volgend seizoen kijk ik niet meerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:14 schreef Stickertje het volgende:
Dit programma begint me te frustreren
Jawel, want andere celebsquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:14 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
volgend seizoen kijk ik niet meer
ik ben het seizoen nu al begonnen, maar dit is echt vreselijkquote:
Nee, want het origineel was zuiver.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:17 schreef BabeWatcher het volgende:
vals en drie drukkenwant lijkt niet op origineel
quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:21 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Moest ff hieraan denken
popstars lang geledenquote:
let maar op, ze draaien allemaal. AMAZINGquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:22 schreef Adelante het volgende:
heb je zo'n klankkast en dan klink je zo matigend, kom op uithalen
ze is geen negeres...quote:
terechtquote:
Zo niet Engelsquote:
klopt, want ze is Noord-Iersquote:
thanks matequote:
Nog maar 16, dus die ellende kan nog komenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Bloedmooi kind, trouwens! Zonder toverhaar, tovermake-up en toverballen
Mwah..niet verkeerd.quote:
ben jij er ook niet?quote:
welkomquote:
helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:16 schreef BabeWatcher het volgende:
niet slecht maar ook niet echt super
Zonder riedeltjes draait er niemandquote:
Jessie terugquote:
dat tikte ik net ook in, maar de tweede helft van de auditie ging helemaal misquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:23 schreef Uccie het volgende:
Mooie stem, maar verkeerde programma denk ik dan.
Ja, ze is gewoon niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:23 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
dat tikte ik net ook in, maar de tweede helft van de auditie ging helemaal mis
Zingt vast Justin Bieber ofzoquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:26 schreef BabeWatcher het volgende:
Deze gaat niet door, want geen standaard-genre
deze is toch niet uit east 17?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:27 schreef Uccie het volgende:
Weer een kandidaat uit E17...waar is Cee eigenlijk
Het is maar nog een uurtjequote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:29 schreef hexje het volgende:
Ik weet niet of ik de hele avond ga volhouden.
Nee het postcode gebied, niet de band.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
deze is toch niet uit east 17?
ohquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee het postcode gebied, niet de band.
Er zaten 2 - 3 goede tussen.. Maar die zijn niet door naar de volgende rondequote:
the Voice maak meer kapot dan je lief isquote:
nog weer een jaartje dooroefenen.quote:
over drie jaar is hij pas 20quote:
Zat ik ook te denken en dan meedoen aan X-factor ofzo, dan is hij wel doorquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:41 schreef hexje het volgende:
Laat die jongen maar eerst even afvallen.
volkomen verkeerde lied voor haar stemquote:
moet van productieteamquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:44 schreef BabeWatcher het volgende:
staande ovulatie voor zo'n matige auditie
de vorige twee seizoenen waren beter, ik ben blij dat ik op tijd gestopt ben met dit programma te promoten. Dit seizoen kijk ik uit, maar het volgende sla ik overquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:45 schreef hexje het volgende:
Voice uk is net zo goed als voice holland
Dit jaar aanzienlijk minder dan vorig jaarquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:45 schreef hexje het volgende:
Voice uk is net zo goed als voice holland
Kylie is 40+ en ziet er uit als 29quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:47 schreef Adelante het volgende:
29???? nondeju, die ziet er uit als 40
niks mis met die styling.. wat wil je dan, dat ze in een gordijn loopt?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:48 schreef BabeWatcher het volgende:
dan ben je al veel en veel te dik, ga je er ook nog zo bij lopen.
Ja "ons land verdedigen" en dat soort patriotisch gedoe.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:50 schreef Stickertje het volgende:
klappen ze omdat de man een militair is?
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:53 schreef Uccie het volgende:
Die judo coaches...alsof ik in mijn aardappelbak kijk
Rollebollen met mannen daarna danshommo.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:53 schreef BabeWatcher het volgende:
wat een contrast, eerst een judoka, daarna eens danshommo
ik versta er echt de ballen van...quote:
Daarom TT888quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik versta er echt de ballen van...
ik ook niet echt ... ik kan binnen Engeland geen accenten onderscheidenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik versta er echt de ballen van...
Dit was Schots toch??quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:59 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik ook niet echt ... ik kan binnen Engeland geen accenten onderscheiden
Ik kan de meeste accenten wel volgen, behalve die uit Manchester (denk Oasis) die lui klinken alsof ze alle letters inslikken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:59 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Hoe verder naar het noorden hoe minder goed te verstaan.. net als in nlquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:59 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
hij klinkt ook niet echt mannelijkquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:01 schreef Uccie het volgende:
Ik hoor het niet, ik vind het geen indrukwekkende stem
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hoe verder naar het noorden hoe minder goed te verstaan.. net als in nl
Ik hoef niet eens aan te klikken om dat nummer van voren tot achter in mijn hoofd te hebbenquote:
ik ookquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:05 schreef Stickertje het volgende:
ik vond the corrs wel een paar leuke nummers hebben
net als je denkt dat je het bestaan van het nummer helemaal vergeten bent....quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens aan te klikken om dat nummer van voren tot achter in mijn hoofd te hebben
ik had heel veel materiaal. Elke keer als ze op tv waren nam ik het op mijn vcr op. Ook een A2-formaat poster hing lang in mijn huisquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens aan te klikken om dat nummer van voren tot achter in mijn hoofd te hebben
Dat had ik met een van de echtgenoten van de Bew*tched meisjes...zonder de A2 poster.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:07 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik had heel veel materiaal. Elke keer als ze op tv waren nam ik het op mijn vcr op. Ook een A2-formaat poster hing lang in mijn huis
bedoel je de broer van de twins?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat had ik met een van de echtgenoten van de Bew*tched meisjes...zonder de A2 poster.
Nee, 911 was zo'n boybandje, en één daarvan is volgens mij uiteindelijk met éénn van de zusjes geëindigd.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:08 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
bedoel je de broer van de twins?
okeequote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, 911 was zo'n boybandje, en één daarvan is volgens mij uiteindelijk met éénn van de zusjes geëindigd.
Ik herinner het me nu ook weerquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:10 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
okee
De broer van de twins zat in boyzone
(dat ik dat weet )
Niet!!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:08 schreef Adelante het volgende:
Een beetje die zangeres van Tokyo Hotel
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oh, ik ben er na 10 jaar achter dat het toch een kerel is
In pakquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oh, ik ben er na 10 jaar achter dat het toch een kerel is
eens een wijf, altijd een wijfquote:
Jawel, maar ik wist het ook nooit helemaal zeker wat het nou was.quote:
ik heb hogere standaarden.quote:
Ze is wel mooi, maar een beetje goedkopig zo.quote:
hoe langer je kijkt, des te minder wordt hetquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze is wel mooi, maar een beetje goedkopig zo.
Mee eens. Beetje Victoria Koblenko.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze is wel mooi, maar een beetje goedkopig zo.
dat klopt wel, ik zit nu op 7/10quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:21 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
hoe langer je kijkt, des te minder wordt het
Daarom kijk ik niet te lang naar haar hoofd.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:21 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
hoe langer je kijkt, des te minder wordt het
naast Kylie is het nog minderquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
dat klopt wel, ik zit nu op 7/10
ja, dit dusquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:26 schreef Stickertje het volgende:
oh, zielig verhaal![]()
dacht dat we de eerste uitzending kregen zonder zielig verhaal
Niet denken, zeker weten.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:26 schreef Stickertje het volgende:
oh, zielig verhaal![]()
dacht dat we de eerste uitzending kregen zonder zielig verhaal
oja, kloptquote:
er komt nog een Blind Audition , ronde 6quote:
Na Jade kon het al afgelopen zijnquote:
Ah vandaarquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:30 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
er komt nog een Blind Audition , ronde 6
Was een betere afsluiter geweestquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Na Jade kon het al afgelopen zijn
Het was ook echt matigquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:32 schreef BabeWatcher het volgende:
we hebben nog niet eens 1 topic volgemaakt vanavond, ik sta zeker niet in de dagtophonderd vandaag
Voice Kids van gisteren was beter dan deze showquote:
ik ook, maar ik heb spijt van mijn laatste adoptiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |