met kleine borsten valt er sowieso weinig te voelen denk ik dan. Dus waarom niet?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:46 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Ik heb liever echte kleine borsten dan grote neptieten. Het voelt ook heel onnatuurlijk aan.
Zo denk ik er ook over, maar hoe onnatuurlijk ongeveer ?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:46 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Ik heb liever echte kleine borsten dan grote neptieten. Het voelt ook heel onnatuurlijk aan.
Dat moet je ervaren, is moeilijk om uit te leggen. Ben ooit eens verrast door vrienden met een stripper die bij de tietendokter was geweest en ze liet me haar borsten aanraken. Je voelt echt dat er iets in zit dat harder is dan normale borsten.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:01 schreef Broadway het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over, maar hoe onnatuurlijk ongeveer ?
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:46 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Als ze het dan toch gaat doen, dan zou ik voor nr. 9 gaan... mooi gemiddeld en mooi in verhouding, maar hoe lang is ze en wat is haar gewicht ? (want dat speelt ook mee dan)quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:08 schreef Broadway het volgende:
[..]
Laten we zeggen van nummer 14 naar nummer 10. Ze wil geen grote borsten, ze is alleen duidelijk niet happy met haar voor een 26 jarige 'vrijwel niets' wat ze nu heeft dus groot hoeft het helemaal niet maar wel iets meer dan ze nu heeft.
[ afbeelding ]
154 lang en 49 kiloquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:06 schreef F1978 het volgende:
[..]
Als ze het dan toch gaat doen, dan zou ik voor nr. 9 gaan... mooi gemiddeld en mooi in verhouding, maar hoe lang is ze en wat is haar gewicht ? (want dat speelt ook mee dan)
Dan zou ik idd van 14 naar 10 gaan ja, dat is wel de beste maat.quote:
Ja, dat hoop ik ook... ze lijkt het wel erg serieus te overwegen als ik TS zijn verhaal zo hoor... ikzelf vind echte toch altijd wel mooier, ongeacht het formaat.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:22 schreef Megara het volgende:
Ik snap niet hoe mensen dit zelfs maar overwegen... je krijgt geen grotere borsten, je krijgt twee bewegingsloze plastic vulsels ingeplant en ze naaien je weer dicht. En zonder kleren ziet het er ook geenszins mooi uit, zelfs zonder dat je over de littekens begint. Griezelig vind ik het, ik hoop dat ze er goed over nadenkt.
Is hetzelfde als mannen die onzeker zijn over piklengtequote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:22 schreef Megara het volgende:
Ik snap niet hoe mensen dit zelfs maar overwegen... je krijgt geen grotere borsten, je krijgt twee bewegingsloze plastic vulsels ingeplant en ze naaien je weer dicht. En zonder kleren ziet het er ook geenszins mooi uit, zelfs zonder dat je over de littekens begint. Griezelig vind ik het, ik hoop dat ze er goed over nadenkt.
Mja altijd... aan de grootte ligt het in ieder geval nooit of ik borsten mooi vind. Ik snap het wel een beetje, als je ergens onwijs mee zit en de oplossing lijkt binnen handbereik te liggen... Blijft een kwestie van smaak natuurlijk maar het lijkt mij echt geen (uiterlijke) verbetering, en dan heb je ook nog ongemakken van die dingen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:25 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ja, dat hoop ik ook... ze lijkt het wel erg serieus te overwegen als ik TS zijn verhaal zo hoor... ikzelf vind echte toch altijd wel mooier, ongeacht het formaat.
Dat neem je erbij als je iemand neemt... klaar !!
Maar misschien blijft ze er zo mee zitten dat ze het toch gaat doorzetten.
Stel je voor dat ze met siliconen aanzet- of tussenstukjes o.i.d. komen... zou dat dan aanslaan denk je?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:30 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Is hetzelfde als mannen die onzeker zijn over piklengte
Maatje C zeg maar ?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:18 schreef F1978 het volgende:
[..]
Dan zou ik idd van 14 naar 10 gaan ja, dat is wel de beste maat.
Anders is het denk ik net uit verhouding, op zich is dat nog niet zo erg... zolang ze geen rugpijn verder krijgt dan natuurlijk... wat denk ik wel mee zal vallen, maar dat zou je daar moeten vragen of ze daar bij maat 9 last van krijgt.
tjaa ik persoonlijk zou het niet doen, maar wie weet je hebt wel van die mensen jaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:32 schreef Megara het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze met siliconen aanzet- of tussenstukjes o.i.d. komen... zou dat dan aanslaan denk je?
Als dat echte bijna niets is dat is toch wel een beetje triest, daar kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:25 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ja, dat hoop ik ook... ze lijkt het wel erg serieus te overwegen als ik TS zijn verhaal zo hoor... ikzelf vind echte toch altijd wel mooier, ongeacht het formaat.
Dat neem je erbij als je iemand neemt... klaar !!
Maar misschien blijft ze er zo mee zitten dat ze het toch gaat doorzetten.
Sowieso moet je al nooit voor die pip-implantaten gaan, was niet ideaal in het nieuws de laatste tijd... lekkage's moet je sowieso al niet hebben natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:30 schreef Megara het volgende:
[..]
Mja altijd... aan de grootte ligt het in ieder geval nooit of ik borsten mooi vind. Ik snap het wel een beetje, als je ergens onwijs mee zit en de oplossing lijkt binnen handbereik te liggen... Blijft een kwestie van smaak natuurlijk maar het lijkt mij echt geen (uiterlijke) verbetering, en dan heb je ook nog ongemakken van die dingen.
Klopt, maximaal een C... groter zeker niet...quote:
Klopt... het is niet voor elke vrouw fijn om met bepaalde dingen te leren leven.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:35 schreef Broadway het volgende:
[..]
Als dat echte bijna niets is dat is toch wel een beetje triest, daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |