderachtig. Kon me ook zoiets herinneren bij Vitesse.
Het is een IJslands nummer omdat Finnbo daar vandaan komt. Goed gevonden he?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Die wisselende goaltunes bij Heerenveen zijn wel kinderachtig. Kon me ook zoiets herinneren bij Vitesse.
Gers Pardoel - Ik neem je mee.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:14 schreef alors het volgende:
[..]
Het is een IJslands nummer omdat Finnbo daar vandaan komt. Goed gevonden he?
Maher? In zijn auto op de parkeerplaats?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gers Pardoel - Ik neem je mee.
Voor welke speler kon deze goaltune zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |