SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Vorig jaar had Gudelj al een IF moeten krijgen. Maar dit jaar zou zijn IF wel eens best goed kunnen zijn
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ah, morgen Utrecht - Ajax.
Dat wordt weer een wedstrijd waarin Utrecht een wereldpot speelt![]()
Doen ze volgens mij wel vaker alleen tegen ajaxFeyenoord Rotterdam![]()
Ajax heeft sinds 2009 niet meer gewonnen daar in competitieverbandquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:47 schreef Fuszy het volgende:
Ah, morgen Utrecht - Ajax.
Dat wordt weer een wedstrijd waarin Utrecht een wereldpot speelt![]()
Doen ze volgens mij wel vaker alleen tegen ajax![]()
Ik hou me maar vast aan het feit dat Utrecht wel een beter team had staan in de andere jaren en Ajax ondanks de kampioenschappen meer wisselvallig was dan nu.
Maar ik vrees nog steeds voor puntverliesZeker na de uitspraak van v. Rhijn dat Ajax morgen iets meer de beuk erin moet gooien
![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Meh, inzet was goed en hij verdedigt lekker mee. Soms zie je wel dat ie techniek heeft, maar niet echt gevaarlijk geweest.quote:![]()
Precies, vorig jaar had Utrecht nog Van der Hoornquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:52 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ajax heeft sinds 2009 niet meer gewonnen daar in competitieverband![]()
Ik hou me maar vast aan het feit dat Utrecht wel een beter team had staan in de andere jaren en Ajax ondanks de kampioenschappen meer wisselvallig was dan nu.
Maar ik vrees nog steeds voor puntverliesZeker na de uitspraak van v. Rhijn dat Ajax morgen iets meer de beuk erin moet gooien
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies, vorig jaar had Utrecht nog Van der Hoorn
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
![]()
Deze man gaat denk ik een IF krijgen als CAM (twee goals + assist in 3-0 overwinning).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht even dat het over die andere Sisse ging maar hij heeft echt gescoord!quote:quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:07 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man gaat denk ik een IF krijgen als CAM (twee goals + assist in 3-0 overwinning).Ik had vorig jaar zijn Liek deu versie goedkoop opgepikt in mijn serie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deden ook geen bekende spelers mee toch?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:10 schreef DutchSL het volgende:
Die alternatieve Africa Cup is nu pas afgelopen en gewonnen door Libië /care![]()
Regels waren dat landen alleen spelers uit eigen competities mochten opstellen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Deden ook geen bekende spelers mee toch?![]()
Bieden op spelers is helemaal verneukt, soms "verdwijnen" prijzen opeens en lijkt het alsof de kaart weer op start price staat, klik je op bieden is die plots 35k duurder, of zegt hij dat de kaart verlopen is terwijl dat niet waar is en andere rare dingen.![]()
Wat is er met Bouy?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:20 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Huilie huilie![]()
![]()
![]()
Bouy![]()
![]()
huren en in de basis zetten
van Marwijk
![]()
![]()
![]()
Dat had ik net toen ik Nasri kocht, winningbid sprong de hele tijd van 700 coins naar 13k terwijl hij al verlopen wasquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:20 schreef DutchSL het volgende:
Bieden op spelers is helemaal verneukt, soms "verdwijnen" prijzen opeens en lijkt het alsof de kaart weer op start price staat, klik je op bieden is die plots 35k duurder, of zegt hij dat de kaart verlopen is terwijl dat niet waar is en andere rare dingen.Duurde ook 2 uur voordat ik 'm naar mijn team kon sturen..
Niks. Geen zin om weer die discussie te startenquote:
Gelukkig zie je nu zelf ook in dat het debiel is om te haten op een speler die niets misdaan heeftquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:23 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Niks. Geen zin om weer die discussie te starten![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hij zegt niet dat hij zijn mening veranderd heeft.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig zie je nu zelf ook in dat het debiel is om te haten op een speler die niets misdaan heeft
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
En waar bemoei jij je mee?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hij zegt niet dat hij zijn mening veranderd heeft.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: