Van wie is ie nou, van jou of van dWc?quote:Op zondag 2 februari 2014 16:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die van mij. Dacht hem wel als sluitpost te kunnen gebruiken
dWc maakte hemquote:Op zondag 2 februari 2014 16:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Van wie is ie nou, van jou of van dWc?
Jaloers omdat ik bijna dikkere bovenarmen hebquote:
Nee een tropisch drankje. Ga samen met Scarlett Johansson de promotie doenquote:Op zondag 2 februari 2014 16:56 schreef Chloroform het volgende:
Ziet er wel gezellig uit daar. Loop je nou met oranjebitter?
Je stijgt ongelofelijk in mijn achting nu je dingen aan het verzinnen bent.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee een tropisch drankje. Ga samen met Scarlett Johansson de promotie doen
Leuk.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee een tropisch drankje. Ga samen met Scarlett Johansson de promotie doen
Zoveel onzin heb ik nog nooit gehoordquote:Op zondag 2 februari 2014 17:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je stijgt ongelofelijk in mijn achting nu je dingen aan het verzinnen bent.
Dus je praat nooit in jezelf?quote:Op zondag 2 februari 2014 17:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zoveel onzin heb ik nog nooit gehoord
Nee, ik kijk wel vaak naar mezelf maar dat geheel terzijdequote:Op zondag 2 februari 2014 17:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus je praat nooit in jezelf?
KLB, KPD, VBL.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik zie mezelf dan ook in ieder topic voorbijkomen hahaha sorry dat ik zo hard om mezelf lach
Kap je nu met je machogebral?quote:Op zondag 2 februari 2014 17:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beetje sneu dat Mortie een heel gesprek met zijn kloon houdt idd.
Maar dat is ook niet zo.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelijk weer zo vijandig, ik zeg toch ook niet: iedereen die scheel is lult uit zijn nek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |