ik versta er echt de ballen van...quote:
Daarom TT888quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik versta er echt de ballen van...
ik ook niet echt ... ik kan binnen Engeland geen accenten onderscheidenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik versta er echt de ballen van...
Dit was Schots toch??quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:59 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik ook niet echt ... ik kan binnen Engeland geen accenten onderscheiden
Ik kan de meeste accenten wel volgen, behalve die uit Manchester (denk Oasis) die lui klinken alsof ze alle letters inslikken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:59 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Hoe verder naar het noorden hoe minder goed te verstaan.. net als in nlquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:59 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
hij klinkt ook niet echt mannelijkquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:01 schreef Uccie het volgende:
Ik hoor het niet, ik vind het geen indrukwekkende stem
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hoe verder naar het noorden hoe minder goed te verstaan.. net als in nl
Ik hoef niet eens aan te klikken om dat nummer van voren tot achter in mijn hoofd te hebbenquote:
ik ookquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:05 schreef Stickertje het volgende:
ik vond the corrs wel een paar leuke nummers hebben
net als je denkt dat je het bestaan van het nummer helemaal vergeten bent....quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens aan te klikken om dat nummer van voren tot achter in mijn hoofd te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |