abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136217823
Mijn vrouw twijfelt of ze haar voorgevel wil laten vergroten, ze schaamt zich een beetje voor haar kleine tietjes. Ik hoorde ergens dat opgevulde borsten altijd koud en onnatuurlijk aanvoelen, klopt dat? Krijgen vrouwen er wel eens spijt van, en waarom? Afgezien van de bekende medische complicaties dat is weer een ander aspect uiteraard. Zou je het mensen snel aanraden om te doen of niet? Wat zijn verder belangrijke dingen om mee rekening te houden?
pi_136217902
Het ziet er negen van de tien keer niet uit zodra de kleren uitgaan.
pi_136218054
Ik heb liever echte kleine borsten dan grote neptieten. Het voelt ook heel onnatuurlijk aan.
  zaterdag 1 februari 2014 @ 20:48:23 #4
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_136218109
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 20:46 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Ik heb liever echte kleine borsten dan grote neptieten. Het voelt ook heel onnatuurlijk aan.
met kleine borsten valt er sowieso weinig te voelen denk ik dan. Dus waarom niet?
Ik zou zeggen ts het kan best maar doe geen dubbel D o.i.d.. B is mooi zat :D
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_136218585
quote:
Zo denk ik er ook over, maar hoe onnatuurlijk ongeveer ?
pi_136218657
Duizend keer liever kleine echte tieten dan grote neppen. Siliconentieten zien er niet uit en voelen heel onnatuurlijk aan.
pi_136218840
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 21:01 schreef Broadway het volgende:

[..]

Zo denk ik er ook over, maar hoe onnatuurlijk ongeveer ?
Dat moet je ervaren, is moeilijk om uit te leggen. Ben ooit eens verrast door vrienden met een stripper die bij de tietendokter was geweest en ze liet me haar borsten aanraken. Je voelt echt dat er iets in zit dat harder is dan normale borsten.
pi_136219004
Van welke maat naar welke maat?
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_136219072
Geen problemen mee
nee echt niet !
pi_136219530
In Venlo of omstreken zit een goeie professionele tietenvuller.
Koud voelt het niet aan. Wel hard.
Vergelijk het of je op een zwembad rand duwt.
Let op voor rugklachten.
Haar rug is niks gewend ivm voorgevel.
Dus extra rugspieren training is gewenst.
Anderskrijg je rug en schou ders problemen
pi_136220682
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 21:14 schreef Gravedigger het volgende:
Van welke maat naar welke maat?
Laten we zeggen van nummer 14 naar nummer 10. Ze wil geen grote borsten, ze is alleen duidelijk niet happy met haar voor een 26 jarige 'vrijwel niets' wat ze nu heeft dus groot hoeft het helemaal niet maar wel iets meer dan ze nu heeft.

zaterdag 1 februari 2014 @ 22:08:51 #12
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_136220699
quote:
  zaterdag 1 februari 2014 @ 23:06:01 #13
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_136222368
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 22:08 schreef Broadway het volgende:

[..]

Laten we zeggen van nummer 14 naar nummer 10. Ze wil geen grote borsten, ze is alleen duidelijk niet happy met haar voor een 26 jarige 'vrijwel niets' wat ze nu heeft dus groot hoeft het helemaal niet maar wel iets meer dan ze nu heeft.

[ afbeelding ]
Als ze het dan toch gaat doen, dan zou ik voor nr. 9 gaan... mooi gemiddeld en mooi in verhouding, maar hoe lang is ze en wat is haar gewicht ? (want dat speelt ook mee dan)
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_136222694
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 23:06 schreef F1978 het volgende:

[..]

Als ze het dan toch gaat doen, dan zou ik voor nr. 9 gaan... mooi gemiddeld en mooi in verhouding, maar hoe lang is ze en wat is haar gewicht ? (want dat speelt ook mee dan)
154 lang en 49 kilo
  zaterdag 1 februari 2014 @ 23:18:27 #15
408723 F1978
pi_136222817
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 23:15 schreef Broadway het volgende:

[..]

154 lang en 49 kilo
Dan zou ik idd van 14 naar 10 gaan ja, dat is wel de beste maat.
Anders is het denk ik net uit verhouding, op zich is dat nog niet zo erg... zolang ze geen rugpijn verder krijgt dan natuurlijk... wat denk ik wel mee zal vallen, maar dat zou je daar moeten vragen of ze daar bij maat 9 last van krijgt.
pi_136222985
Ik snap niet hoe mensen dit zelfs maar overwegen... je krijgt geen grotere borsten, je krijgt twee bewegingsloze plastic vulsels ingeplant en ze naaien je weer dicht. En zonder kleren ziet het er ook geenszins mooi uit, zelfs zonder dat je over de littekens begint. Griezelig vind ik het, ik hoop dat ze er goed over nadenkt.
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
  zaterdag 1 februari 2014 @ 23:25:07 #17
408723 F1978
pi_136223074
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 23:22 schreef Megara het volgende:
Ik snap niet hoe mensen dit zelfs maar overwegen... je krijgt geen grotere borsten, je krijgt twee bewegingsloze plastic vulsels ingeplant en ze naaien je weer dicht. En zonder kleren ziet het er ook geenszins mooi uit, zelfs zonder dat je over de littekens begint. Griezelig vind ik het, ik hoop dat ze er goed over nadenkt.
Ja, dat hoop ik ook... ze lijkt het wel erg serieus te overwegen als ik TS zijn verhaal zo hoor... ikzelf vind echte toch altijd wel mooier, ongeacht het formaat.
Dat neem je erbij als je iemand neemt... klaar !!
Maar misschien blijft ze er zo mee zitten dat ze het toch gaat doorzetten.
pi_136223242
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 23:22 schreef Megara het volgende:
Is hetzelfde als mannen die onzeker zijn over piklengte
Irene is bae <3
pi_136223257
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 23:25 schreef F1978 het volgende:

[..]

Ja, dat hoop ik ook... ze lijkt het wel erg serieus te overwegen als ik TS zijn verhaal zo hoor... ikzelf vind echte toch altijd wel mooier, ongeacht het formaat.
Mja altijd... aan de grootte ligt het in ieder geval nooit of ik borsten mooi vind. Ik snap het wel een beetje, als je ergens onwijs mee zit en de oplossing lijkt binnen handbereik te liggen... Blijft een kwestie van smaak natuurlijk maar het lijkt mij echt geen (uiterlijke) verbetering, en dan heb je ook nog ongemakken van die dingen.
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_136223323
quote:
16s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 23:30 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Is hetzelfde als mannen die onzeker zijn over piklengte
Stel je voor dat ze met siliconen aanzet- of tussenstukjes o.i.d. komen... zou dat dan aanslaan denk je?
pi_136223345
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 23:18 schreef F1978 het volgende:

[..]

Dan zou ik idd van 14 naar 10 gaan ja, dat is wel de beste maat.
Anders is het denk ik net uit verhouding, op zich is dat nog niet zo erg... zolang ze geen rugpijn verder krijgt dan natuurlijk... wat denk ik wel mee zal vallen, maar dat zou je daar moeten vragen of ze daar bij maat 9 last van krijgt.
Maatje C zeg maar ?
pi_136223413
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 23:32 schreef Megara het volgende:

[..]

Stel je voor dat ze met siliconen aanzet- of tussenstukjes o.i.d. komen... zou dat dan aanslaan denk je?
tjaa ik persoonlijk zou het niet doen, maar wie weet je hebt wel van die mensen ja :')

Zal vast wel vrouwen zijn die het minder erg vinden
Irene is bae <3
pi_136223418
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 23:25 schreef F1978 het volgende:

[..]

Als dat echte bijna niets is dat is toch wel een beetje triest, daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
  zaterdag 1 februari 2014 @ 23:35:03 #24
408723 F1978
pi_136223419
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 23:30 schreef Megara het volgende:

[..]

Mja altijd... aan de grootte ligt het in ieder geval nooit of ik borsten mooi vind. Ik snap het wel een beetje, als je ergens onwijs mee zit en de oplossing lijkt binnen handbereik te liggen... Blijft een kwestie van smaak natuurlijk maar het lijkt mij echt geen (uiterlijke) verbetering, en dan heb je ook nog ongemakken van die dingen.
Sowieso moet je al nooit voor die pip-implantaten gaan, was niet ideaal in het nieuws de laatste tijd... lekkage's moet je sowieso al niet hebben natuurlijk.
Maar wie weet als je naar 1 van de beste gaat, dat er dan een hoop ongemakken vervallen.
In elk geval is erover nadenken en dat zij bepaald voor zichzelf hoe erg ze er mee zit, wel doorslaggevend sowieso.
Gezien de leeftijd is ze allang uit de pubertijd, waardoor dat al geen probleem meer zal vormen voor een vergroting, anders heb je dat risico ook nog.
  zaterdag 1 februari 2014 @ 23:37:01 #25
408723 F1978
pi_136223481
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 23:33 schreef Broadway het volgende:

[..]

Maatje C zeg maar ?
Klopt, maximaal een C... groter zeker niet...

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 23:35 schreef Broadway het volgende:

[..]

Als dat echte bijna niets is dat is toch wel een beetje triest, daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
Klopt... het is niet voor elke vrouw fijn om met bepaalde dingen te leren leven.
En is dat een leven sowieso, als je niet gelukkig bent dan heeft het leven ook weinig nut.
Dus trekt ze het niet zonder, dan moet ze het gewoon doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')